isn't it ???

isn't it ???

17.3.07

ΟΞΩ οι ΑΜΕΡΙΚΑΡΜΑΝΙ

Αυτό τώρα μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει?. Μπήκα στο επίσημο σαιτ του Τζόρτζιο Αρμάνι. Όχι δεν είμαι ψωνάρα. Χάζευα στο ίντερνετ και έφτασα εκεί. (εντάξει είμαι λίγο ψωνάρα).

Εξερευνώντας τις σελίδες του Ιταλού σχεδιαστή, βλέπω και ένα μπανεράκι που λέει: shop online, only USA. Κανονικά δεν θα έπρεπε να κάνω κλικ, αλλά σουπερ περίεργη καθώς είμαι(και μην πιάσει κανείς στο στόμα του την γάτα) έκανα κλικ.

Ον λάιν πωλήσεις λοιπόν για τα Αμερικανάκια. Φορεματάκι κολεξιόν 2007 τιμή 68$ , μπα λέω κάποιο λάθος θα έχει γίνει, γυαλιά ηλίου κοκάλινα με φαρδύ σκελετό 58$.Ωρσε ζώων που έδωσες 300 γιούρος λέω στην αφεντιά μου. Παντελονάκια τζιν ανδρικά –γυναικεία Από 40 -90$ .

Εκεί το έκλεισα γιατί θα συγχυζόμουν ακόμα περισσότερο. Τι διάολο , ακόμα και στην Ιταλία οι τιμές είναι τσιμπημένες ,με το USA και το CANADA τι γίνεται? Φανφακούλο σενιόρ Αρμάνι!


12 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλημέρα

Εκεί είναι μεγάλη αγορά για αυτό
οι τιμές είναι διαφορετικές
και κυρίως μικρές

Εγώ ότι χρειάζομαι σχεδόν
μου το αγοράζουν απο την USA

Εδώ όλα έχουν την διπλάσια τιμή

Καλό σου πρωινό
Καλό Σαββατοκύριακο

Unknown είπε...

Να επισκέπτεσαι και
το Αθλητικό μου ποστ
δεν είμαι αμερικανάκι
αλλά Παναθηναϊκός

Καλημέρα

Κατουρημένη ποδιά είπε...

ναι εδώ το CK και τα ρέστα δεν είναι μάρκες. Μάλλον της σειράς..

So_Far είπε...

Απίστευτος ανταγωνισμός στην Αμερικάνικη αγορά αλλά και πού είναι φτιαγμένα; ( οπότε μετράνε εργατικά χέρια, κόστος μεταφοράς κλπ )π.χ. Polo R.L. ραφής Πουέρτο Ρίκο είναι σαφώς φτηνότερο από το αντίστοιχο Κίνας ( λόγω κόστος μεταφορών, δασμών κλπ ).
Βέβαια εδώ έχουμε και το κουφό ΝΙΚΕ φτιαγμένο από ελληνικό εργοστάσιο στη Βουλγαρία να είναι το ίδιο ακριβό σα να είχε φτιαχτεί στην Κίνα ή την Ταϊβάν, με μηδενικά έξοδα μεταφοράς στην πρώτη περίπτωση.
Συμπέρασμα: βρες επιγόντως συγγενή στο USA ... Καλή σου μέρα !!!!

srm1033 είπε...

Καλημέρα Παιδάκια,
Καπετάνιε: Πρέπει να βρω άνθρωπο στην usa. Οσο για το αθλητικό σου μπλογκ το παρακολουθώ ,αλλά θα ήθελα να γράφεις την δική σου άποψη και όχι απλά την είδηση. Και εγώ Παναθηναϊκός είμαι αλλά μερικές φορές προσπαθώ να το ξεχάσω:)

Κατουρημένη Ποδιά: Δεν έχεις και άδικο.

Αγαπητή μου Σο Φαρ:Καλά αυτό που συμβαίνει εδώ είναι μοναδικό. Το θέμα είναι πως έχουν και τα κάνουν. Συγγενή στο USA πολύ θα ήθελα αλλά δεν έχω ρε γμτ.

an205 είπε...

Καλή σου μέρα!!!

Μ' έχεις αφήσει εμένανε χαρμάνη
για να σου παίρνω τα Αρμάνι
έχω δάνειο που με καίει
για να φοράς εσύ CK(Σι Κέι)

αααααααχχχχχχχχχχχχχ!

Unknown είπε...

Καλησπέρα

Ο Παναθηναϊκός είναι από αυτά
που δεν ξεχνιόνται

Σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου

Καλό βράδυ
καλό Σαββατοκύριακο

david santos είπε...

Hello!
This work is very good, thank you
good weekend

zero είπε...

Τα πηρες στο κρανιο.
Σωστο το ποστ.

ζερο.

Fibi είπε...

κορίτσι, εντελώς ενημερωτικά να σου πω, οτι υπάρχουν ελάχιστα εώς μηδαμινά καταστήματα οnline που στέλνουν πράγματα στην ελλάδα, ο λόγος... θα ρωτήσω και θα σου πω :)

Debby είπε...

Μια αντίστοιχη πληροφορία μου έδωσε ο ξαδερφούλης μου που όταν θέλει να αγοράσει γυαλιά ηλίου τα παίρνει από το Παρίσι γιατί είναι πάμφηνα σε σχέση με Λονδίνο και Ελλάδα. Για ποιον λόγο ούτε αυτός ξέρει αλλά είναι γενονός. Γυαλία που εδώ τα δίνουν 350 ευρώ εκεί στοιχίζουν στην χειρότερη των περιπτώσεων 80-100.

παράλληλος είπε...

Σοβαρά μιλάτε;
Αν ναι, πες στον sailor να μου φέρει δύο γκούτσι βαλίτσες και ένα πρωτάθλημα!
Ευχαριστώ.