isn't it ???

isn't it ???

31.12.06

"Top 10 ReasonsTo Have a Happy New Year"




Ήρθε η ώρα για τον ετήσιο απολογισμό. Το 2006 ήταν απο τις καλύτερες -αν όχι η καλύτερη- χρονιά της 31χρονης ζωής μου. Με χαρές αλλά και λύπες-ευτυχώς περαστικές-. Με γέλια και συγκινήσεις , με αγαπημένα πρόσωπα και το κυριότερο με υγεία. Ακριβώς το ίδιο θα ήθελα και για το 2007. Αν με ρωτούσε ο Αγιος Βασίλης τι θέλω να μου φέρει, θα του απαντούσα απλά να μην μου πάρει τίποτα απο όσα έχω. Κι αν είναι τόσο large όσο λένε πως είναι ας μου δώσει μια μεγάλη χαρά. Ξέρει αυτός ποια ....


Καλή χρονιά σε όλους με Υγεία και καλές στιγμές περισσότερες απο τις άσχημες. Για όσους δε, βλέπουν πεσιμιστικά τον ερχομό κάθε νέας χρονιάς , νά 10 λόγοι να αλλάξετε γνώμη.

7 σχόλια:

gademissa είπε...

"να μην μου πάρει τίποτα απο όσα έχω"

πολύ μου άρεσε αυτό που είπες. Σου το εύχομαι και γω, όπως επίσης να σου δώσει και την χαρά που περιμένεις.

Καλή χρονιά :-)

Ντάτα Μπέης είπε...

Καλή χρονιά και χρόνια πολλά!! Εύχομαι όλα όσα ζήτησες και ακόμα περισσότερα, όχι μονάχα για σένα, αλλά και για όσους θέλεις και αγαπάς !
Όσο για την ευχή σου, έχω πληροφορίες(από μέσα φυσικά...) ότι ο Αη Βασίλης, τώρα που πέρασε η "μπόρα" και η πολλή δουλέιά σκέφτεται την περίπτωση σου...
Και φυσικά είναι έξυπνος και large, οπότε σίγουρα ξέρει τί θέλεις!
Και δεν είναι και τόσο δύσκολο για αυτόν...Ακόμα και αν εσένα σου φαίνεται ως "ακατόρθωτο" το δώρο, για τον ίδιο είναι παιχνιδάκι...Σκέψου πόσες φορές το έχει πραγματοποιήσει στο παρελθόν...!

Zissis είπε...

Καλή χρονιά. Και άμα ο Αϊ Βασίλης σου παίξει μπινιά, πεσ' του ότι ξέρω που μένει...

Ανώνυμος είπε...

Σας πληροφορούμε ότι η επιθυμία σας έχει γίνει κατανοητή και θα ικανοποιηθεί μέσα στο τρέχον έτος.......Το αποτέλεσμα της οποίας όπως και η χρονική έκβασή του βέβαια, εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς!

Εκ της γραμματείας
Τμήμα Ικανοποίησης Αιτημάτων 2007
Santa Claus Enterprises
Ροβανιέμι Φινλανδίας

srm1033 είπε...

Πωπω!!!! Αν ήξερα πως είχατε τέτοια κονέ με τον Α.Β θα ζητούσα περισσότερα. Αλλά να ανταποκριθεί και ο ίδιος τόσο άμεσα με αφήνει άφωνη.

Γκαντέμισσα: Ανταποδίδω τις ευχές στο δεκαπλάσιο.

Ντατα:Απο το στόμα σου και στου Αγιου το αυτί.

Αυγουλάκι:Θα σε ενημερώσω σίγουρα σε περίπτωση μπινιάς...
Ανώνυμε: Τι να πω???? Respect.

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

Ρε συ..τι θα γίνει?εεεεε?Τούρτες.....φράουλες....όλοι εναντίον μου είστε.....!!!!....άντε πια....

srm1033 είπε...

Χέσε μέσα γείτονα, και εγώ φωτογραφίες τα βάζω γιατί θα περάσει πολύς καιρός μέχρι να τα ξαναφάω.