isn't it ???

isn't it ???

26.9.06

παντού υπάρχει ένας Μαλάκας....

Κυκλοφορεί ανάμεσα μας , βρίσκεται παντού όλες τις ώρες και με πάρα πολλά πρόσωπα. Είναι η πιο συνηθισμένη λέξη της καθημερινότητας μας, στο ίδιο επίπεδο με την καλημέρα ....
Είναι ο Μαλάκας, ένας τύπος που όλοι αποφεύγουμε , αλλά όλοι λίγο πολύ τον έχουμε μέσα μας....



OΙ 22 ΤΥΠΟΙ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ
1. Ο ορατός: κοίτα ένα μαλάκα
2. Ο τεφάλ: ξεκόλλα ρε μαλάκα
3. Ο σταθερός: έμεινε μαλάκας
4. Ο αδιόρθωτος: ε τον μαλάκα
5. Ο επώνυμος: έλα ρε Μαλάκα
6. Ο νυχτωμένος: ξύπνα μαλάκα
7. Ο χαμένος: που σε ρε μαλάκα;
8. Ο φευγάτος: την έκανε ο μαλάκας
9. Ο βαθμοφόρος: ά, τον αρχιμαλάκα
10. Ο αμφίβολος: καλά μαλάκας είσαι;
11. Ο διττός: και πούστης και μαλάκας
12. Ο ευρεσιτέχνης: μαλάκας με πατέντα
13. Ο εμετικός: τα ξέρασε όλα ο μαλάκας
14. Ο καλοδεχούμενος: καλώς τον μαλάκα
15. Ο εξακριβωμένος: είναι τελικά μαλάκας
16. Ο επιρρεπής: Μη γίνεσαι μαλάκας τώρα
17. Ο εκνευριστικός: άει γαμήσου ρε μαλάκα
18. Ο ανεκδιήγητος: μα πόσο μαλάκας νάσαι!
19. Ο αργοκίνητος: άντε ρε μαλάκα, κουνήσου
20. Ο φαφλατάς: μιλάμε για πολύ χοντρομαλάκα
21. Ο επαναλαμβανόμενος: την είπε πάλι ο μαλάκας
22. Ο σωβινιστής: μαλάκας μπορεί να είμαι, πούστης όμως όχι!!


****Είναι η πιο μεγάλη πλάνη των ανθρώπων,
σαν φρένο για τυφλούς και τους κωφούς,
τον εαυτό μας να μη βλέπουμε μιλώντας για τους άλλους,
στην εσφαλμένη πορεία των συλλογισμών.
Φεανό*
__________________

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαχαχααα...

τέλειο :-)

"gademissa"

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

Γεια χαρά....
είπα να σ'επισκευτώ για να δω πια Δεσποινίδα με βλέπει..."για μια ώρα ανάγκης"...!!!Δε λέω...ίσως έχεις τον πιο ωραίο τίτλο για blog γυναίκας που έχω δει....!
Τέλος πάντων.... έχω μεγάλη καρδιά, έχω και κέφια πολλά αυτή τη περίοδο(έτσι είμαι συνήθως δηλαδή-μη με ματιάσω-φτουφτου)
και σε συγχωρώ!! ;-)))
Βλέπω έχουμε και κάτι κοινό....ζούμε κοντά στη θάλασσα....κανόνησε να μου "κλέβεις" τη θέα ε? θα σκοτωθούμε μιλάμε!!!! :-))))))
Φιλιά
Καλημέρες

Ανώνυμος είπε...

φιλενάδα με ξεστράβωσες , ευχαριστώ. Θα συνέχιζα να πιστεύω οτι αυτά που γράφω δεν ενδιαφέρουν κανένα να σχολιάσει...

>>> Εσύ με το μεγάλο όνομα, είμαι ούφο με σκούφο το παραδέχομαι. Για τις δύσκολες ωρες το έλεγα στη φιλενάδα σχετικά με προηγούμενο δικό της ποστ και φυσικά αστειευόμενη πάντα εεε... Εγώ έχω το μωρό μου χμμμ. Όσο για την θέα μην ανσυχείς υπάρχει αρκετή για όσους την εκτιμούν.. Τέλος, πολύ καλό το μπλογκ σου θα σε επισκέπτομαι συχνά...

Ανώνυμος είπε...

Με φώναξες;