isn't it ???

isn't it ???

15.9.06

Πιτσι κιν κον κον...






Πόσο σε αγαπάω …το ξέρεις. Αν είμαι ερωτευμένη μαζί σου….το λέω καθημερινά. Τι μπορώ να κάνω για σένα ….το φαντάζεσαι. Ε, λοιπόν υπάρχουν και κάποια πράγματα που δεν ξέρεις, που δεν στα έχω πει και που δεν τα φαντάζεσαι.

Όχι μην βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα, δεν έχω δεύτερη κρυφή ζωή –όπως το πονηρό σου μυαλουδάκι είμαι σίγουρη ότι σκέφτηκε- ούτε τα υπόλοιπα που δεν τολμώ καν να αναφέρω. Δε ξέρεις πράγματα που αφορούν εμένα σε σχέση με εσένα. Και νομίζω πως είναι καιρός να μάθεις. Ξέρω πως την ώρα που θα με διαβάσεις δεν θα μπορείς να σχολιάσεις. Κλείσε μου το μάτι και θα καταλάβω.

Έμαθες για τούτο δω το μπλόγκ από σπόντα και μετά από κάμποσο καιρό και ποσταρίσματα( μην μου πεις πως δεν είναι ελληνική αυτή η λέξη !!! το ξέρω). Και ξαφνιάστηκες . Αλλά όταν διάβασες σου άρεσε. Γιατί έγραφα για σένα. Ναι , αυτή είναι η αλήθεια . Αυτό το μπλόγκ το άνοιξα για να γράφω για σένα. Για μας. Για τις καλές μας στιγμές αλλά και τις άσχημες(αλήθεια έχουμε από αυτές?). – ορίστε τώρα με διέκοψες για να μου εξηγήσεις το red shift και έχασα το ειρμό μου- Γ..ώ τους καβαλάρηδες και τα ερυθρά-Συνεχίζω….

Ξέρεις καλά ότι ποτέ δεν μου άρεσε να γράφω, γιατί δεν μπορώ να γράψω. Είμαι σαν τον Πάριο, γράφω μόνο όταν είμαι δυστυχισμένη. Αυτή η κατάσταση άλλαξε την στιγμή που γνωριστήκαμε. Θυμάσαι τα ατελείωτα μέιλ που έχουμε ανταλλάξει? Τα κατεβατά που έχουμε γράψει αμφότεροι και μόνο που σκέφτομαι κοκκινίζω. Θυμάσαι τα γραπτά μηνύματα μέχρι τις 5 το πρωί και τους λογαριασμούς που έτρεχα να πληρώσω και να εξαφανίσω? Όταν σε γνώρισα δεν ήξερα όχι τυφλό σύστημα ,ούτε την τύφλα μου την ίδια. Και για να μπορέσω να σου πω όλα όσα ήθελα, έμαθα και από αυτό σε χρόνο dt.

Αυτό είναι ένα από όσα δεν σου έχω πει. Όλα αυτά που έμαθα μαζί σου. Και μαθαίνω καθημερινά. Τόσα πολλά και διαφορετικά πράγματα που ο σκληρός μου έχει κρασάρει. Λατρεύω να σε ρωτάω αν θέλεις παγωτό και να μου εξηγείς μέχρι και για το DNA της αγελάδας και το πόσο άχρηστο και επιβλαβές είναι το αγελαδινό γάλα για τον οργανισμό μας. Δεν το συζητώ όταν έχ απορίες στα τα αγγλικά….Σε λατρεύω γιαυτό και σε θαυμάζω εννοείται. Περισσότερα από όλα , σε λατρεύω γιαυτά που μου έμαθες για την ζωή , τις σχέσεις , τον εαυτό μου. Ήξερες εμένα από την πρώτη στιγμή πολύ καλύτερα από ότι εγώ. Ήξερες τι ήθελα, τι είχα ανάγκη , τι μου έλειπε , τι άξιζα ίσως… και μου το έδωσες απλόχερα. Και δεν μιλάω για τα δώρα σου, αλλά για την προσοχή , το ενδιαφέρον , την φροντίδα , την αγάπη, την τόσο υπέροχη καθημερινότητα που ζούμε μαζί. Όλα αυτά τα χρεώνω σε σένα. Εσύ τα κατάφερες όσο κιαν δεν το πιστεύεις. Να σου θυμίσω τι μου λές όταν καθόμαστε αραχτοί στον καναπέ με μπλεγμένα τα πόδια μας και διαβάζουμε τα βιβλιαράκια μας? «περνάω πολύ ωραία μαζί σου» το ίδιο μου λες και όταν γράφουμε στους υπολογιστές μας , εσύ στο γραφείο και εγώ στο πάτωμα. «μου αρέσει πολύ αυτό που κάνουμε» . Έχεις καταφέρει να κάνεις τα πιο απλά και ανιαρά πράγματα να φαντάζουν υπέροχα και συναρπαστικά.

Τα ωραιότερα Σαββατοκύριακά που έχουμε περάσει είναι αυτά που κλεινόμαστε στο σπίτι μας και είτε δεν κάνουμε τίποτα ή σκιζόμαστε στις δουλειές και στο τέλος χυνόμαστε στον καναπέ. Δεν έχουμε ανάγκη ούτε από εκδρομές , ούτε τις καθιερωμένες εξόδους , ούτε τους πολλούς φίλους για να πούμε ότι περάσαμε καλά.

Περνάμε καλά μαζί χωρίς να κάνουμε τίποτα. Έτσι απλά. Αυτό μωρό μου είναι πολύ σπάνιο και το ξέρεις , το ξέρω και εγώ. Αλλά το έχουμε. Κον –κον?

Επίσης κάτι άλλο που δεν ξέρεις είναι πως λατρεύω όλα μα όλα τα ελαττώματα σου. Όλα όμως. Ξέρεις ποια είναι και αν έχεις απορίες θα στις λύσω τετ- α- τετ το βράδυ. Αυτό που οι άλλοι βρίσκουν ενοχλητικό για μένα είναι καταπληκτικό. Κι ας γκρινιάζω τάχα μου μερικές φορές όταν το παρακάνεις. Χαριτωμενιές κάνω για να με προσέξεις …και να μου τάξεις κανα γιούρος. χμμμ. Γελάς εεε.

Δεν θα σου πω πολλά ακόμα αγαπημένε μου , γιατί ήδη έχεις αρχίσει και με κοιτάζεις περίεργα από απέναντι και ρωτάς τι γράφω. Θα σου τα πώ μια άλλη φορά. Ή καλύτερα άλλες φορές γιατί είσαι το μόνο θέμα που δεν θα πάψω να έχω έμπνευση . Γιαυτό άλλωστε έγραψα και σήμερα , γιατί σε κοιτώ να γράφεις και θέλω να έρθω και να σε πνίξω στις αγκαλιές και τα φιλιά. Και επειδή είναι πολύ σοβαρό αυτό που γράφεις δεν θέλω να σου αποσπώ την προσοχή. Όμως…. Πεθαίνω για σένα και είμαι πολύ περήφανη που σε έχω δίπλα μου. Είσαι πολύ σπάνιος και με κάνεις να νιώθω και εγώ ξεχωριστή. Και όμορφη . Και μην τολμήσεις να μου πεις ότι έχω ασυνταξίες στο κείμενο γιατί …θα σε λιώσω σκουλήκι. Πιτσι κιν Κιν κον κον.?

Δεν υπάρχουν σχόλια: