isn't it ???

isn't it ???

10.10.06

Χα ή Ουφ?


1.Δουλειά η Ανεργία ?

2.Λίγη δουλειά η ασταμάτητο τρέξιμο?

3.Πολλά χρήματα ή Αρκετά χρήματα?

4. Χαρά ή θλίψη?

5. Για μένα ή για μας?

Συνοψίζοντας…

Πολλή δουλειά , πολλά χρήματα και καθόλου χρόνος με τον άνθρωπό σου ή

Λίγη δουλειά , καλά χρήματα και αρκετός χρόνος με τον άνθρωπό σου?

Και με το μέλλον τι γίνεται?

Δουλεύεις τώρα πολύ ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αύριο (προσωπικό)?ή

δουλεύεις τώρα λίγο ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αύριο (επαγγελματικό)?

Θα σκάσω. Διλλήματα και αποφάσεις που πρέπει να παρθούν…

Διάθεση και ψυχολογία στο ναδίρ. Η Τρίτη δεν είναι κίτρινη , κατάμαυρη είναι σαν τα ρούχα μου…

Εν τέλει δόξα το Θεό ή βοήθα Παναγιά?

2 σχόλια:

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

....ααααα...ώστε δεν είμαι ο μόνος που σκέφτομαι... ;-))
Νόμιζα βρε ότι είσαι πλέον convinsed για αυτά τα πράγματα......και πρέπει να είσαι, αλλά μάλλον τα ερεθίσματα είνα πολλά τριγύρω μας και ανακατεύουν το μέσα μας συχνά!!
Αυτό που έχω να δήλώσω "άνευ φόβου, με πολύ πάθος και σχετικά καλή πείρα" είναι ότι.....ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος είναι αυτός που μπορεί να κοιτάξει πίσω του....να ρίξει μια ματιά στη ζωή του και.....να χαμογελάσει!!!
Τα χρήματα ποτέ δε θα είναι αρκετά......είναι στη φύση μας.Αυτή τη στιγμή το πιο ευτυχισμένο ζευγάρι που ξέρω είναι κάποιοι φίλοι που βγάζουν και οι 2 τους όσα βγαζω εγώ και έχουν και ένα αγόραρο γιο και έρχεται και "η τσούπρα" σε λίγους μήνες!!!
Ρωτάω καμιά φορά το φίλο μου "ρε συ....σ'ενδιαφέρει για κάτι καλύτερο"?....και μου λέει..."τρελάθηκες ρε?θέλω να είμαι ευτυχισμένος...όχι ευκατάστατος"!!!

srm1033 είπε...

και εγώ αυτής της άποψης είμαι αλλά είναι η δουλειά μας τέτοια που πρέπει να πάρεις όσο περισσότερα γίνεται σε μικρή ηλικία και να φύγεις νωρίς.