isn't it ???

isn't it ???

19.10.06

Άντε να ευθυμήσουμε

και επειδή τώρα τελευταία πολύ σας ψυχοπλάκωσα...
και επειδή απο την φύση μου είμαι άνθρωπος που βλέπω τα πράγματα απο την θετική τους πλευρά...
και επειδή χρόνο για να γράψω δεν έχω και δεν βλέπω να προκύπτει για λίγες μέρες ακόμη...

και επειδή έχω φιλαράκια που με σκέφτονται και μου στέλνουν διάφορα ωραία...
Θέλω να τα μοιραστώ και να σας κάνω να χαμογελάσετε Βρε...


....ξεκινώντας με τους άντρες...
...καλά δεν νομίζω πως υπάρχει πιο αντιπροσωπευτικό του είδους...




και συνεχίζοντας με τις γυναίκες....





κι όμως ρε γαμώτο τούτο δώ σαν να λέει πολλές αλήθειες...

5 σχόλια:

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

Φονική Γοβίτσα....ελπίζω να πηγαίνουν όλα καλά!
Ρε συ βάλε κανά link στο τελευταίο ή εγώ κάνω μαλακία και δε μπορώ να το δω.....φιλιά, καλή δύναμη!

srm1033 είπε...

καλημέρα, όλα πάνε όχι απλώς καλά , αλλά καλύτερα απ΄ότι θα μπορούσε να φανταστεί ο καθένας. Μαμακία μάλλον κάνεις εσύ γιατί εγώ το έχω δει απο 3 διαφορετικούς πισίδες. Μήπως πρέπει να το δεις με τον Μοτζίλα και όχι με εξπλόρερ????

gademissa είπε...

Καλά, το 2ο είναι τέλειο και δείχνει την αγαρμποσιά των ανδρών
στο μεγαλείο της

:-)

srm1033 είπε...

gademissa: συμφωνώ απόλυτα φιλενάδα...αλλά και το 4ο όμως δεν πάει πίσω.

gademissa είπε...

Ε...χμ...τι να πω τώρα. Είμαστε και γυναίκες, θα ξεσηκωθεί εναντίων μας όλο το φύλο. Αλλά μεταξύ μας και μην το πείς πουθενά, ίσως και να είναι έτσι....

;-?