isn't it ???

isn't it ???

10.12.06

Ξοδέψαμε ...και μας άρεσε!!!!

Μόλις γυρίσαμε από το φιλοζωικό μπαζάρ του stray και είμαστε αμφότεροι μες την τρελή χαρά. Όχι τόσο για τα ψώνια που κάναμε όσο για την βοήθεια –τη μικρή- που προσφέραμε σε αυτά τα παιδιά που έχουν βάλει υποθήκη την ζωή τους για να σώσουν όσο περισσότερα αδέσποτα γίνεται από τους δρόμους και να τους προσφέρουν μια αξιοπρεπή ζωή.

Το μπαζάρ γίνεται στην σχολή Ντανζα Λίμπρε στην Αγία Παρασκευή. Είναι πολύ εύκολο να το βρει κάποιος , εκτός κι αν έχει εμένα να του διαβάζω τον χάρτη. (συγνώμη μωρό μου τι να κάνω ? είμαι Ξανθιά δείξε κι άλλη κατανόηση). Τι μπορεί να αγοράσει κάποιος? Από προϊόντα Κορρέ και freshline μέχρι χριστουγεννιάτικα στολίδια και αξεσουάρ για το κατοικίδιο του.



Εμείς πήραμε τρία μπλουζάκια του σωματίου τα οποία κάνουν θραύση και ο καλός μου το ένα δικό του το φόρεσε στο πάρκινγκ, σαμπουάν και αφρόλουτρα freshline μόνο με 3 ευρώ!!!(τουλάχιστον 15 στα ομώνυμα καταστήματα), κοκαλάκι κόσμημα για την κοπρίτισσα μας , φανταστικές χριστουγεννιάτικες χειροποίητες κάρτες με 50 λεπτά και κερδίσαμε στην λοταρία…. Ο αγαπημένος μου ένα βραδινό μακιγιάζ(!!!) το οποίο μάλλον δεν θα του χρειαστεί και εγώ μια κούτα Φρουτοσαλάτες ( μάλλον διάβασαν για την νουτέλα και αποφάσισαν να με ξαναβάλουν στον ίσιο δρόμο). Στο ταμείο ο καλός μου προσπάθησε να ανταλλάξει τις φρουτοσαλάτες μας με μια κούτα μακαρόνια που είχε κερδίσει ο από πίσω αλλά μάταια…..



Ήταν μια υπέροχη μέρα και επειδή ακόμα είναι νωρίς όσοι βρίσκεστε κοντά αξίζει τον κόπο να κάνετε μια βόλτα. Κι αν πεινάτε , τα παιδιά προσφέρουν διάφορα γλυκίσματα και μεζεδάκια φτιαγμένα από τους ίδιους. Τα τιμήσαμε και αυτά.

1 σχόλιο:

Fibi είπε...

πολύ ευγενική χορηγεία για τα καλά μας σκυλάκια, πολύ χαμογελαστή με άφησε το ποστ σου, θέλω κι εγώ το μπρελοκάκι¨:)