isn't it ???

isn't it ???

6.12.06

Me , myself and I.....


-Τί έγινε κοριτσάκι τεμπελιάζουμε???

-Αααχχ με τρόμαξες, νόμιζα πως ήμουν μόνη μου και είπα να ξεκουραστώ λίγο

-Χμμμ να ξεκουραστείς? Και τι σε κάνει να πιστεύεις πως έχεις αυτό το δικαίωμα? Με τις υποχρεώσεις σου είσαι εντάξει?

-Ε, καλά δεν χάθηκε ο κόσμος αν ξαπλώσω κανα δυο ωρίτσες στον καναπέ και δεν κάνω τίποτα. Δεν μπορώ άλλο το μυαλό μου έχει μπουκώσει

-Το ποιο? Χα αστειάκι ήταν… Λοιπόν , άκου να δεις πως έχουν τα πράγματα . Θα δούμε πρώτα που βρίσκεσαι με τις υποχρεώσεις σου και μετά συζητάμε την τεμπελιά σου.

-Α για να σου πω. Δεν τεμπελιάζω , ξεκουράζομαι , αναπαύομαι, έχω ανάγκη να σταματήσω για λίγο σου λέω. Παράτα με πια να ηρεμήσω λίγο.

-Καλά , καλά, αυτά τα ακούω βερεσέ. Για πες μου , σε λίγο έρχεται η Μίλι για μάθημα. Αγγλικά διαβάσαμε?

-Διαβάζαμε , εχτές μέχρι τις 2 το πρωί και για να σε προλάβω κάναμε και περισσότερες ασκήσεις από αυτές που είχαμε.

-Ναι αλλά επανάληψη σήμερα δεν έκανες. Έκανες?

-Δεν απαντώ γιατί αρχίζω να εκνευρίζομαι

-Καλά, άσε τα αγγλικά. Στο γραφείο σήμερα την κάναμε νωρίτερα?

-Εεε, ναι έφυγε το αφεντικό , τελείωσα την δουλειά και έφυγα μισή ωρίτσα νωρίτερα. Δεν χάθηκε ο κόσμος. Πως κάνεις έτσι?

-Υπευθυνότητα λέγεται κυρία μου γιαυτό κάνω έτσι.

-Ναι αλλά τιε υπόλοιπες φορές που κάθομαι παραπάνω δεν σε είδα να κόπτεσαι τόσο…

-Υποχρέωση σου είναι και αυτό.

-Τι μας λές μωρέ???

-Με την έρευνα τι κάνεις? Προχώρησες καθόλου? Βρήκες άκρη με την χρωματογραφία στήλης?

- Ε, το παλεύω. Το ψάχνω, έχω κολλήσει λίγο αλλά που θα πάει?

-Ετσι όπως πάς εσύ, δεν θα πάει πουθενά. Να δώ τι θα πεις στον Μίστερ όταν σου ζητήσει τα αποτελέσματα. «Αχ κύριε Μίστερ μου ξέρετε ήθελα να ξεκουραστώ λίγο»

-Ναι σιγά μην του το πώ αυτό. Όταν τελειώσει η προθεσμία θα είμαι έτοιμη. Και θα βγω ασπροπρόσωπη.

-Χα χα αυτό θα το δούμε….Μαγείρεψες?

-Όχι. Κάνω δίαιτα. Σήμερα δεν έχει φαγητό.

-Και ο καλός σου τι θα φάει?

-Στις δώδεκα το βράδυ που θα έρθει? Θα έχει φάει το φαί που πήρε στο γραφείο . Και αν πεινάει θα φάει κάνα φρουτάκι. Δεν θα βάλει και τα κλάματα.

-Μάλιστα. Και αυτό που έχεις στο χέρι σου τι είναι?

-Ποιο? Δεν έχω τίποτα.

-Πως δεν έχεις αυτό που κρύβεις πίσω από την πλάτη σου, δείξε μου το τώρα.

-Δεν έχω τίποτα σου λέω, παράτα με πια. Δυο λεπτά είπα να ησυχάσω και μου τα έβγαλες ξινά.

-Καλά δεν ντρέπεσαι λίγο. Αναθάρρησες που σε έδειξε η ζυγαριά λίγο πιο κάτω από τα συνηθισμένα και πλάκωσες την Νουτέλα? Και με το δάκτυλο κιόλας σαν μικρό παιδί? Ντροπή σου κοτζάμ γαϊδούρα.

-Αααα , φτάνει πια ως εδώ και μην παρέκει. Θα φάω όση Νουτέλα θέλω και όπως θέλω. Τι ζόρι τραβάς πια με την πάρτη μου?

-Χε χε χε, ανόητη …. Εγώ είμαι η πάρτη σου και εγώ θα βρίσκομαι πάντα στην συνείδηση σου, να σε ελέγχω και να μην σε αφήνω στιγμή σε ησυχία. Πρέπει να δουλεύεις τέλεια. Πρέπει να λειτουργείς σαν καλολαδωμένο ρομποτάκι.Δεν μπορείς να μου κρυφτείς ,δεν μπορείς να μου ξεφύγεις. Εγώ θα είμαι πάντα ΕΔΩ.

8 σχόλια:

Fibi είπε...

Δώστου τη nutela στο κεφάλι επιτέλους, έναν τέτοιο ενοχλητικό είχα σήμερα κι εγώ αλλά το σαντουτσάκι με τη μπόλικη σος το κατέβασα μέχρι να φτάσω σπίτι
και τώρα με τραβάει να κάνω φασίνα...
-Βρε δεν ξέρεις οτι η ώρα του μπλόγκινγκ είναι ιερη???
(έφυγε τώρα, τι ανακούφιση)

καλησπέρες :)

srm1033 είπε...

Πες τα ρε Φίμπη επιτέλους κάποιος με καταλαβαίνει. Μα δεν έχουν καθόλου φιλότιμο? Αϊ σιχτίρ πια...:)))

gademissa είπε...

Εγώ την κανόνισα τη δική μου συνείδηση. Σε ανύποπτο χρόνο έβαλα το δάχτυλο στην πρίζα και πήγε όλη στις άκρες των μαλλιών μου που είναι τώρα όρθια κάγκελα.

Έλα φέρε λίγη νουτέλα... βιάσου τι περιμένεις?....γρήγορα πριν συνέλθει η δικιά μου και αρχίσει να μου πιπιλάει το μυαλό...

srm1033 είπε...

Λες να κάνω και εγώ το ίδιο???? χμμμ κάτσε και βλέπω όλα αυτά τα λαμπάκια να αναβοσβήνουν μποροστά μου είναι μεγάλος ο πειρασμός.
Νουτέλα γιοκ, την καθάρισα όλη, είσαι να τσακίσουμε ένα κιλό παγωτό διαφόρων γεύσεων και ένα προφιτερόλ απο την Δέσποινα??????

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

....ρε κακούργα μετά μου λες εμένα ότι μιλάω για φαγητό....καλά..εεεε.... κρέπα...με νουτέλα, καρύδα και quantro ή amareto....ή γαλακτομπούρεκο απ'το "Κοσμικόν"....μιλάμε ότι είναι λόγος χωρισμού αν με διακόψει η όποια γκόμενα για οποιοδήποτε λόγο ε????
....όσο για το δάκτυλο....ε καλά τώρα....έχεις μια αδυναμία μου φαίνεται.....εδώ ανέβασες ολόκληρο post για το δάκτυλο.....στη Νουτέλα κόλησε η "φίλη σου"???...κοίτα όμως κολητή....ρίχτης κανά σκαμπίλι που και που να τη στείλεις λίγο γιατί αλλιώς σε βλέπω με νευρικό κλωνισμό εεε???...παθών σου μιλάει!!!!
Φιλιά...καλημέρες

@gademissa
....μόνο χαμόγελα για σένα βρε....καμία σχέση με αυτό που σκέφτηκες.... :-)))))))

Ανώνυμος είπε...

Ελα μωρέ μια πλευρά του εαυτού μας είναι κι αυτή...όπως υπάρχει και η άλλη που μας λέει να τρώμε όλη τη νουτέλα και το οικογενειακό προφιτερολ και 1 κιλο παγωτό (με 3 είδη σοκολάτας και καβουρδισμένα φουντούκια) και το καλυμένο με σοκολάτα τσουρέκι απο τον Τερκενλή και...με καταλαβαίνεται ας μην συνεχίσω...το θέμα είναι να μπορείς να συνδιάζεις και τις 2 για να ανταπεξέλθες στις υποχρεώσεις σου και να μην γίνεις και φάλαινα!

Ναταλία είπε...

Έχω εγώ......3 βαζάκια πάντα.
Και η κουτάλα της σούπας κερασμένη από μένα.
Μετά από αυτή έχω γιαουρτίνι ένα γλυκό που σιροπιάζει κι είναι αμαρτία να πάει χαμένο, και 4 κομματάκια τζιζζζζζζζζζζζζ κέικ από μια φιλενάδα που το φτιάχνει καταπληκτικά!

:ΡΡΡΡΡΡΡΡ

Ποιος κάνει δίαιτα;

srm1033 είπε...

Κοιτα να δεις σουξέ η Νουτέλα... Και κανα παίδαρο σαν αυτούς που έχει βάλει το Μαράκι να έβαζα τέτοιος χαμός δεν θα γινόταν. Υπογλυκεμικές της μπλογκόσφαιρας τι θα λέγατε αν φτιάχναμε ένα κλαμπάκι????

Φιλιά σε όλες και σε εσένα καθαρματάκι....