isn't it ???

isn't it ???

19.9.06

Μαρυ-λύσσα κακιά μας κολάζεις...

Εγώ αυτή θα την σκοτώσω. Τελεία και παύλα. Αρκετά ανακατεύτηκε στην ζωή μου. Και υπεραρκετά μπήκε στο σπίτι μου. Εξωφρενικά δε, σκανδάλισε με τα καμώματά της εμένα και τον αγαπημένο μου. Φτάνει πια. Μαριλύς Πάρκερ, you are history. Δεν θα σου επιτρέψω ξανά να μας κολάσεις.

Δεν φτάνει που κάνεις την πιο ζηλευτή εκπομπή που έχω δει ποτέ μου, δεν φτάνει που ταξιδεύεις εξαιτίας της εκπομπής αυτής σε όλο τον κόσμο, είσαι και όλη την ώρα πάνω από ένα σκεύος δοκιμάζοντας λιχουδιές από τα πιο απίστευτα υλικά.

Σοβαρά τώρα , στην ζωή μου και στην δουλειά μου δεν έχω ζηλέψει τόσο έντονα εκτός από δυο πραγματάκια ( κι όμως είναι αλήθεια, μόνο δύο). Το γράψιμο του ανθρώπου που αγαπάω όσο τίποτα στον κόσμο και την εκπομπή Planet Food που προβάλλεται από το travel chanel της nova κάθε Κυριακή Δευτέρα και Τρίτη. Η παρουσιάστρια Μαρυλίς Πάρκερ ταξιδεύει στα πιο απίθανα μέρη του κόσμου σ.σ Μαλαισία ήταν σήμερα, και δοκιμάζει όλες τις τοπικές σπεσιαλιτέ την ώρα που φτιάχνονται μπροστά στα μάτια μας. Ειλικρινά σου έρχεται να γλύφεις την τηλεόραση. Και ειδικά αν έχεις ρίξει εμπάργκο σε όλα τα παχυντικά φαγητά όπως εμείς εδώ και δυο μήνες, τότε μιλάμε για πραγματικό βασανιστήριο. Μια ώρα εκπομπής και είσαι για τον Ο.ΚΑ.ΚΥ( Οργανισμός κατά των κοιλιόδουλων. Δεν νομίζω ότι υφίσταται αλλά θα τον δημιουργήσω εγώ μετά από κανα δυο ακόμα επεισόδια.

Είναι τρομερό να ταξιδεύεις σε όλο τον κόσμο και να πληρώνεσαι αδρά γιαυτό. Να γνωρίζεις την κουλτούρα λαών τόσο διαφορετικών από εσένα, μέρη με ομορφιά άγρια και συνάμα τόσο εντυπωσιακή, κουζίνες τόσο περίπλοκες αλλά απίστευτα δελεαστικές για τον ουρανίσκο σου….. Το πιο μακρινό ταξίδι που έχω κάνει –και το πιο εντυπωσιακό- ήταν στην Ινδονησία προ Τσουνάμι. Μικρόσωμοι άνθρωποι , πολύ χαμογελαστοί , με λατρεία στις θεότητες τους την οποία εξέφραζαν καθημερινά αφήνοντας καλάθια με δώρα έξω από τα σπίτια τους. Οι γεύσεις τους δε , συγκλονιστικές!!! Η Μαλαισία που είδα σήμερα έτσι όπως την είδα , χωρίς κοσμικότητες αλλά μέσα από τα σπίτια απλών ανθρώπων μου θύμισε αυτό το ταξίδι στην Ινδονησία. Και πόσα καινούρια πράγματα γνώρισα εκεί.

Μέχρι την Κυριακή λοιπόν που η Κυρία Μαριλύς θα μας πάει Σκανδιναβία –διακαής πόθος που θα πραγματοποιηθεί πολύ σύντομα ελπίζω- πάω να φάω τα καροτοκολοκυθάκια μου με την ψητή γαλοπούλα και να χτυπήσω και δυο σόδες γιατί η πίκρα αυτή δεν χωνεύεται και εύκολα.

2 σχόλια:

gademissa είπε...

Μες στα φαγητά και ωραία και αδύνατη? Μερικές τις προίκισε η φύση.

Εγώ στη θέση της θα είχα κεφάλι gademissas και

.....σώμα Μαμαλάκη :-)

Ανώνυμος είπε...

αμ εγώ να δεις... Κεφάλι convinsed και σώμα Πάγκαλου!!!!