isn't it ???

isn't it ???

23.3.07

εγώ και οι άλλοι

Με τους ανθρώπους , δεν είμαι καλή. Το ξέρω. Προτιμώ να έχω ζώα στην ζωή μου. Τα πάω καλύτερα μαζί τους και με καταλαβαίνουν περισσότερο. Έχω την ανάγκη τους και αυτά την δική μου. Με τους ανθρώπους είναι αλλιώς. Δεν έχω καθόλου υπομονή. Αν μου κάτσεις στραβά, σε διαγράφω από την ζωή μου. Δεν ασχολούμαι μαζί σου ξανά. Και το έχω κάνει πολλές φορές , με συγγενείς και γνωστούς. Γιατί τους φίλους τους επέλεξα (και αυτοί εμένα όπως αποδεικνύει η ιστορία) με αυστηρότατα κριτήρια. Που θέλω να καταλήξω με όλα αυτά....

Δεν βοηθάω εύκολα όσους λένε πως έχουν ανάγκη. Όποιοι και αν είναι αυτοί. Δεν ξέρω γιατί αλλά , αλλάζω δρόμο. Ξέρω πως θα σκεφτείτε πολλά κοσμητικά επίθετα για μένα και ίσως να μου ταιριάζουν. Αντιθέτως με στοιχειώνουν το μυαλό μου όσοι έχουν αξιοπρέπεια, κότσια και την ανάγκη δεν την πουλάνε με τρόπο τέτοιο ώστε να εκμεταλλευτούν το φιλότιμο και την φιλανθρωπία του άλλου. Προβλήματα όλοι έχουμε. Άλλοι πολύ σοβαρά και άλλοι λιγότερο. Εγώ τα δικά μου τα αντιμετωπίζω εντελώς μόνη μου. Δεν θέλω να τα μεταφέρω σε κανέναν. Αντίθετα τις ευτυχισμένες στιγμές θέλω να τις μοιράζομαι...και εκεί βλέπω ποιοι πραγματικά χαίρονται μαζί μου.

Χθες ανακάλυψα εντελώς τυχαία το πόρταλ του chrisxx!!! Εντυπωσιάστηκα πραγματικά και το σκέφτομαι όλη μέρα. Δεν θα γράψω περισσότερες λεπτομέρειες ,προτείνω να πάτε να το δείτε. Θα γράψω μόνο μια φράση που εμφανίζεται στην αρχική σελίδα.

''... Μην προσπαθείς να είσαι φίλος μου. Μου αξίζει κάτι παραπάνω. Γνώρισε με. Ίσως γίνουμε φίλοι. Μην με βοηθάς ακόμα κι αν αυτό σε κάνει να νοιώθεις καλά. Ρώτα με αν χρειάζομαι την βοήθεια σου. Μην με θαυμάζεις. Ο πόθος να ζήσεις μια πλήρη ζωή δεν δικαιολογεί τη λατρεία. Μη λές, μη διορθώνεις, μην καθοδηγείς. 'Ακου, υποστήριξε, ακολούθα. Μη δουλεύεις πάνω μου. Δούλεψε μαζί μου........''


Από αυτό το παλικάρι θεωρώ πως κέρδισα κάτι. Με έκανε λίγο καλύτερο άνθρωπο!

18 σχόλια:

soulmates είπε...

den exw logia....
exw suglonistei!

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

......είμαστε τυχεροί....

Ντάτα Μπέης είπε...

Θες και comment τώρα εεεε???
Καλά, αν και δεν θα είμαι αντικειμενικός...:"Εύγε"!!

an205 είπε...

Δεν μπορείς να φανταστείς πως είναι πράγματα που τα θεωρούμε δεδομένα να χάνονται σε κλάσματα δευτερολέπτου...

zero είπε...

χμμ
μαστα...
του chris ποιανου ειπες?

θα δουμε...

ζερο.

ellinida είπε...

Eγώ έχω άλλη οπτική γωνία. Βοηθάω τους πάντες γνωρίζοντας πως ίσως κάποιοι δεν το χρειάζονται.
Δεν μου αρέσει να είμαι δύσπιστη αλλά και δεν περιμένω τίποτα.
Με ρώτησε μιά φίλη προ ημερών "Μα καλά τι εισπράττεις από την αγάπη και την καλωσύνη;". Τίποτα και τα πάντα, της απάντησα. Το να πλυμμηρίζει η καρδιά σου αγάπη για τους άλλους είναι το ωραιότερο συναίσθημα που υπάρχει.
Προσφέροντας στους άλλους προσφέρω και στον εαυτό μου. Ισως είναι εγωιστικός ο λόγος, δεν ξέρω. Το μόνο που ξέρω είναι πως με κάνει και νοιώθω όμορφα.

Πολύ ωραίο το site.
Kαλή σου μέρα γλυκούλα:)))

srm1033 είπε...

soulmates: είναι πραγματικά αξιέπαινο

Κάθαρμα: Αυτό ξαναπές το

Ντατα: Δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου και νομίζω πως σε σένα δεν χρειάζεται να το πω. Το Ευγε πάει σε αυτόν.

Αν:όντως δεν μπορώ να το φανταστώ...

Ζερο: πρώτα έπρεπε να πας εκεί και μετά το σχόλιο αν χρειαζόταν

Ελληνίδα: Το ξέρω πως εσύ τα βλέπεις απο άλλη σκοπιά και σε θαυμάζω γιαυτό αλήθεια.

zero είπε...

μαλλον δικιο ειχες.
καλο ειναι.

ζερο.

Fibi είπε...

δεν φαντάζεσαι πόσο μοιάζουμε, αν και είμαι πολύ χαρούμενος σαν ανθρωπος δεν έχω φίλους φίλους, έχω βάλει αρκετά χ στη ζωή μου και έχω ηρεμήσει απίστευτα... και δεν το μετανοιώνω

ίσως είναι καλύτερα έστι

παράλληλος είπε...

Μπράβο σε σένα για την ενημέρωση και βέβαια όλα τα μπράβο στον Χρήστο για τον αυτοσεβασμό και το κουράγιο του.
(τα επιμέρους θα τα καταθέσουμε στο σάιτ του)

Ναταλία είπε...

Όσο υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι τόσο θα συνεχίζω να ελπίζω πως όλα μπορούν να γίνουν καλύτερα...

Τον Χρήστο τον παρακολουθώ καιρό...διακριτικά. Γιατί ποτέ δεν θάθελα το ενδιαφέρον μου κάποιος να το πάρει ως λύπηση. Δεν τους αξίζει κάτι τέτοιο.

An-Lu είπε...

Πειράζει που συμφωνούμε;
Καλημερούδια!

srm1033 είπε...

Φίμπη: Σίγουρα είναι καλυτερα έτσι ,δεν σπαταλάμε τον χρόνο και το κέφι μας άσκοπα:)

Παράλληλε:Εκεί πάνε όλα και μόνο εκεί.

Νατ:Σε καμιά περίπτωση δεν είναι για λύπηση .Θαυμασμός απέραντος!

Γοργονίτσα : Καθόλου:) καλή εβδομάδα.

Ντεφι είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
μας προβλημάτισες πάλι!

Unknown είπε...

Καλησπέρα

Προσφέροντας στους άλλους
προσφέρεις και στον εαυτό σου
χωρίς να είναι εγωιστικό.
Μπορεί αυτό να σε κάνει να νοιώθεις
πιο όμορφα, να βλέπεις τη ζωή
διαφορετικά, εξ άλλου, αυτό μπορείς
να το βρεις συζητώντας το με τον
εαυτό σου

Καλό σου βράδυ
πολύ ωραίο το ποστ του νεαρού

Unknown είπε...

Καλησπέρα

Προσφέροντας στους άλλους
προσφέρεις και στον εαυτό σου
χωρίς να είναι εγωιστικό.
Μπορεί αυτό να σε κάνει να νοιώθεις
πιο όμορφα, να βλέπεις τη ζωή
διαφορετικά, εξ άλλου, αυτό μπορείς
να το βρεις συζητώντας το με τον
εαυτό σου

Καλό σου βράδυ
πολύ ωραίο το ποστ του νεαρού

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα,

Ευχαριστώ για την διευθύνση του Chrisxx

srm1033 είπε...

ντέφι: Δεν είναι κακό που και που λόγος προβληματισμός.απο αύριο θα επανέλθω στα χαζοχαρούμενα:)

Καπετάνιε:Ετσι ακριβώς είναι

Τρελοφαντασμενη: Δεν κάνει τίποτα