isn't it ???

isn't it ???

23.9.06

...του κινητού μου τον τάραχο!!!!

Όταν έκανα τη σύνδεση πριν από λίγους μήνες για δεύτερο κινητό τηλέφωνο ήμουν απόλυτα ξεκάθαρη στον πωλητή και στον εαυτό μου. Απόρρητο!!! Δεν θα το έχει κανείς πλην του συντρόφου μου. Ούτε καν οι γονείς μου. Αυτό θα είναι το νούμερο που θα μας χαρίσει λίγες στιγμές ησυχίας όταν τις δικαιούμαστε. Οκ? Οκ. Χα χα χα. Νομίζεις χαζή Ξανθιά πως είναι οκ. Υπολογίζεις χωρίς την tim και τις κολεγιές που έχει. Την πρώτη φορά που είδα άγνωστο νούμερο λέω , εντάξει λάθος θα έχει γίνει. Τηλεφωνούσαν από την Τοπική ΠΑΣΟΚ Ξάνθης και θέλανε τον Ανδρέα Τάδε. «Σας ακούγομαι για Ανδρέας ?» λέω στην άλλη μεριά της γραμμής. «εεε, όχι ακριβώς» μου απαντάει, « Το πρόσωπο που ψάχνεται προφανώς έχει αλλάξει νούμερο και αυτό το νούμερο τώρα είμαι εγώ, -μεταφορικά και κυριολεκτικά- οπότε σβήστε με από τις λίστες σας για να μην μου ξανανέβει η πίεση την επόμενη φορά που θα με καλέσουν από το ΠΑΣΟΚ»….

Όλα καλά μέχρι εδώ. Ησύχασα για λίγο. Ερχόταν καμιά φορά κανένα μήνυμα από tim αλλά οκ στέλνουν σε όλους οπότε αυτό δεν το γλιτώνω έτσι και αλλιώς.

Ο εφιάλτης ξεκίνησε ξανά εδώ και λίγες μέρες, εκλογές πλησιάζουν άλλωστε. Μήνυμα στις 10 το πρωί: « σας καλούμε στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου(Μιχ.Καραολή 13Α) –γράφουν και διεύθυνση μην χαθώ τρομάρα μου-την Παρασκευή 15/09 και ώρα 20:30. Η Αλλαγή στην πράξη ξεκίνησε! Χρ.Πούλιος»…. «Ποιος είναι αυτός ο ΙΚΑς , γιατί τον πληρώνω εγώ?» που λέει και ο Χατζηχρήστος στον Μπακαλόγατο. « Ποιος είναι αυτός ο Πούλος» , ρωτάω τον άνδρα μου. «Ξέρω έναν» μου λέει πονηρά, « αλλά αυτός δεν κάνει εγκαίνια και δεν στέλνει μηνύματα στο κινητό»…

Υπομονή κοπελιά προφανώς ο κυρ Ανδρέας ψήφιζε Πούλιο. Αμ δε ψήφιζε μόνο Πούλιο. Ακόμα και το Χριστό σταύρωνε ο κυρ Αντρέας αν κρίνω από τα μηνύματα που μου έρχονται μαζικά και βασανιστικά κάθε μέρα, κάθε ώρα και κάθε στιγμή . Βρε τι από Αννα Διαμαντοπούλου και καμιά δεκαριά υποψηφίους της , τι Θανάση Ζεμπίλη-φασόλη-Αρακά-Μπάμιες και Φασολάκια, δεν λέγεται. Αφού κάθομαι και κάνω υπολογισμούς. Πόσοι υποψήφιοι υπάρχουν στο συνδυασμό του Πασοκ που έχει το Χρίσμα για την Νομαρχία δυτικής Αττικής? Τόσοι . Άρα τόσα και τα μηνύματα που θα πάρω. Πόσοι είναι σε αυτόν που δεν έχει το χρίσμα αλλά έχει την στήριξη της τοπικής? +άλλα τόσα. Πόσοι είναι για το δήμο? Βάλε και αυτά …. Με ένα πρόχειρο υπολογισμό ,αν βάλεις ότι με ενημερώνουν ο καθένας ξεχωριστά για εγκαίνια εκλογικών κέντρων , ομιλίες , συγκεντρώσεις , παρουσιάσεις συνδυασμών κτλ κτλ , υπολογίζω μέχρι τις εκλογές να έχω πάρει γύρω στα 1500 μηνύματα. Και ο Γιωργάκης να ήμουν σίγουρα λιγότερα θα μου έστελναν. Και να φανταστείς ότι δεν έχω και καμιά σχέση με το ΠΑΣΟΚ. Ο κυρ Ανδρέας έχει. Αλλά αυτός είναι σπίτι του ήρεμος και χαλαρός . Εμένα μου έχουν κάνει τα νεύρα τραχανά οι κάθε λογής υποψήφιοι. Αλλά τι να κάνω? Και να το κλείσω θα γίνει χαμός μόλις το ανοίξω το ρημάδι. Θα χτυπάει σαν δαιμονισμένο. Κάνω υπομονή μέχρι τις εκλογές και … όνειρα πως το κινητό αυτοκαταστρέφεται μετά από κάθε μήνυμα…..

Δεν υπάρχουν σχόλια: