isn't it ???

isn't it ???

11.9.06

Γειά σου ρε Μάκη....


Γεια σου ρε Τριανταφυλλόπουλε με τα ωραία σου. Ευτυχώς που υπάρχεις και εσύ , για να έχω κάτι να γράφω εγώ! Ίσως και κάποιοι άλλοι ακόμη.

Κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Άλφα με διάφορους παραθυράτους , μεταξύ αυτών και ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος ,ο σωτήρας των Φτωχών , ταπεινών και καταφρονεμένων. Ο πολέμιος της διαπλοκής και μπλα μπλα μπλα. ( Μεταξύ μας ωραίο το Πόρσε καγιέν, μήπως μπορείς να μου πείς πόσα χρόνια πρέπει να δουλεύω για να πάρω και εγώ ένα?)

Ενώ έχει κάνει την παρέμβαση του σχετικά με τις δημοσκοπήσεις κάνει την ηρωική έξοδο λέγοντας: « Είστε όλοι καλεσμένοι στη Σουβάλα, ο Τάδε ψήνει αρνιά για να γιορτάσει την 11η Σεπτεμβρίου!!!!! Ελάτε , γίνεται ωραίο γλέντι.» Κουνάω το κεφάλι μου να το καταλάβω- ξανθιά γαρ αργώ και λίγο-. Κοιτάζω τον άντρα μου. Με κοιτάζει και αυτός . «Τι είπε ο λαλάκας?» λέμε και οι δύο ταυτόχρονα.

ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΗΝ 11Η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΨΗΝΟΝΤΑΣ ΑΡΝΙΑ …ΕΛΕΟΣΣΣΣΣ

Γιορτάζετε τι ακριβώς κύριε Μάκη μας? Τον θάνατο 3000 περίπου εργαζόμενων ανθρώπων? Αθώων ανθρώπων? Με φρικτό τρόπο? Αυτό γιορτάζετε? Να καταλάβω.

Σειρά μετά έχει τι? Το πανηγύρι για τα θύματα στην Ισπανία? Και μετά θα καεί το πελεκούδι για τα άλλα στο Λονδίνο?

Ενημερώστε με γιατί μου διαφεύγει. Θα γιορτάσουμε και για τα γυναικόπαιδα στο ΙΡΑΚ και το Αφγανιστάν?

Ρε γαμώτο πόσο πίσω είμαι.

Δεν διαβάζω κοσμικά είναιαλήθεια, αλλά που και που πρέπει να ρίχνω κάνα βλέφαρο για να μην χάνω τέτοια events.

Λυπάμαι πάντως, λυπάμαι πολύ γιατί υπάρχουν και κάποιοι αφελείς που σας έχουν ίνδαλμα.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΛΟΛ έλεος ρε συ γόβα στιλέτο, να χαρείς το φετίχ μας, πιστεύεις σοβαρά πως μπορεί κάποιος όσο εξαθλιωμένος κι αν ειναι, να έχει σαν ίνδαλμα τον μάκη;

suigenerisav είπε...

Τον είδα κι εγώ στο δελτίο του Χατζηπ@π@ρ@ και έπαθα πλάκα.
Εμφανέστατα πιωμένος-ως και εντελώς ντίρλα.. τσαμπουκαλεμένος όπως πάντα, λέει τη φοβερή ατάκα ενώπιον παρουσιαστή/Ζαγορίτη/Λοβέρδου/Κανέλλη-τη δε τελευταία την προσκαλεί να γιορτάσουνε μαζί ..
Προς στιγμήν θεώρησα πως δεν άκουσα καλά-αδυνατώ να πιστέψω ακόμη και τώρα αυτό που έγινε..
Η απόλυτη πόρωση!

Ανώνυμος είπε...

Τέτοια είπε ο "μπιπ"; Δεν φταίει αυτός. Αυτοί που τον έφτιαξαν "πορσάτο" φταίνε! Νομίζει ότι θα τραβήξει κοινό ο λαϊκίσταρος! Με το να επαινεί ενέργειες κατά της "λαομίσητης" Αμερικής. Λες και έπαθε τίποτε ο Θάμνος (Bush) που πέσανε οι πύργοι! Αλλά αν η ενέργεια ήταν "εκ των έσω", όπως πολλοί υποψιάζονται;
Ευχαριστώ για την επίσκεψη.

suigenerisav είπε...

Τον είδα κι εγώ στο δελτίο του Χατζηπ@π@ρ@ και έπαθα πλάκα.
Εμφανέστατα πιωμένος-ως και εντελώς ντίρλα.. τσαμπουκαλεμένος όπως πάντα, λέει τη φοβερή ατάκα ενώπιον παρουσιαστή/Ζαγορίτη/Λοβέρδου/Κανέλλη-τη δε τελευταία την προσκαλεί να γιορτάσουνε μαζί ..
Προς στιγμήν θεώρησα πως δεν άκουσα καλά-αδυνατώ να πιστέψω ακόμη και τώρα αυτό που έγινε..
Η απόλυτη πόρωση!

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι που δεν έφριξα μόνο εγώ...
Όσο για το ίνδαλμα που αναφέρω αγαπητέ noname, σίγουρα δεν αναφέρομαι σε εμένα. Ακούω όμως πολύ συχνά τη φράση" θα πάω στο τριανταφυλλόπουλο" λες και είναι Θεός. Επειδή είμαι στο χώρο ξέρω τι π@π@ρας είναι. Ο κοσμάκης όμως δεν το γνωρίζει και ίσως δεν θέλει να το καταλάβει.