isn't it ???

isn't it ???

3.10.06

Τι κάνει μια γυναίκα όταν δεν (του) σηκώνεται????

Ένα χρόνο σχεδόν σε αυτή την σχέση , πρώτη φορά σήμερα μου συνέβη αυτό. Και έχω γίνει ράκος. Γυρνώ από εδώ και από εκεί σαν χαμένη και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω η γυναίκα. Δοκίμασα τα πάντα, του μίλησα γλυκά, το άναψα πολλές φορές, το παρακάλεσα ντυμένη, μετά το παρακάλεσα γυμνή, έβαλα το χέρι μου εκεί που δεν το είχα βάλει ποτέ, του έταξα τον ουρανό με τα άστρα. Τίποτα. Αυτό παραμένει down. Δεν μου κάνει το χατίρι ούτε για ένα λεπτάκι . Γιατί γλυκό μου dsl? Γιατίιιιιιιι???????.
Όταν σε γνώρισα δεν τα ξεκαθαρίσαμε μεταξύ μας? Εγώ θα χωρίσω με τον pstn και θα τα φτιάξω μαζί σου να με ταξιδεύεις με ταχύτητα Ferrari και να είσαι πάντα ωσάν άλλος Γκουσγκούνης… up? Έτσι δεν συμφωνήσαμε? Τώρα γιατί μου τα χαλάς και από τις 2 το μεσημέρι είσαι ολοκληρωτικά down. Δεν σου έκανα ότι ήθελες? Δεν ήμουν ευλαβικά πιστή σε σένα? Κοίταξα τίποτα άλλο τόσο καιρό?. Τι έπαθες πουλί μου και μαράθηκες?????
Είμαι έξαλλη μαζί σου. Παίρνω τηλέφωνο και βγαίνει μια γκόμενα που μου λέει πως είμαι σε γραμμή προτεραιότητας και με παρακαλεί να περιμένω. Και περιμένω και περιμένω ..έχει περάσει ήδη μισή ώρα και μου λέει να περιμένω. Αν δεν ήμουν σε γραμμή προτεραιότητας θα περίμενα καμιά βδομάδα για να μάθω νέα σου. Και ώ τι θαύμα. Πάνω που ήμουν έτοιμη να την σιχτιρίσω και να το κλείσω με ρωτάει αν μπορεί να με εξυπηρετήσει. Προς στιγμήν είχα ξεχάσει τι ήθελα αλλά είδα ξανά εσένα μπροστά μου που παρέμενες down και ξύπνησα. Της εξηγώ πως έχουν τα πράγματα , ρωτώ αν έχει πρόβλημα ο otenet της περιοχής αλλά φευ, όλα καλά. Και ξαναπαίρνω τηλέφωνο , την μανούλα σου αυτή την φορά (αλήθεια ,σου είπα πως μαμιέται η μανούλα σου και όλο της το σόι????) και περιμένω πάλι μιαν αιωνιότητα ώσπου εδέησε να βγει η μανούλα σου στο τηλέφωνο. Και κάπου εδώ έχασα εντελώς τον κόσμο... « Ναι, ΜΑΛΛΟΝ έχει πρόβλημα η γραμμή σας. Θα σας ειδοποιήσουμε μέσα σε 48 ώρες» Έχασα την μιλιά μου, χλόμιασα, ίδρωσα, έτρεμαν τα πόδια μου... Ο άλλος σου… σύντροφος έβαλε τα κλάματα, σχεδόν. Τον λυπήθηκα. Χωρίς εσένα είναι ολότελα χαμένος. Είναι ένα τίποτα . Ένα μηδενικό.
Να το δούμε ψύχραιμα το θέμα του λέω. Καταρχήν θα μας ειδοποιήσουν μέσα σε 48 ώρες. ΟΚ? ΟΚ. Να μας πούνε τι όμως? Ότι έχει πρόβλημα? Ότι διορθώθηκε το πρόβλημα? Ή πότε θα διορθωθεί το πρόβλημα? Κοιταζόμασταν. Νιώθαμε τόσο μικροί , τόσο λίγοι, τόσο άχρηστοι….
Δεν μπορεί του ξαναλέω… Κάποια λύση θα υπάρχει. Ναι μου λέει, θα δοκιμάσουμε την απλή γραμμή του τηλεφώνου, μόνο που θα πρέπει να δουλέψω στο λάπτοπ και εσύ….(εγώ στον κήπο) Και ξεκινάει ο Γολγοθάς. Τράβα καλώδια , βγάλε μόντεμ , αποσύνδεσε ένα σωρό κέρατα, σύνδεσε άλλα τόσα για να δούμε. Τελικά μετά από πολύ ώρα και ακόμα περισσότερα καντήλια για όλη την Βίβλο, Δωδεκάθεο, Ιεχωβάδες, Μορμόνους, Αλλάχ Μωάμεθ, ομάδες Α ,Β Εθνικής και ερασιτεχνικού… ακούσαμε αυτό το χαρακτηριστικό τσρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρριννννννννφςςςςςςςςςςςςς και επιτέλους τα οθονάκια κάτω δεξιά πήραν ζωή.
- Με 40 μου λέει απογοητευμένος…
- Απ το τίποτα ή απ΄ το internet caf? καλό είναι και το 40.
- Ναι κάτι είναι και αυτό, μου λέει, αλλά με το ίντερνετ καφέ, γνωρίζεις κόσμο....
- Της θειάς σου...
- Το dsl?
- Το μπουγαδοκόφινο…
- Κι εγώ σ’ αγαπώ…
Τον παθών μας τον τάραχο τραβάμε εξαιτίας σου καλό μου DSL. Χωρίς εσένα δεν είμαστε τίποτα πια. Η ζωή μας δεν έχει νόημα , δεν έχει σημασία. Σκέψου το ξανά πριν μας αφήσεις , σκέψου πόσο πόνο προκαλείς σε δυο ανθρώπους που έχουν δεθεί τόσο πολύ μαζί σου.
Δεν αντέχω άλλο , πάω στον κήπο μου να ξεχαστώ , πάω να πω τον πόνο μου στις τριανταφυλλιές και τις λεβάντες…
-Αγαπηηηηηη μουυυυυ, μην κάνεις τίποτα , δεν έχουμε νερό. Κόπηκε.
-Πως κόπηκε, αφού είχαμε
-Βλάβη της ΕΥΔΑΠ στην περιοχή , θα αργήσουν να το φτιάξουν μου είπε ο Αντιδήμαρχος.
- Ωραίαααα. Πάρα πολύ ωραίαααα.
Ούτε σηκώνεται , ούτε στάζει. Αμέσως μου ήρθε στο μυαλό το γνωστό άσμα του Γιαννιώτη ή κάπως έτσι τέλος πάντων.
Να σου κοπεί το dsl είναι συνηθισμένο, να σου κοπεί και το νερό που το χεις δει γραμμένο????



ΥΓ. Ευτυχώς που υπάρχει και το κατούρημα αλλιώς αυτό το ποστ δεν θα ανέβαινε σήμερα….

5 σχόλια:

gademissa είπε...

Ζημιάαα.

Χωρίς φαγητό και νερό ζει ο άνθρωπος. Χωρίς internet ζει? Αμ δε που ζει....

:-)

srm1033 είπε...

μονο εσύ καταλαβαίνεις φιλενάδα τι δράμα περνάω...

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

Νομίζω ότι έχεις κάνει ένα βασικό λάθος εδώ!!!!
Η γραμμή dsl έχει κάποιες ιδιαιτερότητες οι οποίες χρειάζονται συγκεκριμένο χειρισμό όταν έχεις πρόβλημα έτσι ώστε να μη σου κρατάει μούτρα και να επανέλθει!!!Λοιπόν...κατ'αρχάς μιλάμε και λέμε "Η" γραμμή....οπότε καταλαβαίνουμε το γένος...."θυληκόν = πλήρη ανωμαλία σε όλο της το μεγαλείο"....γι'αυτό η συγκεκριμένη κατάστασις θέλει τους εξής "λεπτούς" χειρισμούς ΑΛΛΑ όχι από εσένα....από τον καλό σου!!!........

Θα φορέσει ενδυμασία με φτερά και πούπουλα - κάτι σαν το Φλωρινιώτη ένα πράγμα- και θα αρχίσει να τραγουδάει σπαραχτικά και γονατιστός γύρω απ'το modem,(ενώ εσύ πιο πέρα θα παίζεις με ξυραφάκια), το παρακάτω τραγούδι αφιερωμένο εξαιρετικά στη "γραμμή" που το έσκασε!!!


Μ' έχει πάρει από κάτω, που 'χεις γκόμενο βαρβάτο,
και εμένανε με φτύνεις,
με ντιλιτ πολλά με σβήνεις.
Τονε βρήκες στα ιντερνέτια, και θαρρείς πως έχει τέτοια, πίκρες κάνω κοπυ πεϊστ,
γιατί εσύ δεν έχεις τεϊστ.
Αν μ'αγαπας δεν ξέρω, αν μ'αγαπάς δεν ξέρω, βαράει η καρδιά μου,
τρελά ραν ταιμ ερο...
Σαν το Ντος αργά σε χάνω,
άπειρα φορμάτ θα κάνω, και θα βάλω τα γουίντος,
μήπως και γυρίσεις μήπως...

Μην ξεχνάς πως έχεις βέρα,
άσε τώρα τον ξενέρα,
έλα πίσω στον Μπιλ Γκέιτς,
μην κολλήσεις κανα Ειτζ.

Αν μ'αγαπας δεν ξέρω,
αν μ'αγαπάς δεν ξέρω,
βαράει η καρδιά μου,
τρελά ραν ταιμ ερο...

Σας το στέλνω και σε MP3 αν θέλετε για να μη χάνετε το tempo!!!

;-)))))))))))))))

gademissa είπε...

Πώ πώω ...ΑΣΜΑ ασμάτων βασανισμένε νέε. Και φέρει μέσα του τέτοια ΄ντέρτια για ιντερνέτ-ια΄ , που μοιάζει με προσωπικό βίωμα. Ταχεις περάσει και συ φαίνεται, και ξέρεις...

(Εσύ τογραψες? πολύ καλό :-))

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

Όχι ρε συ!!!!

Artist: Bασίλης Πάλλης

:-)))))))))))