isn't it ???

isn't it ???

6.10.06

σήμερα γραφείο ήρθε μαλάκας...enter


Χιλιάδες κάτοικοι της κεντρικής Αμερικής μετανάστευσαν στην δύση, -σύμφωνα με τον Τζών Στάϊνμπεκ στα «σταφύλια της οργής» -αναζητώντας τροφή και ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά τους.

Πολλά χρόνια μετά , στην μηχανή του google η αναζήτηση αφορά μάλλον άλλα πράγματα.

Σύμφωνα με το extreme tracker , το «Γόβα Στιλέτο» επισκέφθηκαν τις δυο τελευταίες ημέρες ,κάποιοι ( δεν έχω καταλήξει ακόμα στο φύλο και ελπίζω στην βοήθεια σας) που έψαχναν στο google τα εξής: «σήμερα ήρθε γραφείο μαλάκας» ήταν το ένα και το δεύτερο που μου έκανε εντύπωση «γνωριμίες γυναίκες Ψυχικό»

Θα αναφερθώ μόνο στο πρώτο γιατί αυτό με έβαλε σε περισσότερες σκέψεις. 1ον Αυτές τις λέξεις τις έβαλε στην μηχανή αναζήτησης άνδρας ή γυναίκα?

2ον Τι ακριβώς έψαχνε και ήλπιζε να βρει?

3ον το βρήκε?

4ον Οι λέξεις που έβαλε έχουν δύο διαφορετικές μεταφράσεις. «Σήμερα ήρθε στο γραφείο ο μαλάκας», είναι η μία και η δεύτερη «σήμερα ήρθε στο γραφείο ένας μαλάκας.»

5ον Πρόκειται για γκόμενο, πελάτη , or something else?

Θα μου πείτε? Υπάρχουν και άλλες πιθανές-απίθανες ερμηνείες που δε τις σκέφτηκα?

2 σχόλια:

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

καλησπέραααα...
αν έλεγε "κάθεται" ο μαλάκας στο γραφείο ακόμα.........θα ήταν για μένα......γιατί ναι στο γραφείο είμαι ακόμα!

Λοιπόν εγώ αυτό το κάνω για:

- να βρω στοίχους τραγουδιού
- να βρω post που με έκανε και γέλασα παλιά και δεν θυμάμαι που το βρήκα
- απλά ένα κείμενο που θυμάμαι μόνο κάπειες λέξεις

Ελπίζω να βοήθησα,

την κάνω τώρα,

καληνύχτα

srm1033 είπε...

με βοήθησες αρκετά. Καμιά απο τις 3 εκδοχές δεν την είχα σκεστεί. Καλό Σκ σου εύχομαι.