isn't it ???

isn't it ???

5.12.06

Jail vs Office!


ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ

ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

1. Περνάς τον περισσότερο χρόνο σου σε ένα κελί 8 Χ 10.

1. Περνάς τον περισσότερο χρόνο σου σε ένα γραφείο με διαχωριστικό 6 Χ 8.

2. Σου παρέχουν τρία γεύματα την ημέρα.

2. Κάνεις διάλειμμα μόνο για ένα γεύμα, που το πληρώνεις εσύ.

3. Μειώνεις το χρόνο παραμονής σου με καλή συμπεριφορά.

3. Φορτώνεσαι περισσότερη δουλειά αν δείξεις καλή διαγωγή.

4. Ο φύλακας κλειδώνει και ξεκλειδώνει όλες τις πόρτες για σένα.

4. Πρέπει να κουβαλάς πάνω σου κλειδιά για να ανοίγεις τις πόρτες.

5. Μπορείς να βλέπεις τηλεόραση και να παίζεις ηλεκτρονικά.

5. Σε απολύουν αν βλέπεις τηλεόραση και παίζεις ηλεκτρονικά.

6. Έχεις τη δική σου τουαλέτα.

6. Τη μοιράζεσαι με κάτι ηλίθιους που κατουράνε το καπάκι.

7. Επιτρέπουν στους φίλους και συγγενείς σου να σε επισκεφθούν.

7. Δεν μπορείς ούτε στο τηλέφωνο να μιλήσεις με τους δικούς σου.

8. Οι φορολογούμενοι πληρώνουν όλα τα έξοδα για σένα.

8. Πρέπει να πληρώνεις όλα τα έξοδα για να πας στο γραφείο και ύστερα σου κρατούν από το μισθό σου φόρους για τους φυλακισμένους.

9. Πρέπει να αντιμετωπίσεις σαδιστές δεσμοφύλακες.

9. Τους ονομάζουν "διευθυντές"


Σου εύχομαι μία όμορφη μέρα στο γραφείο. Εγώ πάω φυλακή!!!!!!!!!!!!

 

5 σχόλια:

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

...Τρίτη-Πέμπτη μακαρόνια...
...και ο μάγκας βάζει χρόνια...
...και τη Κυριακή έχει κρέας....
...τσάμπα είναι κι ο κουρέας...!!!
;-)))))))))

Jason είπε...

Χεχε...
Μια ζωή φοιτητής λέω να μείνω...

gademissa είπε...

Μη μη conviiiinsed, γύρνα πίσωωωωω! Τουλάχιστον στο γραφείο δεν έχει κάγκελα και μπορείς να φύγεις όποτε θέλεις.
Μηηηηηηηηηηη (:-Ο

srm1033 είπε...

sketo_katharma: Πως γίνεται τα πάντα να τα συνδέεις με το Φαϊ δεν μπορώ να καταλάβω ρε άνθρωπε. Αντι να μου πεις πως 6 ωρα και είσαι ακόμα στο γραφείο μου λές για μακαρόνια και μουσακάδες....:))

Jason: Την καλύτερη δουλειά θα κάνεις μην το σκέφτεσαι καν...

Γκαντέμισσα: Χα χα καλό , γιατί φλυκιά μου απο την φυλακή δεν μπορείς να φύγεις ότι ώρα θέλεις????? Νομίζεις για ρώτα και τον πατριώτη μου το Ρωχάμη να σου πεί που έχει πείρα σε αυτά:))))

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

Καλημερούδια,
κοίταξε...θα σου απαντήσω μέχρι εκεί που μπορώ.....
6μμ στο γραφείο, είναι πλέον κάτι πολύ συνηθισμένο για αυτά που έχω στο κεφάλι μου....όσο για το φαγητό και τις "συνδέσεις του"?
1ον...κάνω μια δίαιτα για να φύγουν τα τσίπουρα (και τα κιλάκια) που έβαλα από όταν γύρισα Ελλαδίτσα και παραλάδωσα το αντεράκι μου.
2ον...δεν είναι όλα όπως φαίνονται στα post...και εδώ σταματώ μικρή!!!!