isn't it ???

isn't it ???

12.3.07

Αντε να παίξουμε ...πάλι!

Δεν γίνεται να κάνω άλλο την πάπια. Βλέπω παντού μπηχτές. Ο Κλέαρχος και ο AN205 θεώρησαν πως μπορεί να ενδιαφέρει εσάς ποιες είναι οι αγαπημένες μου ταινίες. Να σας πω την αλήθεια...δεν θυμάμαι και πολλές. Συήθως συμβουλεύομαι το ...κοντινό περιβάλλον για να απαντώ σε τέτοιες ερωτήσεις. "μωρέ ποια ταινία είδαμε τότε και μου άρεσε?" κάπως έτσι. Anyway, τελικά αποφάσισα ποιες ταινίες θυμάμαι ακόμα και θα τις ξαναέβλεπα.

"Έχεις μέιλ" τότε αποφάσισα να πάρω τον πρώτο μου υπολογιστή. Η αγαπημένη μου Μεγκ Ράϊαν βρήκε τον έρωτα της στο διαδίκτυο. Γιατί όχι και εγώ? (παπαριες τελικά, όλο σπαμ για βιαγκρα έρχονταν στο μειλ μου)
Πρωϊνό στο Τίφανις: Δεν νομίζω πως χρειάζεται να πω τίποτα. Η μουσική με μάγεψε.
Fight club: όλα ξεκίνησαν απο το βιβλίο...
Πράσσινο Μίλι: Εκλαιγα απαρηγόρητη για ώρες.Λατρεία και ο Στήβεν Κίνγκ.
JohnQ: επίσης έκλαιγα...
Kill bill 1&2 : Μέ έδεσαν σε καρέκλα για να την δω αλλά την ευχαριστήθηκα. Πάρτα φούστη Μπιλ για να μάθεις. Ούμα Θέρμαν, η άλλη αγαπημένη.

Seven: τι άλλο χρειάζεται να πω εγώ?

14 σχόλια:

Κατουρημένη ποδιά είπε...

η seven έβδομη?! συμβολικό??

Debby είπε...

Τις έχω δει σχεδόν όλες και μου άφησαν όλες τους τις καλύτερες εντυπώσεις.
Η κάθε μια για διαφορετικό λόγο...

srm1033 είπε...

Είναι εντελώς τυχαία η σειρά που εμφανίζονται.

παράλληλος είπε...

Λίγο μελό, λίγο αίσθημα, δράση, μυστήριο και τ΄αγόρι μου!
Οι σωστές δόσεις.
Κανείς παραπονεμένος!

So_Far είπε...

Ωραίες πολύ ωραίες όλες τους.. να προσθέσω κι εγώ μία;
"Το ένας άντρας μια γυναίκα " ( γαλλική της δεκαετίας του '60 με Ζαν-Λουί Τρεντινιάν ( απλά Θεός )) και την απίστευτη μουσική...

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου είπε...

xexe!M'αρεσει ποθ ειναι πολλοι οι οπαδοι του breakfast at Tiffany's


Φιλια πολλα:):):)

Ντάτα Μπέης είπε...

Ξέχασες αυτή που "σώζει ο Greg":))

srm1033 είπε...

παράλληλε: Ακριβώς έτσι, λίγο απ΄όλα έχει ο μπαξές.

Σο φαρ: Φανταστική ταινία, στα ννιάτα μου έριχνα πολύ δάκρυ και με αυήν

Αναολή: καλως ήρθες, ε μα πως να μην αρέσει ,αφου είναι σταθμός στον κινηματογράφο.

Ντατα:Ναι ρε γμτ.πως μου έφυγε?

zero είπε...

Ολες αυτες ειναι καταπληκτικες ταινιες.

Ωραιο και το μπλογκ σου.

ζερο.

Help Filippos είπε...

Μα γιατί κανένας δεν προτιμά στις επιλογές του το Ρέκβιεμ για ένα όνειρο; Μόνο εμένα μου άρεσε αυτό το έπος;;;

srm1033 είπε...

zero:να είσαι καλά!

Αρτι: είναι ωραίο να είσαι μόνος συνάδελφε.εγώ πάντς δεν την έχω ακούσει καν.

Unknown είπε...

Καλημέρα

Εσύ αποκλείεται να κάνεις
την πάπια δεν σου πάει

Πολύ όμορφη η παρουσίαση

Η πρώτη είναι από αυτές που
μου άρεσαν ιδιαίτερα
και οι δυο πρωταγωνιστές
είναι υπέροχοι

Καλό πρωινό
χωρίς την πάπια


εχω μια θα την κάνω ποστ

srm1033 είπε...

Σέϊλορ: Λίγο υπερβολικό σε βρίσκω. Περιμένω το ποστ με την πάπια:)

Ντεφι είπε...

Τόσο παιχνίδι στην bLOGόσφαιρα, ούτε στα Jumbo BEBE πια,
λοιπόν έχουμε και λέμε:

Soundtrack από Kill BILL και αύρα από Audrey στο Breakfast at Tiffanys. Για τα διαμαντικά χέστηκα στ' αλήθεια έπεσαν στα χέρια μου τελευταία πολλά άρθρα για τη Σιέρα Λεόνε. ήμουν που ήμουν του αντι-χρυσαφοδιαμαντικού τώρα φρικάρω όταν βλέπω γκουμούτσες πετράδια και στους άλλους...
άσχετο, παρασύρθηκα.

σε φιλώ