isn't it ???

isn't it ???

30.3.07

απο δώ...οι φελλοί μου

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Σήμερα ήρθε στο σπίτι μια φίλη. Για την ακρίβεια η κοπέλα που μου φτιάχνει τα μαλλιά. Σε αντίθεση με όλες τις γυναίκες που λατρεύουν τα κομμωτήρια ,εγώ τα σιχαίνομαι . Άσχετο. Εκεί που πίναμε λοιπόν καφέ με την Ελένη, πέφτει το μάτι της στο καλάθι με τους φελλούς! Τι τους κάνεις τους φελλούς με ρωτάει απορημένα. Τίποτα της λέω απλά τους μαζεύω. Γιατί μαζεύεις φελλούς? Με ξαναρωτάει πιο απορημένα αυτή την φορά. Μαζεύω φελλούς μπας και μπορέσω να τους κατάλαβω, να τους ψυχολογήσω, έστω να τους συνηθίσω βρε παιδάκι μου της λέω. Το να καταφέρεις να απαλλαγείς από έναν φελλό είναι ολόκληρη διαδικασία. Πρέπει να τον ψυχολογήσεις πρώτα. Θα βγει εύκολα ή θα σε ζορίσει? Θα βγει ακέραιος ή θα σπάσει? .Και άμα σπάσει θα θρυμματιστεί και θα σου μαγαρίσει το κρασί ή απλά θα τον βγάλεις σε δυο κομμάτια.? Με κοίταζε σαν χάνος η Ελένη.

Ο φελλός Ελένη μου , αν δεν προσέξεις μπορεί να: σε ξενερώσει, να σε εξαγριώσει και να σε σκοτώσει. Είναι σαν τον παπάρα αφεντικό και σαν τον σπασαρχίδη γκόμενο. Μπορεί να σου χαλάσει την διάθεση , το κέφι, μπορεί να σε οδηγήσει ακόμα και στην αυτοκτονία(όχι ο φελλός, ο γκόμενος).Ο φελλός για την αντιστοιχία μπορεί απλά να σου βγάλει το μάτι. Και τι θα έκανες εσύ μια κοπέλα σαν τα κρύα τα νερά με ένα μάτι? Θα αυτοκτονούσες της λέω. Κατάλαβες Ελένη μου? Όχι αλλά δεν θα το ψάξω περισσότερο μου λέει και κλείνουμε την κουβέντα.

Ηθικόν δίδαγμα. Οι φελλοί είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Άλλοι επιλέγουν όταν τους συναντήσουν να τους βγάλουν και να τους πετάξουν .Άλλοι τους κρατούν για να μουντζώνουν κάθε μέρα τον εαυτό τους επειδή γνωρίζουν πόσα τους έχουν πληρώσει.


Αφορμή για το ποστ ήταν ο ζερο

19 σχόλια:

Κατουρημένη ποδιά είπε...

όπου ακούς πολλούς φελλούς, κράτα και μεγάλο καλάθι..

zero είπε...

Φανταστικο κρασι αυτο.

ζερο.

ONOMATODOSIA είπε...

ολα αυτα τα μπουκαλια τα εχεις πιει...;

srm1033 είπε...

κατ-ποδια: Ετσι ακριβώς!

Ζερο:Απο τα καλύτερα που έχω πιει ever.

Ονοματοδοσία:Ετσι όπως το λες τρομάζω ακόμα και εγώ. Είναι φελλοί δυο χρόνων που με πολύ κόπο το περιεχόμενο τους καταναλώθηκε απο δύο άτομα.

παράλληλος είπε...

Οι φελλοί και τα σκατά επιπλέουν! Μη το ξεχνάς!

Ναταλία είπε...

Ωωωωωωω...βάι βάι...και να βάζαμε και τα φελάκια από τα καραφάκια.......

(είπε και ελάλησε η μαρτυριάρα για απόψε.....)

an205 είπε...

Δύο ερωτήματα ανέγηρε το ποστ σου
1)όταν βγει ο φελλός και το περιεχόμενο αδειάσει μένεις "μπουκάλα";;;
2)όσο πιο πολύ σε ζορίζει ο φελλός τόσο πιο καλό το κρασί;;;

tyharpastos είπε...

Καλά όλα αυτά αλλά γιατί διάλεξες την κομμώτρια να τα πεις;

Τυχερός ο Nico Lazaridi και για το υπέροχο κρασί του και για την διαφήμιση:-)

srm1033 είπε...

Παράλληλε: Ποτέ! Ισα ισα που το υπενθυμίζω και με ποστ όπως βλέπεις...

Νατ: Αν μάζευα και καραφάκια θα έβαζα την καλαθούνα απο τα άπλυτα

Αν!Μπορείς να μείνεις μπουκαλα και να έχεις τον φελλό!(πολύ βαθυστόχαστο αυτό).Για το δευτερο δεν γνωρίζω mi dispiace!

Τυχάρπαστε: Μόνο αυτή με ρώτησε για τους φελλούς, κάπου έπραπε να πω το βίτσιο μου και εγώ...

gademissa είπε...

Όταν πρωτοδιάβασα το post σου δεν είχα προσέξει την φωτογραφία και νόμιζα ότι η συλλογή φελλών που έλεγες ήταν μεταφορική.

Τώρα που βλέπω ότι το εννοούσες κυριολεκτικά, εξεπλάγην!!! Συλλογή φελλών???? Μου φαίνεται τόσο περίεργο. Πρώτη φορά το ακούω. Αλλά όσο το σκέφτομαι μου μοιάζει πολύ ξεχωριστό και ιδιαίτερο και νομίζω ενδιαφέρον, αν και δεν μπορώ να συλλάβω την ιδέα ακριβώς

Και ναι, θα στο πω. Οσο βλέπω την φωτο γελάω. Μου φαίνεται τόσο μα ΤΟΣΟ περίεργο!!!! :-)))))))

kyriayf είπε...

Το Ναταλάκι τα κατάφερε... Με παρακάλεσε για κάτι... και να!!! ανακάλυψα το μπλογκ σου...

φελλοί- παραλληλισμοί...(μακρυά από μας τέτοιες συναντήσεις...)
αλλά και μνήμες από μπουκάλια που ανοίχτηκαν... φοιτήτρια το ίδιο έκανα...

καλό μήνα...

So_Far είπε...

Καλό μήνα γοβίτσα. Μου έδωσες ιδέες τώρα, το ξέρεις;

Ναταλία είπε...

Μόνο την καλαθούνα λες; :ΡΡΡΡΡ

Κρύβε λόγια καλέ.......κρύβε λόγια!

Αν χρειαστείς πάντως, υπάρχουν και καράβια στο Κατάκολο που φορτώνουν!

ellinida είπε...

Κι'εγώ τους μαζεύω (των μπουκαλιών) γιατί τους ξαναχρησιμοποιώ όταν φτιάχνω συμπυκωνμένους χυμούς φρούτων. Τους ανθρώπινους τους ξεφορτώνομαι...
Καλό μήνα και καλή εβδομάδα και καλό Πάσχα και όλα καλά.
σμακ

srm1033 είπε...

Gademisa:Η συλλογή είναι πραγματική, όπως πραγματική είναι και η ύπαρξη φελλών στην ζωή μας :)

Κυρία μου:Το ίδιο ισχύει και για μένα,σας ανακάλυψα χάρη στη Νατ και πολύ χαίρομαι για αυτό:)

Σο Φαρ: Χαίρομαι αν και δεν πιστεύω πως έπαψες ποτέ να έχεις ιδέες:)))

Νατ:Σε μεγάλα ντέρτια ...Θα κατηφορίσω να είσαι σίγουρη

Ελληνιδα: Εσύ με καταλαβαίνεις, όλα καλά και απ' όλα:)

So_Far είπε...

Και όμως γλυκιά μου εσύ μου έχεις δώσει πολλές. Θα στα πω από κοντά και θα δεις.

tzonakos είπε...

Εχεις προσπαθήσει να βγάλεις φελλό τόσο γερά σφηνωμένο, που θα καταφέρεις στο τέλος μόνο να σπάσεις το εργαλείο ;
Ναι, εμένα μου 'χει τύχει.

Ετσι είναι, κάποιοι φελλοί αντιστέκονται πολύ σθεναρά, χρειάζονται πολύ δυνατά εργαλεία για να τους βγάλεις.
Φυσικά, όταν τα καταφέρεις, απλά τους πετάς στα σκουπίδια.

.
( Πολύ ωραίο το μπλόγκ σου )

An-Lu είπε...

Σωστήηηηηηηηηη.....
;-)

Unknown είπε...

το λατρευω αυτο το κρασι!