isn't it ???

isn't it ???

9.12.06

Δώρο Χριστουγέννων? Εχουμε φάει και του 2007

Σάββατο , ημερα ξεκούρασης ….μη χέσω!

Αν είναι έτσι η ξεκούραση προτιμώ την εβδομαδιαία δουλεία. Ω ναι. Τουλάχιστον εκεί ξέρω είμαι στάνταρ ώρες κάπου, ανέχομαι στάνταρ ώρες κάποιους( και με ανέχονται) και μετά έρχομαι σπιτάκι μου και είμαι χαλαρή. Αυτό το κακό το Σαββατιάτικο δεν έχει προηγούμενο. Προσπαθείς να σουλουπώσεις, όσα διαλύσαμε 2 ενήλικες ένα σκυλί και ένα γατί ολόκληρη την εβδομάδα. Και επιπλέον έχεις και τα ψώνια. Έχεις και τα συνεργία που έρχονται για τις ετήσιες συντηρήσεις(καυστήρας, απολύμανση, υδραυλικός κλπ.κλπ) Είναι 7 το απόγευμα και επιτέλους τώρα πίνω έναν καφέ σαν άνθρωπος. Anyway, άλλο ήθελα να γράψω….

Εδώ και ένα μήνα από τα μέσα Νοέμβρη έχει ξεκινήσει το μαρτύριο. Ο βιασμός. Βιασμός στο πορτοφόλι μου , της κάρτας μου και των δύο βραδιών που θέλω να μείνω σπίτι. Σαββάτου και Κυριακής. Μας έχουν πηδήξει τα γενέθλια και οι γιορτές. Τουλάχιστον δύο μες την εβδομάδα. Και όταν είναι μεγάλη γιορτή (Νίκος- Ανδρέας) βάλε 5 να είσαι μέσα. Είμαι η χαρά του Νότος Γκάλερι( αν και είχα ορκιστεί πως ούτε απ΄ έξω δεν θα περάσω, είναι στην πόρτα μου γμτ). Οι πωλήτριες της montblanc πλέον δεν μου λένε τι θα θέλατε. Μου λένε αυτό δεν το πήρατε την προηγούμενη εβδομάδα? Να σας δείξουμε κάτι παρόμοιο?

Εδώ και 20 μέρες έχουν φύγει τουλάχιστον 1300 ευρώ σε δώρα ….και συνεχίζουμε.

Προχτές είχε γενέθλια ένας πολύ καλός φίλος και συνάδελφος. « Να πάρω στον Ανέστη κανένα μπλουζάκι από αυτά που φοράει συνήθως ?’ ρωτάω τον καλό μου . Ναι καλή ιδέα, μου απαντάει. Πάω λοιπόν στα Ακατονόμαστα , ανεβαίνω στον δεύτερο που είναι τα ανδρικά . Ρωτάω για Χάρλεϊ , μου λέει δεν έχουν και κοιτάζω τα υπόλοιπα. Πάω στην trussardi, βλέπω ένα εντελώς σκέτο πολύ λεπτό πουλοβεράκι χρώματος γκρί το οποίο δεν με τρέλανε. Κάτι άλλο? Όχι μόνο αυτό στο στιλ που θέλετε. Η τιμή του? «184 γιούρος». Αφήστε δεν θα πάρω.

Κοιτάω στις υπόλοιπες φίρμες αυτή την φορά τα ταμπελάκια εννοείτε και όλα αυτά που ταιριάζουν κάπως σε αυτό που ψάχνω παίζουν από 170 μέχρι 230 ευρώ.

Για καθίστε ρε παιδιά. Τελευταία μου ελπίδα το camel. Έρχεται η πωλήτρια που έλυνε σταυρόλεξα. Παρακαλώ….? Θα ήθελα ένα μπλουζάκι σε ίσια γραμμή για δώρο. Για να μην σας ταλαιπωρήσω , δεν θέλω να ξεπερνάει η τιμή του τα 100-130 ευρώ.

Ααα (παύση). Δεν έχουμε τόσο φθηνά!!!!

Και μου γυρνά την πλάτη και πάει πίσω στο σταυρόλεξό της.

Έχετε δει κουλοχέρηδες?

Ε κάπως έτσι γύριζαν τα μάτια μου. «Φάε μια μέντα να καείς για να μην ανοίξεις το στόμα σου , λέω στον εαυτό μου.»

Έλα μου ντε , που η άλλη η κακιασμένη από μέσα μου το είχε βάλει αμέτι μουχαμέτι να βγεί έξω και να την ξαναβαπτίσει την τύπισσα.

Πίεζα τα χείλη μου αλλά δεχόμουν και τρομερή πιέση από το εσωτερικό. «Άνοιξε το το ρημάδι» φώναζε η τρελή μες το κεφάλι μου. «Ρώτησε την τι μισθό παίρνει και αν παίρνει πάνω από 600 ευρώ εμένα να με χέσεις. Αυτή τι δώρα κάνει στους φίλους της Ρόλεξ??»

Ξεκόλλααααα, έλεγα στον εαυτό μου, Χριστούγεννα έρχονται , μην δίνεις σημασία. Πάρε το ασανσέρ και εξαφανίσου.

Και εξαφανίστηκα!

Τελικά κατέληξα με μια ωραιότατη ζακέτα από τα Benetton αξίας 84 ευρώ. Μια χαρά.

Συζητάμε σήμερα με τον καλό μου για τα δώρα των Χριστουγέννων. Πρέπει να στείλουμε 4 καλάθια . Να στείλουμε ποτά? Να στείλουμε κρασιά? Να στείλουμε….. Το βρήκα ! την γιαγιά. Την ποια? Ναι βρε την γιαγιά. (www.mpakaliko.gr) Φανταστικά προϊόντα , φτιαγμένα με μεράκι, σε πολύ λογικές τιμές και συνεννόηση με ευγενικότατους ανθρώπους. Τέσσερα τεράστια καλάθια από 12 προϊόντα το καθένα(γιατί ο καλός μου δυσκολευόταν να διαλέξει και αν δεν τον φρενάριζε η γιαγιά δεν θα στέλναμε καλάθια, τρέιλερ θα στέλναμε) έρχονται την Δευτέρα στο σπίτι μας. Εύκολα, άνετα, ευχάριστα και χωρίς σπαστικές συμπεριφορές.

Τα υπόλοιπα θα τα ψωνίσουμε αύριο στο bazaar του www.stray.gr, στην σχολή danza libre στην Αγία Παρασκευή, που ξέρω πως θα βρώ απίστευτα προϊόντα για μένα και τις φίλες μου, όπως του Κορρέ σε καταπληκτικές τιμές και επιπλέον θα έχουμε βοηθήσει και εμείς τους εθελοντές να σώσουν ακόμα περισσότερα ζώα από τους δρόμους. Άσε που θα βρω και χίλια δυο δωράκια για τα ζωάκια μου. Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους!

7 σχόλια:

ONOMATODOSIA είπε...

Εχουμε φάει και του 2007
xaxa! kalo.

em ,toso akri?a dwra?
ena mpoukali krasi ki ena ?i?lio nomizw einai kala...

srm1033 είπε...

κοίτα Ονοματοδοσία, συμφωνώ απ΄λυτα με αυτό που λές αλλά κάποιες υποχρεώσεις κυρίως επαγγελματικές δεν μπορείς να τις αποφύγεις. και ότν κάποιος σου έχει φέρει ένα δώρο κάποιας αξίας και το δικό σου πρέπει να είναι ανάλογης νομίζω. Αυτά είναι τα "πρέπει" που λέμε. Για τους καλούς φίλους αρκεί και μια κάρτα το ξέρω αλλά δεν είναι μόνο αυτοί...

Ναταλία είπε...

Φυσικά και δεν μπορείς να μου στείλεις μόνο μια κάρτα καλό μου!

Για μένα θα ξοδέψεις και του 2008!

Θέλω ένα φορτηγό Νουτέλααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!

Σμουαττττττττττττττςςςςςςςς!

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

....μετά από αυτά που είδα για τη Νουτέλα πάντως.....εγώ θα πάρω στον εαυτό μου δώρο....μετοχές της Νουτέλαααααα!!!!
:-))))))))))

srm1033 είπε...

Πλάκα με κάνεις βρε φιλαράκι? Δώσε στη γυναίκα Νουτέλα και την έχεις του χεριού σου αμέσως.Πως είναι η πρέζα για τους ναρκωμανείς? Ειμαστε Νουτελοντραγκ μανιακς.

Ανώνυμος είπε...

Βρε κάθαρμα; Εσύ δεν τρώγεσαι ούτε με Νουτέλα λέμεεεεεεε!!!!

ΥΓ. χιχιχιχιχι....ακόμα δεν μπορείς να γράψεις σχολιάκι λέει;;;
Χιχιχιχιχιχι....μ'αρέσειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!! :ΡΡΡΡΡΡΡΡ

Ανώνυμος είπε...

Βρε κάθαρμα; Εσύ δεν τρώγεσαι ούτε με Νουτέλα λέμεεεεεεε!!!!

ΥΓ. χιχιχιχιχι....ακόμα δεν μπορείς να γράψεις σχολιάκι λέει;;;
Χιχιχιχιχιχι....μ'αρέσειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!! :ΡΡΡΡΡΡΡΡ