isn't it ???

isn't it ???

26.10.06

Χωρίς ανάσα...



Ουφ να πάρω μια ανάσα...
Η ζωή μου άλλαξε σφόδρα τις τελευταίες ημέρες και εγώ έχω χάσει το μπούσουλα.
Απο εκεί που είχα κάμποσες ώρες για χουζούρι και μάχη με το pc τώρα μετά βίας προλαβαίνω να ρίξω μια ματιά στα μέιλ μου και στα μπλογκς που παρακολουθώ. Και απο ότι δείχνει το πράγμα θα τραβήξει με αυτούς τους ρυθμούς για πολύ καιρό. Όχι πως με χαλάει, αντιθέτως την βρίσκω απίστευτα.
Ευτυχώς ο μπαμπάς μας ,αναστήθηκε και θα βγει σύντομα απο το νοσοκομείο, οπότε το υπόλοιπο τρέξιμο που μένει θα είναι απολύτως υγειές.

Δεύτερη δουλειά , προέκυψε αναπάντεχα και με έχει μπερδέψει βασικά. Απο την μια είναι κάτι πολύ ενδιαφέρον που σχετίζεται με πράγματα που μου αρέσουν και τα κάνω έτσι και αλλιώς για την πλάκα μου. Απο την άλλη , παύει να είναι χαλαρό το πράγμα και για την πλάκα γιατί γίνεται δουλειά και με αγχώνει τρομερά. Άσε που άμα κάνω καμιά μαμακία θα τα ακούω στέρεο τα μπινελίκια...

Και σαν να μην έφταναν όλα τα άλλα αποφάσισε η δικιά σου τώρα στα γεράματα να ανέβει ένα σκαλί παραπάνω στα Αγγλικά και να μάθει και Ιταλικά ταυτόχρονα.
Έχω ξαναχάσει τον μπούσουλα. Και καλά για τα αγγλικά που γίνονται στο σπίτι... Αμ τα Ιταλικά που πήγα σε φροντιστήριο (ιδιαίτερο και εκεί) και είδα μόνο παιδάκια που μου έφταναν μέχρι το στήθος? Καλά το τράκ του πρώτου μαθήματος δεν το συζητώ, είχα να νιώσω έτσι απο την πρώτη δημοτικού. Για το διάβασμα δεν το αναφέρω γιατί είναι άλλη μια πονεμένη ιστορία. Το σκέφτομαι όλη την ώρα και το κάνω όλη την ώρα. Οδηγώ
και μονολογώ mi chiamo Veronika, tu chiamo Paolo…έμμονη ιδέα μου έχει γίνει . Αν διάβαζα έτσι και στο πανεπιστήμιο τώρα θα ήμουν στην ΝΑΣΑ επικεφαλής.

Κάπως έτσι κυλάει η ζωή μου τις τελευταίες δυο εβδομάδες. Που θα πάει όμως , θα στρώσουν τα πράγματα γιατί αλλιώς θα μας κλαίνε οι ρέγκες. Καλημέρα σας.

11 σχόλια:

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

....έχω ερώτηση σοβαρή!!!
...καλύτερα είναι να πήζεις λόγω πολλών υποχρεώσεων σε μία δουλειά....ή σε πολλές???....γιατί εγώ δεν ξέρω αν πρέπει να αρχίσω να νιώθω μαλάκας τώρα....
φιλιά, καλημέρα! :-))))

srm1033 είπε...

καλημέρα .Το θέμα είναι πως πληρώνεσαι. Εγω όσο και αν έπηξα σε μια δουλειά δεν πήρα περισσότερα φράγκα.Ενω αν κάνω δυο και τρεις δουλειές πληρώνομαι ξεχωριστά και φαίνονται τα χρήματα..Οπότε μάλλον νιώσε άσχημα(!) αν μη τι άλλο.:)))

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα

Τι έγινε ρε παιδιά πολύ πήξιμο έχει πέσει. Το χειρότερο είναι ότι όσο πήξιμο και να πέφτει εμείς ως γνήσιοι μαζόχες θέλουμε και άλλο :P

Χαιρετίσματα από ένα καημένο λεγεωνάριο που τρέχει και δεν φτάνει.

gademissa είπε...

Αχ τυχερή!!!
Ιταλικά...τί όμορφη γλώσσα!

Εγώ είχα ξεκινήσει με μέθοδο άνευ διδασκάλου αλλά τα παράτησα, αφενός γιατί δεν είχα χρόνο αφετέρου γιατί είχα άλυτες απορίες. Όταν πάρεις το χαρτί θα κάνεις και σε μένα on line μαθήματα?

Χαίρομαι για τον μπαμπά σου και του εύχομαι υγεία και δύναμη.

:-))

srm1033 είπε...

Pseftus...: welcome to the club

gademissa: Υπομονή συντρόφισσα κανα δυο μηνάκια και θα κάνουμε μέχρι και τις ομιλίες μας στα Ιταλικά μετά.

*** ευχαριστώ για τις ευχές, αλλά δε είναι για τον μπαμπά μου , αλλά τον μπαμπά μας...:))))

ONOMATODOSIA είπε...

ola 8a pane kala...

Ανώνυμος είπε...

Από τη μια το συναίσθημα του πηξίματος και από την άλλη αυτό με τη δεύτερη δουλειά να είναι χόμπι που εξελίχθηκε σε δουλειά - και το συνεπαγόμενο άγχος, μου προκαλούν ένα deja vu, αλλά πολύ γαλλικό deja vu όμως! Κουράγιο και υπομονή!

Υ.Γ: Για τον μπαμπά δεν ήξερα... χάρηκα που είναι καλά!

Υ.Γ.2: e-mail λέγεται και είναι απλό :)

Ανώνυμος είπε...

Λ.Χ Wellcome, που να ξέρεις αφού έχουμε να τα πούμε μέρες αν και νόμίζω το είχα αναφέρει. Για τα υπόλοιπα έχεις δίκιο υπάρχει και μέιλ. Θα το τιμήσω το ΣΚ γιατί τώρα διαβάζω:)))) . Φιλιά πολλά.

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα σύμπτωση.....!!
Κι εγώ μετά από μεγάαααααααααααααλη σκέψη, άγχος και αγωνία.......άρχισα τα Ιταλικά!!!!

Μη μασάς βρε! Βουρ!

Ανώνυμος είπε...

Από κεκτημένη ταχύτητα...ξεχάστηκα!

Τις θερμότερες ευχές μου για το μπαμπά!

srm1033 είπε...

Natalia:Χαίρομαι που σε διαβάζω ξανά, τα κόμμεντς που θα ανταλλάζουμε στο εξής θα είναι στα ιταλικά. καπίσι?