isn't it ???

isn't it ???

29.9.06

Παρασκευή πρωί λαλαλαλαλα




Το αγαπημένο μου τραγούδι από τα στρουμφάκια…. Ναι σήμερα είναι Παρασκευή και κανείς δεν θα μου χαλάσει αυτή την μέρα. Ούτε η σκύλα μου που φεύγοντας από το σπίτι το πρωί με φιλοδώρησε με δυο πατούσες στον πισινό μου χάλασε το κέφι, ούτε ο παππούς με το Nissan που νόμιζε πως μαζί με το αυτοκίνητο πήρε δώρο και την Μαραθώνος, με εκνεύρισε, ούτε το αφεντικό στο γραφείο που μόλις με είδε αντί για καλημέρα μου είπε καίγεται το μ…ί μας σήμερα με άγχωσε, αντιθέτως όταν του απάντησα «το δικό μου , μια χαρά είναι δροσερό δροσερό» μάλλον το είδε πιο ψύχραιμα το πράγμα.

Και φτάσαμε στο μεσημέρι…. Επιστροφή στο σπίτι με όοοοολους τους οδηγούς του Σαββατοκύριακου να πηγαίνουν με το πάσο τους αριστερή λωρίδα κλασικά και φυσικά χωρίς ποτέ να έχουν αντιληφθεί την παρουσία του καθρέφτη. Έκανα υπομονή, δυνάμωσα το ραδιόφωνο και το πήρα απόφαση πως κάποια στιγμή, κούτσου κούτσου, θα φτάσω σπίτι. Άλλωστε είπαμε σήμερα είναι Παρασκευή και ITS A LOVELY WEATHER ( όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν).

Μες την τρελή χαρά εγώ που φτάνω σπίτι , μες την τρελή χαρά το ζωντανό μου που είχε από το πρωί να με κάνει χάλια, μες στο άγχος το μωρό μου που δύο παρά και δεν είχε πάει ακόμα στην τράπεζα. Όπισθεν λοιπόν και βουρρρρ να προλάβει την τράπεζα η Παρασκευόπληκτη. ΌΟΟΟΟχι δεν θα τσαντιστώ , ούτε τώρα που βλέπω πως προηγούνται 20 και είναι δυο παρά είκοσι… Χαλαράααα. Εισπνοή , εκπνοή, εισπνοή , εκπνοή που λέει και το σι ντι. Κάθισε στην καρεκλίτσα , άνοιξε και το βιβλιαράκι σου και που θα πάει θα έρθει και η σειρά σου. Να ένας καλός Χριστιανός μπροστά μου γυρνάει και μου δίνει ένα χαρτάκι για την σειρά με έντεκα ολόκληρα νούμερα πριν από εμένα. Σας ευχαριστώ, αλλά σίγουρα δε το θέλετε? Τον ρωτάω. «όχι» μου απαντά , «έχω κι άλλα». Τώρα δεν θα πω τι μου ήρθε στο μυαλό , γιατί είπαμε ,είναι Παρασκευή και είναι ιερή μέρα.

Τέλος και η τράπεζα , βοηθήσαμε τον Ορίωνα (http://gav-niaou.blogspot.com) και γιαυτό άξιζε τον κόπο. Σπίτι επιτέλους. Καφεδάκι που μοσχοβολάει μέχρι την αυλή, χαλαρώνουμε λίγο , λέμε τα νέα της ημέρας και μετά γρήγορα μαγείρεμα, σκούπισμα σφουγγάρισμα και ξεσκόνισμα –όσα βλέπει η πεθερά- (αν έβλεπε το σπίτι η Μαρία τη Δευτέρα χωρίς τη φασίνα της Παρασκευής, θα έφευγε πάλι μετανάστρια στην Πολωνία χωρίς δεύτερη σκέψη).

Αυτό ήταν…. Τώρα είμαστε έτοιμοι περάσουμε άλλο ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο χωρίς να χρειαστεί να κάνουμε το παραμικρό. Τι θα κάνουμε το Σαββατοκύριακο? Μα φυσικά το απολύτως τίποτα, θα χυθούμε στον καναπέ , άντε άμα έχουμε τρελά κέφια να πάμε έξω για ψαράκι. Το ΣΚ πρέπει να κάνεις ότι δεν κάνεις όλη την εβδομάδα , δηλαδή να μην κάνεις τίποτα. Να βλέπεις δυο μέρες την θάλασσα, να ακούς τα πουλάκια, και να ηρεμείς. Γιαυτό την Παρασκευή την χαίρομαι τόσο πολύ. Είναι σαν την παραμονή Πρωτοχρονιάς. Υποδέχεται γεμάτη προσδοκίες κάτι τόσο ...μικρό , ξεχωριστό και απαραίτητο.

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.

5 σχόλια:

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

Σε νιώθω και ανταποδίδω τις ευχές!!!...byeeeeeeeee!!!
:-)))))))))

srm1033 είπε...

Το ξέρω πως με νιώθεις , έχουν μια άλλη διάσταση τα Σαββατοκύριακα στην εξοχή.

gademissa είπε...

Παίρνω την ευχή σου προσωπικά, και αυτό το Σαβ/κο ελπίζω να σημαίνει πολλά......

σταυρώνω τα δάχτυλα, προσεύχομαι, λιβανίζω, σταυροκοπιέμαι, κάνω τάματα, φοράω φυλαχτά,
εικονίτσες, σταυρουδάκια, λαγοπόδαρα και ετοιμάζομαι για έξοδο με... συμπαθή άρρεν

Λες η Lacta να αγγίξει και μένα?

srm1033 είπε...

Σου το εύχομαι ολόψυχα. Μακάρι να είναι Ο Αντρας που θα σε απογειώσει
και θα σε κάνει να ξεχάσεις και το όνομα σου όσο και αν κρατήσει αυτό.
Οι στιγμές έχουν την ουσία. Ας είναι λοιπόν αυτή η έξοδος μοναδική ,
συναρπαστική και ταξιδιάρα. θα περιμενω με αγωνία νεότερα. Μιας και θα
είμαι σπίτι μόνη σαν το λεμόνι μέχρι τις 2 το πρωί θα κάνω και εγώ κανα
λιβάνισμα και κανα τάμα για πάρτη σου... Φιλιά πολλά . Αν και δεν ξέρω
ούτε το ονομά σου σε συμπαθώ απίστευτα γιατί μοιάζουμε σε πολλά
πράγματα.

So_Far είπε...

Να περάσεις τέλεια στο εύχομαι με όλη μου την ψυχή! Εγώ πάλι σε λίγο φεύγω για αεροδρόμιο και αφήνω άντρα και παιδί για 10 μέρες. Οπότε η ευχή μου μετράει διπλά.