isn't it ???

isn't it ???

20.10.06

Πόσες μέρες πραγματικά δουλεύει ένας "μέσος" δάσκαλος ;

(Είναι ένα μειλ που μου ήρθε σήμερα Δεν επιβεβαίωσα τους υπολογισμούς και δεν γνωρίζω αν είναι σωστοί. Απλά το παραθέτω αν και φαντάζομαι θα με έχουν προλάβει και κάποιοι άλλοι)

Λοιπόν ας το υπολογίσουμε..

το έτος έχει 365 μέρες

από αυτές αφαιρούμε το χρονικό διάστημα από 15/6 έως 11/9, τις διακοπές του Πάσχα και Χριστουγέννων που τα σχολεία είναι κλειστά,
ήτοι 87 μέρες περίπου, δηλ 365-87=278 μέρες.

Συνεχίζουμε…

οι 278 μέρες είναι 40 περίπου βδομάδες. 40 επί 2 μέρες (ΣΚ) μη εργάσιμες = 80 μέρες.
278-80 =
198 μέρες.
Συνεχίζουμε...

Φέτος δεν εργάστηκε 32 μέρες λόγω χιονιού, Γενικών Συνελεύσεων, 28η ,
25η , άδειες κτλ. Άρα 198-32 = 166 μέρες.
Συνεχίζουμε...

Οι 166 αυτές μέρες σε αντιστοιχία με έναν υπάλληλο του ιδιωτικού τομέα
(8ωρο!!) είναι για τον δάσκαλο
(3ωρο, από 12:45 έως 3:45 , ολοήμερο) 166 Χ 3/8 =
62 μέρες!!

Τόσες μέρες εργάστηκε το σωτήριο σχολικό έτος 2005-2006....

Πάμε στα οικονομικά τώρα....

15,000 ευρώ που παίρνει ετησίως / 62 μέρες = 242 ευρώ την ημέρα!

242 ευρώ / 3 ώρες εργασίας =
81 ευρώ την ώρα!!

Είναι στο ίδιο μισθολογικό επίπεδο με τους Αλβανούς μαστόρους
οικοδομών... Θέλει αύξηση!!!! ΤΗΝ ΑΞΙΖΟΥΝ!!

*Καλό Χειμώνα......σε όλα τα στελέχη των ιδιωτικών εταιριών που νομίζουν ότι κάνουν καριέρα....

10 σχόλια:

Klearchos είπε...

Έχω λάβει και εγώ αυτό το e-mail και μάλιστα πολύ καιρό πριν αρχίσουν οι απεργίες... Πάντως εφαρμόζεται μαλλον στους καθηγητές γυμνασίων και λυκείων που όντως - για κάποιο λόγο που αγνοώ - κάθονται στο σχολείο 2-3 ώρες κάθε μέρα... Να υποθέσω ότι οι δάσκαλοι είναι αναγκαστικά όλη την ώρα στο σχολείο, μια που αντιστοιχεί ένας δάσκαλος άνα τάξη... (Εκτός αν έχει αλλάξει κάτι δραματικά από τότε που έχω να πάω εγώ σχολείο)...

Matron Maya είπε...

3 things i love being a teacher...

June
July
August

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

καλά εντάξει τώρα ρε azrai.....εμείς δε πήγαμε σχολείο και δεν βλέπαμε πόσο προετοιμασμένοι ήταν οι δάσκαλοι και καθηγητές.....α ρε σε τι nirvana ζείτε μερικοί άνθρωποι!Τεμπελιά και nirvana!!!Στη περίπτωση των καθηγητών και δασκάλων συνδυάζεται και η κακοήθεια γιατί τους πληρώνω με τους φόρους μου τους αλήτες......και έχουν βάλει τα παιδάκια τώρα να κάνουν καταλήψεις για να πληρώνονται.....βλέπεις η απεργία πονάει στη τσέπη τους και δεν έχουν μάθει να δυσκολεύονται-βόλεμα μια ζωή ρε πούστη μου ο στόχος του Έλληνα!!!

Unknown είπε...

Είπαμε... Αν γουστάρετε να σκύβετε το κεφάλι ή ακόμα και την πλάτη ελεύθερα... Αλλά το να κάνετε άτοπες παραδοχές για να αποδείξετε κάτι είναι απλά από μόνο του άτοπο...

srm1033 είπε...

Darthiir the Abban:Ρε φίλε ασε πια την παπαγαλία μας κούρασες. Το οτι είμαι κύριος-α του εαυτού μου δεν έχει καμιά σχέση με το σκύβω το κεφάλι. Πίστευε ότι θέλεις γούστο σου και καπέλο σου αλλά απόδειξε μου εσύ την άτοπη παραδοχή και μετά μίλα. Ή μήπως αυτή την μέθοδο δεν την έμαθες ακόμα γιατί είναι για πιο προχωρημένους?

Azrai: Λατρεύω τους ανθρώπους με χιούμορ.

Matron Maya::))

Aliti: Μην χαλάς τη ζαχαρένια σου καλέ μου , δεν αξίζει

So_Far είπε...

Θα προσθέσω κάτι χαρακτηριστικό: φέτος παραπονέθηκαν όλοι ότι πήραν τα βιβλία τελευταία στιγμή και δεν πρόλαβαν να προετοιμαστούν για το καλοκαίρι. Εγώ αγόρασα τα βιβλία του γιού μου αρχές Αυγούστου. Έχω λοιπόν την απορία γιατί εγώ που είμαι μητέρα και ήθελα το δεύτερο βιβλίο τα είχα αρχές Αυγούστου στα χέρια μου αν και εκείνη την περίοδο ήμουν στα Εμιράτα και ο δάσκαλος δεν έτρεχε τουλάχιστον να αγοράσει ένα ( που δεν άνει παραπάνω από 5 Ευρώ ) για να ξέρει τί θα διδάξει και κάθεται και περιμένει να του τα δώσουν δωρεάν...

srm1033 είπε...

so far: εσύ αρχές Αυγούστου αγόρασες τα βιβλία του γιού σου για το Σεμπτέβρη. Οι περισσότεροι δάσκαλοι , αρχές Αυγούστου σκέφτονταν πως τους έμεινε μόνο ένας μήνας διακοπές ακόμα....

Unknown είπε...

Καλή μου γόβα, είμαι από τους ανθρώπους που ξέρουν πολύ καλά τί έιναι οι παραδοχές και όσες έκανες είναι απλά λάθος... Εξήγηση σε κάθε φυτράκη....

Εγώ δεν είμαι δάσκαλος αλλά εσύ δεν είσαι κύριος του εαυτού σου.

Άσε τα "μοτο" της παπαγαλίας και απέδειξε αυτά που λες αν θες να τα λες. Αλλά το ότι σκύβεις σκύβεις και μάλιστα πάρα μα πάρα πολύ. Σκύβεις τόσο που σου είναι αδύνατο να καταλάβεις ότι η ασυδοσύα και η κερδοσκοπία πρέπει να τιμωρούνται. Εσύ απλά με την εργασία σου τις επιβραβεύεις...

Unknown είπε...

Kαι αν θες να κάνεις καλό στον εαυτό σου, σταμάτα να πιστεύεις ότι όσοι υποστηρίζουν μια απεργία ή έχουν κάποιες ιδαίες περί εργασίας ανήκουν σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο...

Η νοοτροπία σου αυτή κατατάσσει ανθρώπους και μηδενίζει κάθε πιθανότητα συζήτησης και διαλόγου. Δεν είσαι εσύ καλή και όλοι οι άλλοι κακοί...

srm1033 είπε...

Darthiir the AbbanQ Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Αν δεν έχεις επι της ουσίας να μου πείς κάτι , κράτα την προπαγάνδα για τον εαυτό σου . Και επειδή δεν έχεις ιδέα για μένα τα συμπεράσματα σου επίσης κράτα τα για τον εαυτό σου .