isn't it ???

isn't it ???

4.9.06

Γ.Α.Μ.Α.Τ.Α


Γ.Α.Μ.Α.Τ.Α

Γρήγορες Αντιδράσεις , Μεγάλα Ανοίγματα, Τρομερές Αντοχές.

Αν μου ΄λεγες χαρακτήρισε τον εαυτό σου με μια λέξη , θα σου έλεγα την παραπάνω. ΓΑΜΑΤΑ. Όχι με μεγάλα γράμματα μόνο, με μεγάλα γράμματα και τελείες στο καθένα για να βγαίνει νόημα.

Γρήγορες Αντιδράσεις? Αστραπιαίες θα έλεγα καλύτερα. Από μωρό ακόμα, εκεί που πλάνταζα στο κλάμα γιατί μου έλεγαν ΟΧΙ, εξαφανιζόμουν και χαρούμενη πια γελούσα επειδή είχα εν τέλει κάνει το δικό μου. Μεγαλώνοντας , όταν χρειάστηκε να αποφασίσω για την ζωή μου δεν χρονοτρίβησα καθόλου. Τι μου αρέσει ? Το μπέρδεμα , το ανακάτεμα, το βίβερε περικολοζαμέντε . Ε, τότε θα γίνω χημικός . Και έγινα. Για λίγο. Δεν ακολούθησα ποτέ αυτή την καριέρα γιατί εξίσου αστραπιαία αποφάσισα να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο επειδή μου άρεσε και η μουσική, η επικοινωνία, τα αθλητικά κοκ. Και θα μου πεις τώρα εσύ δικηγόρε του διαβόλου , για σιγά ρε κοπελιά: Αν σου άρεσε η ρομαντζάδα , θα γινόσουν αστροναύτης? Τι να σου πώ? Τίποτα δεν είναι απίθανο. Αν αρχίσω να παραθέτω και τις υπόλοιπες αποφάσεις που έχω πάρει στην ζωή μου –για την ζωή μου- και το χρόνο που χρειάστηκα να τις πάρω … νομίζω ότι δεν θα ξαναρωτήσεις κάτι σχετικό.

Μεγάλα Ανοίγματα? Κολοσσιαία! . Είναι πιο σωστό. Βέβαια πρέπει να έχω και ένα φύλακα άγγελο τώρα που το σκέφτομαι , γιατί δεν ξέρω πως αλλιώς έχω γλιτώσει το ριγέ συνολάκι με τα νουμεράκια στο μπούστο που είναι και της μόδας φέτος.

Ένα θα σου μόνο. Έφυγα από την πόλη μου με 10 χιλιάρικα στην τσέπη κι χωρίς δεύτερη αλλαξιά και ήρθα στην Αθήνα να βρώ την τύχη μου, χωρίς να ξέρω καν από πού να αρχίσω να Ψάχνω. Ευτυχώς , ο Angel που λέγαμε παραπάνω έπιασε δουλειά μαζί μου από την πρώτη μέρα. Και έκανε θαύματα . Και δουλειά βρήκα καλή με μισθό βαρβάτο και αναγνώριση αυτής από αξιόλογους εκπροσώπους του χώρου, η ζωή μου άλλαξε εντελώς, η γκαρνταρόμπα μου επίσης, η εμφάνιση μου , το σπίτι μου, το αυτοκίνητο μου …. Ακόμα και ο σύντροφος μου!. Και αυτό θεωρώ πως ήταν το μεγαλύτερο άνοιγμα από όλα. Άφησα πίσω πέντε χρόνια συμβίωσης και έφυγα πιασμένη από την ουρά ενός μετεωρίτη χωρίς να έχω ιδέα που μπορεί αυτός να στουκάρει και τι καταστροφές θα κάνει. ( Ευτυχώς έχει μπει σε τροχιά ξανά και εγώ ακολουθώ σε ένα γαλαξιακό ταξίδι όλο χρώματα και μουσικές). Τώρα που το ξανασκέφτομαι … ο «μικρός πρίγκιπας» εμένα με κατέστρεψε.

Τρομερές Αντοχές? «Αντέχω ακόμα μάτια μου , αντέεεχωωωω» που λέει και το άσμα. Ας με συχωρήσει ο καλλιτέχνης που δεν θυμάμαι το όνομα του.

Αντέχω και δεν εκρήγνυμαι κάθε ώρα και στιγμή που τα παίρνω με όλους και με όλα.Αντέχω να κάνω το μαλάκα και να ζώ στη Χώρα του Μαλάκα, αντέχω την πείνα όταν κάνω δίαιτα, τις γυναίκες οδηγούς, αντέχω την αποτρίχωση με το δαιμονισμένο epilator, αντέχω τα ξενύχτια, αντέχω την παλαβιάρα σκύλα μου που δεν έχει αφήσει τίποτα όρθιο και παπούτσι για παπούτσι , τον υπερόπτη γάτο μου που με θυμάται όταν πεινάσει και όταν θέλει ξύσιμο μόνο. Τέλος , το βασικότερο… αντέχω εμένα όταν δεν με αντέχει ούτε ο εαυτός μου.

Και θα μου πεις πάλι εσύ , περίεργε: « τι μας νοιάζουν εμάς όλα αυτά? Και σου απαντώ εγώ. «Hellooooou» Δεν με νοιάζει αν σε νοιάζουν και δεν με ενδιαφέρει αν σε ενδιαφέρουν. Γράφω γιατί έτσι θέλω και γιατί έτσι γουστάρω όποτε γουστάρω. Και δημοσιεύω αυτό το κομμάτι γιατί είναι η τρίτη φορά που το γράφω και επιτέλους κατάφερα να μην το χάσω.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καταρχήν καλορίζικα και τα τρια blog :)))

«αντέχω την αποτρίχωση με το δαιμονισμένο epilator»
Κεράκι, καλύτερο (κατ' εμέ) και αφήνει το δέρμα σούπερ!

Καλημέρες και καλή συνέχεια.

Ανώνυμος είπε...

να είσαι καλά , σε ευχαριστώ έστω και καθυστερημένα...
Καλό το κεράκι αλλά έχει άλλες παρενέργειες,δημιουργεί κυρσούς και το δέρμα χαλαρώνει πολύ πιο γρήγορα. Αποψη πλαστικού την οποια ακολουθώ πιστά.