isn't it ???

isn't it ???

22.12.06

All I Want For Christmas Is My Two Front Teeth



Every body Pauses and stares at me
These two teeth are gone as you can see
I don't know just who to blame for this catastrophe!
But my one wish on Christmas Eve is as plain as it can be!

All I want for Christmas
is my two front teeth,
my two front teeth,
see my two front teeth!

Gee, if I could only
have my two front teeth,
then I could wish you
"Merry Christmas."

It seems so long since I could say,
"Sister Susie sitting on a thistle!"
Gosh oh gee, how happy I'd be,
if I could only whistle (thhhh, thhhh)

All I want for Christmas
is my two front teeth,
my two front teeth,
see my two front teeth.

Gee, if I could only
have my two front teeth,
then I could wish you
"Merry Christmas!"


Φέτος τα Χριστούγεννα είναι η πρώτη φορά μετά από 8 χρόνια που δεν θα δουλεύω. Θα περάσω όλες τις γιορτές με τους δικούς μου ανθρώπους. Νιώθω λίγο περίεργα είναι αλήθεια. Και θα ήταν ψέματα αν έλεγα πως δεν μου αρέσει η ιδέα.
Απ' την άλλη ακόμα και όταν δούλευα, ποτέ δεν περνούσα άσχημα. Και πιστεύω πως κατά βάθος επεδίωκα να δουλεύω τέτοιες ημέρες. Ίσως επίσης κατά βάθος να ήξερα πως δεν θα περνούσα όμορφα με τους "τότε" δικούς μου ανθρώπους.
Τουλάχιστον στην δουλειά γνώριζα πως μπορώ να κάνω κάποιους άλλους τελείως άγνωστους και μόνους να νιώθουν πως δεν είναι μόνοι. Και αυτό με ευχαριστούσε πολύ. Θυμάμαι πολλές πρωτοχρονιές να λαμβάνω ευχές απο ανθρώπους που δεν έχω συναντήσει ποτέ. Θυμάμαι επίσης πως οι περισσότερες απο αυτές προέρχονταν απο συμπάσχοντες εργαζόμενους, στρατευμένους, απογοητευμένους, μόνους, ανθρώπους που ήθελαν να βρίσκονται κάπου αλλού και δεν είχαν την δυνατότητα.
Φέτος εγώ δε θα σας κάνω παρέα και λυπάμαι λίγο γι αυτό. Είμαι σίγουρη όμως πως θα είναι κάποιοι άλλοι στην θέση μου για να γιορτάσετε μαζί.
Εγώ σας εύχομαι- και σε όλους φυσικά- ολόψυχα Καλές Γιορτές με υγεία και οι υπόλοιπες επιθυμίες σας να είναι τόσο μικρές όσο του πιτσιρικά που το μόνο που ζητά είναι τα δυο μπροστινά του δοντάκια.

Φιλιά, τα ξαναλέμε σε μερικές μέρες

Για να ακούσετε το τραγουδάκι και άλλα Χριστουγεννιάτικα κλικ εδώ

7 σχόλια:

So_Far είπε...

Τις πιο θερμές μου ευχές. Να περάσεις καλά , να ξεκουραστείς και να επανέλθεις ανανεωμένη!

Ανώνυμος είπε...

Γλυκά να περάσεις κι οτι επιθυμεις. Κι εγώ δεν θα δουλέυω τις γιορτές περίεργη αίσθηση...

ONOMATODOSIA είπε...

kalh 3ekourash, kalh xronia !

Ντάτα Μπέης είπε...

Χρόνια πολλά και καλά σε όλους, με υγεία και ευτυχία όπως την εννοεί ο καθένας!!

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι, κάθε στιγμή που περνά να σε φέρνει πιό κοντά σε αυτό που ονειρεύεσαι, σε αυτό που θα σε κάνει ευτυχισμένη. Κι όταν το φτάσεις να το απολαύσεις μέχρι η ψυχή σου να αισθανθεί την πραγματική ευτυχία...
Χρόνια πολλά σε εσας και σε όσους αγαπάτε...

srm1033 είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους , ελπίζω να περάσατε όμορφα Χριστούγεννα,ξεκούραστα με αγαπημένους ανθρώπους παρέα. Εγώ πάντως πέρασα.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά! Τι ωραία που πέρασες καλά! Και μεις όμως...