isn't it ???

isn't it ???

1.12.06

προς....οδηγούς ....


Σας παρακαλώ ας μου απαντήσει κάποιος γιατί εγώ μέχρι στιγμής δεν κατάφερα να απαντήσω στον εαυτό μου.

Οδηγώ 13 χρόνια απο 18 χρονών. Έχω αλλάξει 5 αυτοκίνητα απο σουπερ μίνι μέχρι τζιπ. Εχω κάνει συνολικά περισσότερα απο 200.000 χλμ. και ακόμα δεν κατάλαβα ....

Κάποιος-α βρίσκεται σε μια μεγάλη ευθεία πχ στην Αττική οδό. Μεσσαία λωρίδα και στην συνέχεια δεξιά. Πηγαίνει με λίγα χλμ περίπου 60 με 70. Ξαφνικά και ενώ το προπορευόμενο αυτοκίνητο βρίσκεται τουλάχιστον 300 μ , φρενάρει. Όχι το προπορευόμενο αυτός που πάει με 60-70. Γιατί????? Σύμφωνα με την φυσική ( νόμος ταχύτητας και επιτάχυνσης) είναι αδύνατο σε αυτή την ζωή να πλησιάσεις τον μπροστινό. Να εμφανιστεί κάποιος ξαφνικά μπροστά σου δεν παίζει, στροφή δεν υπάρχει άρα ορατότητα έχεις,τα UFO πλέον δεν προσγειώνονται στη Αττική Οδό αλλά πάνε στη Μαλακάσσα, Μπορείς να μου πεις γιατί φρενάρεις στα καλά καθούμενα??????
Δεν μπορώ με τίποτα να καταλάβω πως κάποιος ξεκινάει απο το σπίτι του και πάει φρεναριστός στον προορισμό του...

4 σχόλια:

Alitovios είπε...

Νομίζω ότι ο λόγος είναι πως πολλοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν πως το όχημα επιβραδύνει κι αν αφήσεις το γκάζι και πατάνε φρένο ενστικτωδώς με το παραμικρό.

gademissa είπε...

Άκουσε για κάτι τύπους που πετάνε πέτρες,
Άκουσε για κάτι τύπους που πυροβολούν στα παρμπρίζ,
Άκουσε ότι υπάρχουν στους δρόμους ξαφνικές τρύπες χαβούζες,
Άκουσε ότι τα αν σκάσουν ξαφνικά τα λάστιχά σου και πας με 70 μπορεί να βγείς έξω από τον δρόμο,
Άκουσε ότι αν πας με 70 στην Αττική οδό θα σε πατήσουν οι από πίσω που τρέχουν με 300,

και έτσι φοβήθηκε, σταμάτησε, το ξανασκέφτηκε και αποφάσισε να γυρίσει σπιτάκι του...
:-)

srm1033 είπε...

Αλητόβιε, γιατί να επιβραδύνεις όταν δεν υπάρχει εμπόδιο μπροστά, όταν η ταχύτητα σου είναι ήδη μικρή, όταν δεν υπάρχει στροφή και όταν δεν μπορείς να σταματήσεις? Είναι σαν να έχει κόφτη το αριστερό σου πόδι και μόλις το δεξί πατάει το γκάζι πάνω απο τα 70 το αριστερό αυτόματα πατάει φρένο...

Γκαντεμισσούλα μου, ελπίζω όλα αυτά να μην τα σκέφτεσαι όταν οδηγείς...!))))

gademissa είπε...

Εγώ είμαι η απο πίσω που τρέχει με 300.
Ομως κάπως δεν πρέπει να δικαιολογήσω όλους αυτούς τους "χελώνες" πρίν τους πατήσω?

βρουμμμμ-βρουυμμμμ