isn't it ???

isn't it ???

17.12.06

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΔΗΓΟΙ, σου λέει μετα!!!!






Το πρωί ήμουνα στην Εθνική Οδό, κοιτάω αριστερά και τι να δω...μια γκόμενα...με μια κουρσάρα, με πατημένα 150, να κοιτάζεται στον πλαϊνό καθρέφτη και να βάζει κραγιόν !!!...
Και φυσικά, έτσι αφηρημένη, είχε αρχίσει να μπαίνει στη λουρίδα μου!...
Τρόμαξα τόσο που μου έπεσε η ξυριστική μηχανή απ’ το ένα χέρικαι το σάντουιτς από το άλλο, προσπάθησα να κουμαντάρω το τιμόνι με τα γόνατα, μου φεύγει και το κινητό όπως το κρατούσα με τον ωμό και μιλούσα, πέφτει μέσα στον καφέ που είχα ανάμεσα στα ποδιά μου, έγιναν τα πλήκτρα του laptop σκατά... ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΔΗΓΟΙ, σου λέει μετα!!!!

foto from www.darrowart.com/funnypix/girldrivers.html

15 σχόλια:

Μαύρος Γάτος είπε...

lol lol lol

Σ;)))))

ONOMATODOSIA είπε...

kalo !








na ton xairesai.
gia to prohgoumeno post lew...

Γκρινιάρης είπε...

Πάει το laptop...

srm1033 είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους....

Γάτε μου χαίρομαι.

Ονοματοδοσία: Σε ευχαριστώ , αλήθεια τον χαίρομαι όπως χαίρομαι την ζωή ου μαζί του.

Γκρινιάρη : Καλως ήρθες. Και εγώ αυτό είπα αμέσως μόλις το διάβασα:)))

Για να προλάβω κανα κάθαρμα να σας πω ότι όχι δεν ξυρίζομαι τώρα τελευταία , με τις γόβες είπα να αφήσω μούσι.

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

....αααα....είναι τρομερά αφροδισιακές οι τρίχες στη γυναίκα.....μούσι όπως αυτό το..."μ..νί στο στόμα" που αφήνουν μερικοί άντρες γύρω απ'τά χείλη???....ή....κάτι σε ΖΖ TOP μούσι???...ας πούμε???
(μην με προλαβαίνεις....μη μου το χαλάς....λέμε!!!!)
;-)))))))))))
καλημερούδια!

Ανώνυμος είπε...

Εχασα γενέθλια και τουρτίτσα βλέπω!!Να τον χαίρεσαι τον καλό σου και να σε χαίρεται κι αυτός!!

Δεν ήταν γυναίκες στις φώτο κάποιο λάθος έχει γίνει σίγουρα....

srm1033 είπε...

Κάθαρμα είσαι προβλέψιμος!!!

Μαράκι: Τούρτα υπάρχει ακόμα ,κόψαμε δυο-τρείς για να το εμπεδώσουμε και όσο για τις γυναίκες και εγώ αυτό πιστεύω, σίγουρα έχει γίνει λάθος!

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

Ναι καλά.....το λάθος είναι αυτό που έχετε μέσα στο κεφάλι σας.....αλλά τι κάθομαι και ασχολούμαι....κοίλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι!

Ανώνυμος είπε...

Απαιτώ να μαθω ποιος είναι ο τεντζερης και ποιος το καπάκι...

...μιγιάγκιχτε!

So_Far είπε...

Καλησπέρα και χρόνια πολλά στον εορτάζοντα!

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη αλλά την ξυριστική μηχανή γιατί την ήθελες;
Χαλάουα ;) στο αυτοκίνητο δεν μπορείς να κάνεις;

Καλό βράδυ

srm1033 είπε...

Παράφωνε lol lol , Η δύναμη της συνήθειας βλέπεις... Όπως μάθει κανείς!

srm1033 είπε...

Σο φαρ, σε ευχαριστώ θερμά.

Zissis είπε...

lolation...εσύ ήσουνα βρε; Εγώ ήμουνα στο από πίσω αμάξι και χάζευα τον τύπο με την κάπα και το δρεπάνι πάνω στο καπώ σου...:P

Fibi είπε...

Φωτομοντάζ ειναι!!!
Μα καλά δεν το ξέρατε πως οι γυναίκες μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα μαζί χωρίς να μπουρδουκλώνονται και να τα χάνουν?
Τίποτα δεν είναι τυχαίο...