isn't it ???

isn't it ???

2.10.06

Πρωθυπουργέ μας τα χαλάς....


Πρωθυπουργέ μας τα χαλάς την τελευταία εβδομάδα, απογοητεύεις τους πιστούς ακόλουθους σου. Αυτούς που περιμένουν με αγωνία να τρέξουν από πίσω σου και εμένα μαζί. Γιατί ρε πρωθυπουργάρα μας το κάνεις αυτό? Ξέρουμε τόσο καιρό ότι 9 με 9 και τέταρτο θα περάσεις από Ραφήνα. Σε περιμένουμε με ανυπομονησία κάθε πρωί στη διασταύρωση για να μας σώσεις . Αν δεν εμφανιστείς θέλουμε ένα τέταρτο να περάσουμε τα φανάρια στο Πικέρμι , αν όμως φανείς…. σε 1 λεπτό έχουμε γίνει καπνός.

Ναι πρωθυπουργούλη μου αλήθεια είναι όσα λέω.Δεν σε αποθεώνουν όλοι αυτοί που συναντάς στο δρόμο κάθε πρωί… ¨Όχι βρε. Ραντεβού σου δίνουν για την επόμενη μέρα. Για να πάμε παρέα στην δουλίτσα μας , στην ώρα μας και χωρίς νεύρα αφού οι τροχονόμοι μας κυνηγούν για να περάσουμε γρήγορα.

Αλλά και εδώ μας τα χαλάς. Έχεις μια βδομάδα να φανείς στην ώρα σου. Τι έγινε σε πλακώνει το πάπλωμα το πρωί? Τα δίδυμα ξεθάρρεψαν και θέλουν παιχνίδια? Τι συμβαίνει πες μου. Να το συζητήσουμε να βρούμε μια λύση. Δεν μπορείς να αλλάζεις ξαφνικά συνήθειες την στιγμή που όλοι έχουμε προσαρμόσει τις δουλειές μας στα ωράρια σου. Και μην ξεχνάς και το άλλο … Εκλογές πλησιάζουν, δεν είμαστε να χάνουμε σίγουρα ψηφάκια. Γιατί πες μου, ποιον άλλον να ψηφίσω εγώ άμα μαυρίσω σένα ? Μόνο ο Έβερτ έμεινε που μένει Ντράφι , αλλά εκεί θα πάει η ψήφος Στράφι… Γιαυτό ξαναλέω…Μην χαλαρώνουμε και μην τεμπελιάζουμε.

Οι Έλληνες εργαζόμενοι της Ανατολικής Αττικής σε έχουμε ανάγκη. Μην μας απογοητεύσεις ξανά. Ραντεβού αύριο στις 9 στην διασταύρωση Ραφήνας ΟΚ? Εμείς θα είμαστε όλοι εκεί!!!

5 σχόλια:

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

.....κοίτα ρε γαμότο και εγώ που νόμιζα οι τροχονόμοι είναι απλά συμπονετικοί με τους μόνιμους κάτοικους Ανατ.Ατικής που δουλεύουν Αθήνα......μου γκρέμισες το κόσμο όλο τώρα.....!!!!
Αλλά η αλήθεια πάντα μ'αρεσε να
την κοιτώ στα μάτια...κι ας πονούσε, γι'αυτό και εγώ θα σου αποκαλύψω τι κάνει τα πρωινά!!!

Άλλαξε πρωινό ο αρχηγός ρε συ!!!
"Σίγουρες πηγές" της παράταξης μου είπαν ότι ένιωθε μίαν κάποιαν αδυναμίαν ταιλευταίως και έτσι έκανε τις εξής αλλαγές στο μενού:

- τα 3 αυγά κότας, έγιναν αυγά στρουθοκάμηλου τα οποία τα θέλει φρεσκότατα και έτσι οι σωματοφύλακές του, παίρνουν μάτι του στρουθοκάμηλους στο κήπο του και μόλις γενάνε, τους παίρνουν τα αυγα!Όμως τα στρουθοκαμιλάκια δεν είναι μαλάκες και γι'αυτό προχθές εθεάθει ελικόπτερο να κυνηγάει αφινιασμένο στρουθοκάμηλο με το νεογέννητο αυγό στο στόμα, στη κορυφή του Νέου Βουτσά!Τελικά ο στρουθοκάμηλος μπήκε στο σπίτι του Ψινάκη και γλύτωσε!!!

-οι 10 φέτες μπέικον έγιναν 2 γουρούνια.....που όπως και νά'χει θέλει έναν άλφα χρόνο για να τα μασήσει!!

-και αντί για γάλα αποφάσησε να τρώει όλη την προβατίνα!!!!Θυμάσαι τον καλό λύκο του Αρκά??...ε...καμία σχέση!!!

Τώρα αν δε με πιστεύεις δεν έχεις παρά να δεις μια φωτο του πέρυσι και μία φέτος!!

Εγώ πάντως μια χελώνα έχω στο κήπο μου.....δεν νομίζω να κινδυνεύει!!!

:-))))))))

J. είπε...

Πάντως δεν μπορείς να πεις, μ΄αυτά και μ΄αυτά σας έφτιαξαν επιτέλους την αποχέτευση...

Ανώνυμος είπε...

Αν και δε χρειάζεσαι τη γνώμη μου... Πολύ καλό post!
Καλημέρα.

srm1033 είπε...

Βασικά καλημέρα σας,
uneverknowinlife: δεν μπορώ να το κρύψω , περίμενα με αγωνία την άποψη σου επι του θέματος γιατί ήξερα πως θα δώσεις μια άλλη διάσταση.
johny B.Good: Αποχέτευση ? ποια αποχέτευση? Ας είναι καλά ο φίλος μας ο ΠΟΘΗΤΟΣ('ονομα και αυτό για βοθρατζίδικο)
confused:Κάθε γνώμη είναι χρήσιμη και σεβαστή. Την πλάκα μου κάνω, χαίρομαι αν διασκεδάζουν και κάποιοι άλλοι μαζί με εμένα.:)))

J. είπε...

΄Ασχετο: Τί βιβλίο είναι "Τα Μεγάλα Ρεπορτάζ" που έχεις στα αγαπημένα σου; Θέλω να το πάρω κι εγώ, γι αυτό ρωτάω...