isn't it ???

isn't it ???

15.10.06

I love εκλογές....

Εκλογές τέλος. Δεν ήταν και άσχημα τελικά. Φάγαμε του σκασμού παϊδάκια στην εξοχική κοσμική ταβέρνα «η ωραία φύση», ήπιαμε τον περίδρομο, είδαμε αγαπημένα πρόσωπα, γελάσαμε πολύ και μας έμειναν και δυο ατάκες μυθικές…

Δεν ξέρω αν η ξαδέλφη θα εκλεγεί τελικά , το καλό που της θέλω να ξανακατέβει υποψήφια στις επόμενες για να έχουμε τουλάχιστον ένα λόγο να πάμε να ψηφίσουμε…Τέτοιες εξορμήσεις πρέπει να επαναλαμβάνονται, έστω και κάθε τέσσερα χρόνια

Ατάκες που ακούστηκαν από την υποψήφια ξαδέλφη:

- Ψηφοφόρος :Μόλις πήγα και την γιαγιά να ψηφίσει γιατί είναι ανάπηρη..

- Ξαδέλφη: Χριστέ μου μόνο τα άτομα με ειδικές ανάγκες θα με έχουν ψηφίσει…

-Μουσουλμάνος ψηφοφόρος: κυρίααα «ξαδέλφη» εγώ σου έριξα 5

- Ξαδέλφη: Αν μου είχες ρίξει 5 θα έπρεπε να σε ψηφίσω εγώ!!!

ΥΓ. Το ότι η τηλεόραση σήμερα δε λέει να συγχρονιστεί με τον αποκωδικοποιητή και έτσι δεν μπορούμε να δούμε τίποτα ,λέτε να σημαίνει κάτι????

6 σχόλια:

gademissa είπε...

Ενας ψηφοφόρος (γεροντάκος) ένιωθε (ή είχε) την υποχρέωση να ψηφίσει3 υποψήφιους διαφορετικών παρατάξεων.
Μπήκε σε δίλλημα μεγάλο. Δεν μπορούσε να κοιμηθεί το βράδυ. Ποιόν να διαλέξει? Το σκέφτηκε, το ξανασκέφτηκε και τελικά αφού δεν μπόρεσε να διαλέξει έναν, έκλεισε και τα 3 φηφοδέλτια (με τους σωστούς όμως σταυρούς) σε έναν φάκελο.
Φυσικά ακυρώθηκε η ψήφος του αλλά αυτός είχε ήχυση τη συνείδησή του.

Πώς το ξέρω? Πήγα να ψηφίσω και ξαφνικά μ αγάπησαν παράφορα και δεν μ αφήναν να φύγω (τέτοια αγάπη? φτου μην ματιαχτώ σκέφτηκα στην αρχή). Αλλά γρήγορα μου εξήγησε η δικαστικός ότι είχα διοριστεί εφορευτική επιτροπή. Ειδοποίηση δεν είχα πάρει ποτέ, έκανα φασαρία, έφυγα αλλά τελικά ξαναγύρισα και έκανα το "καθήκον μου".

Είδαν πολλά τα μάτια μου εκεί. Αλλά αυτός ο παππούλης ξεχώρισε. Μονολογούσε ο καημένος πίσω από το παραβάν ποιόν να διαλέξει. Είχε πόνο βαρύ και τον ακούγαμε όλοι στην αίθουσα. Αναρωτιόμασταν όλοι ποιόν προτίμησε, και το μάθαμε τελικά στην καταμέτρηση το βράδυ.

Αυτά μας κάνουν οι υποψήφιοι (ξαδέρφια,γνωστοί, συνεργάτες, κουμπάροι κα) που μας πιάνουν όλοι ταυτόχρονα στο φιλότιμο και μας τρελαίνουν αφού πρέπει να διαλέξουμε έναν ενώ εμείς τους αγαπάμε όλους.

sorry για το μάκρος του comment :-))))

srm1033 είπε...

Τον καταλαβαίνω το γεροντάκο και το δράμα του. Εγώ έχω μεταφέρει τα δικαιώματα μου σε άλλη πόλη κοντινή στην δική μου ακριβώς για αυτό τον λόγο. Για να γλιτώσω τις παρεξηγήσεις με τους παλιούς σημαθητές ,φίλους και συγγενείς.

nat είπε...

όταν έχουμε τέτια διλημματα μπαινουμε στο ιντερνετ και ξεχνιομαστε http://www.sofeminine.co.uk/m/astro/astrology.html δε ξέρω να το στείλω αλλιως

Ανώνυμος είπε...

Χαχα, αγαπητό Γοβάκι, πολύ γέλιο κάνω να διαβάζω τις περιπέτειές σας με τις εκλογές στην Ελλάδα! Καταπληκτικό το χιούμορ και στο ποστ σου και στα σχόλια!

Ανώνυμος είπε...

Εκείνη την ξαδέλφη σου που θα ψήφιζε τον μουσουλμάνο (με τα 5 ντε...) μήπως πρέπει να μου την γνωρίσεις; (να τιμούμε και το όνομα του Blog μας, ε;) :-)

srm1033 είπε...

drama queen:Πολύ ωραίο το σάιτ. Ειδικά τα ζώδια ,θα το συμβουλεύομαι αρκετά συχνά πλέον.

Irene:Να είσαι καλά που με ανεβάζεις πάντα και εύχομαι να σε έχουμε στην παρέα μας για πολύ καιρό.thanks :)))

heliotypon:Πάρε σειρά γιατί είναι πολλοί που περιμένουν. Είμαστε ομορφόσογο γαμώτο! :)))