isn't it ???

isn't it ???

28.9.06

Φανταστικέεεε μπλογκοπατέρα τελικά δεν μαμιέσαι...


-Είμαι Ξανθιά, είμαι Ξανθιά, είμαι Ξανθιά.....είμαι Ξανθιά ....πόσες φορές μου είπες να το γράψω αγάπη μου?
-100 και μετά θα έχει τεστ να δούμε αν το εμπέδωσες...

Φανταστικέ μου μπλογκονόμε συγνώμη που σου είπα ότι μαμιέσαι πριν , εγώ τα έχω κάνει ρόιδο....

Συγνώμη και από όλους και όλες που σχολιάσατε κάποιο κείμενο μου και δεν είδατε σχόλιο και απάντηση ποτέ... Είπαμε είμαι Ξανθιά τι να κάνω γιαυτό βρήκα άντρα σπίρτο μπας και σώσει την κατάσταση -που την έσωσε δηλαδή.

Δε κάνω λογοκρισία σε κανένα σχόλιο απλά θα σβήσω όποιο περιέχει άσεμνους χαρακτηρισμούς. Καταλαβαίνω ότι δεν μπορεί να έχουμε όλοι τις ίδιες απόψεις και αλίμονο αν τις είχαμε. έστω και καθυστερημένα θα φροντίσω να απαντήσω και στα 20 σχόλια που βρήκα και ελπίζω στην κατανόησή σας.

Καλά ρε blogger δεν μαμιέσαι αλλά ένα μέιλ δεν μπορούσες να μου στείλεις για να ξεστραβωθώ και εγώ????

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΟΥ ΕΣΤΕΛΝΑ ΖΩΟΝ ΑΛΛΑ ΕΙΧΕΣ ΒΑΛΕΙ ΛΑΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

Ήρωας είναι ο δικός σου.... ΗΡΩΑΑΑΑΣ!!!
Τ'ακούς????? ;-))))))
Να του κάνεις όλα τα χατήρια γιατί άμα σου φύγει σε βλέπω να ψάχνεις τη συνταγή για τα παγάκια, μου φαίνεται!!!
:-)))))))))))))))))

Φιλιά Πολλά

ps.μόνο καλοπροαίρετα γράφω ;-)

Ανώνυμος είπε...

Ήρωας, δε λες τίποτε, καλέ μου φίλε! Και πώς να φύγω, άλλωστε; Θα την χάσουμε μετά! Σάμπως, εννοώ, μπορεί μόνη της ν' αλλάξει μπαταρίες στο γουόκμαν; Ξέρεις: αυτό που της έχω γράψει σε CD... "εισπνοήηη, 1001, 1002, 1003,1004, εκπνοήηη, 1001, 1002, 1003, εισπνοή..."

srm1033 είπε...

τι είναι αυτά που γράφεις βρε άθλιε ανώνυμε για το κοριτσάκι σου? δεν ντρέπεσαι λίγο θα διαβάζει ο κόσμος και θα νομίζει οτι είμαι εντελώς βούρλο!!!
Τις οδηγίες χρήσεως για το ψυγείο που τις έχεις είπαμε? Μπερδεύτηκα πάλι.Πρώτα ανοίγεις την πόρτα και μετά ανάβεις το λαμπάκι ή ανάποδα????

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

@anonymous
αχχχχχ...και εσύ αλλαγή μπαταρίας στο walkman της έβαλες?????αυτό είναι "rocket science".....δεν την ρώταγες καλύτερα info για όλα τα Hondos Center???... να σου πει διευθύνσεις και ταχυδρομικό κώδικα απ'έξω????:-))))))))
Διάβασε 1 post μου για τις γυναικίες ορμόνες φίλε μου... και θα με νιώσεις!!!!!;-)))))

@convinced
σε πρόδωσε ο άτιμος ε?.....και ήμουν έτοιμος να σε ρώτήσω για την προηγούμενη δουλειά σου στη NASA.....

Μη μου πείτε ότι μένετε στη περιοχή με τη μία και μόνη καφετέρια????

srm1033 είπε...

Κοίτα, στη Νasa τα πράγματα δεν ήταν καθόλου καλά. Αυτές οι κουκούλες βρε παιδί μου σου έκαναν ένα μαλλί χάλιααααα... Ασε που είχε και πολύ καυσαέριο. Τι να σου λέω τώρα φρίκη!!!

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή ευτυχώς και το ψευδώνυμό μου δεν είναι το ίδιο με το όνομα του Blog μου αλλοιώς το σχόλιό μου θα κινδύνευε να σβυστεί ως άσεμνο!

Τι σχόλιο να κάνω, δηλαδή, όταν λες εσύ η ίδια ότι είσαι ξανθιά εγώ τι να κάνω, να σου βάψω το μαλλί;

srm1033 είπε...

heliotypon: Dont worry δεν θα περάσεις ποτέ απο λογοκρισία.
Το μαλλί και μαύρο κορακί να το βάψω... μέσα σε λίγες μέρες πάλι ξανθιά θα είμαι. Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν , ούτε κρύβονται.