isn't it ???

isn't it ???

12.10.06

Το όνομα μου να γράφεται σωστά...

Ζούμε ένδοξες στιγμές. Εγώ τουλάχιστον και το Γόβα _Στιλέτο που από χθες έκανε ρεκόρ επισκεψιμότητας. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, που με κάνατε γνωστή αν και εγώ προτιμούσα να ζω στο μικρόκοσμο μου με τους λίγους και καλούς «συναδέλφους» που μοιράζουμε τις απόψεις μας. Ας είναι , δεν έβλαψε ποτέ κανένα να γνωρίζει καινούρια πράγματα, καλά ή κακά.

Είμαι περήφανη που χαλάω... τη μανέστρα των αντιδραστικών και των παρατρεχάμενων τους , αλλά εγώ έμαθα να στηρίζομαι στα δικά μου πόδια και να τα έχω καλά με τον εαυτό μου . Καταπίεση και απωθημένα είναι δυο λέξεις που δεν υπάρχουν στο λεξιλόγιο μου.

Μπράβο και συνεχίστε να με διαφημίζετε εφόσον, όπως φαίνεται, σας ενοχλεί η άλλη άποψη. Έχετε όμως στο μυαλό σας και τούτο... Η αρνητική διαφήμιση όταν είναι ενυπόγραφη δεν είναι ποτέ μαύρη, όσο αρνητική και αν είναι. Γιατί ξέρουμε ποιος την έκανε, και αυτή η ευθύνη συνεπάγεται κόστος. Στην πολιτική επικοινωνία η κρίση κρίνει τον κρίνοντα. Στην δική μου περίπτωση , αρκεί που γράφεται σωστά το όνομά μου. Και αφού υπάρχει και link ,ακόμα καλύτερα, μειώνονται τα περιθώρια λάθους. Καληνύχτα σας.

5 σχόλια:

So_Far είπε...

Καλησπέρα μόλις γύρισα. Είσαι η πρώτη στην οποία απαντώ γιατί με συγκίνησες με το σχόλιό σου. Δεν έχω προλάβει να διαβάσω όλα τα posts που έχεις γράψει αλλά έχω να προσθέσω το εξής : Έχεις ένα πολύ ειλικρινές blog άσχετα από το αν συμφωνεί ή διαφωνεί κάποιος μαζί σου. Και αυτό για μένα είναι αυτό που πρέπει να σεβαστούμε όλοι. Καλό σου βράδυ και να περνάς καλά.

srm1033 είπε...

Καλώς ήρθες μας έλειψες πολύ. Δεν γράφω ότι γράφω με σκοπό να φτιάξω κανένα στρατό που θα με ακολουθεί. Μακριά απο εμένα. Γράφω απλά ότι γουστάρω, οτι μου τη δίνει, ότι με συγκινεί , ότι με φοβίζει και ότι μου αρέσει. Αν αυτά αρέσουν σε κάποιους έχει καλως θα χαρώ να τα συζητήσουμε και να πάμε ακόμα παραπέρα. Αν δεν αρέσουν ακόμα καλύτερα υπάρχουν 1665 μπλογκ καταχωρημένα μόνο στο Μόνιτορ που αποτελούν άλλες επιλογές. Δεν θα μπω ποτέ όμως στην διαδικασία να γράωψ κάτι που μου την έσπασε σε άλλο μπλογκ. Θα το απαξιώσω εντελώς και δεν θα ρίξω δεύτερη ματιά. Σίγουρα δεν θα το διαφημίσω. Στα λίνκ μου υπάρχουν λίγοι και καλοί που σίγουρα δεν είναι "δήθεν"

So_Far είπε...

Μα αυτή ακριβώς είναι και η φιλοσοφία του blogging! τουλάχιστον για μένα. Λοιπόν να είσαι καλά και να μη χαλιέσαι με τίποτα! ( αυτό το τελευταίο ισχύει και για το so sad που σε έκανε ένα με τα παρκέ...) Και επειδή έρχεται και Σ/Κ κοίτα να ρεφάρεις τη θλίψη με χαρά!

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

Ρε συ.....ξέρεις τι? Μάλλον δε θα σε ξαναενοχλήσει κανείς γιατί η τεέυταία σου παράγραφος θα τους έχει μπερδέψει......
Τά σέβη μου!

srm1033 είπε...

Λές ρε αλήτη? Τι κρίμα γμτ. Πως θα γίνω φίρμα τώρα? :)))