isn't it ???

isn't it ???

10.3.07

Η χώρα της τσόντας?


Χαζεύω σε διάφορα μπλογκς τις τελευταίες ημέρες,το θέμα που έβγαλε ο τριανταφυλλόπουλος στην τελευταία του εκπομπή σχετικά με τον ομαδικό βιασμό (ή όχι?) μαθήτριας απο συμμαθητές της. Την εκπομπή εγώ δε την είδα.Εχω δει σχετικά με το θέμα αναφορά ,στην ελληνίδα και τον Μαύρο Γάτο. Πριν απο λίγες ημέρες είχα αναφερθεί και εγώ σε παρόμοιο περιστατικό με αφορμή φωτογραφίες και βίντεο που μου έδειξε κάποια ξαδέλφη μου. Προσωπική άποψη για αυτή την κατάντια είναι πως φταίνε πρώτα απο όλα οι γονείς και μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα.
Σε μια ματιά που έριξα στα στατιστικά του μπλογκ μου σήμερα διαπίστωσα με έκπληξη πως το 90% σχεδόν των επισκέψεων ήταν απο το google και οι λέξεις για αναζήτηση που τους οδήγησαν εδώ ήταν "Τσοντες" και "γυμνές". Αυτό σας λέει τίποτα?

13 σχόλια:

Κατουρημένη ποδιά είπε...

αυτό το "Βασίλης Καρράς" πολύ ύποπτο..

an205 είπε...

Ναι!
Ήρθε η ώρα να "ανεβάσεις"
μια γυμνή σου φωτογράφιση...

Gutenberg είπε...

Η αγορά έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις. Σε λίγο για να διαβάσει κάποιος ένα μπλογκ θα απαιτεί και βιντεάκι.

jojox είπε...

μου κλέβεις επισκέπτες!

srm1033 είπε...

Κατουρημένη Ποδιά: Ελα μου ντε , που στο καλό βρέθηκε ο βασίλης Καρράς στα ποστ τα δικά μου?

Αν:Dream on

Γκουντενμπερκγ: Μήπως να αρχίσω και εγώ το τσοντοdvd μπας και αυξήσω τις επισκέψεις?

Τζο2ξ:be my guest please, take them all!

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Τελικα ολη η Ελλαδα...τον παιζει!!!!

Ντάτα Μπέης είπε...

Εγώ ήδη ξεκίνησα τις προσφορές σε κουπόνια...με κάθε comment θα δίνω δώρο ένα videaki από κινητό...
να το πείτε και στους φίλους σας παρακαλώ...

Help Filippos είπε...

Εδώ μπήκαμε εμείς στο δίλλημα να βάλουμε ή να μην βάλουμε τσόντα ο Μάκης και οι οργανοπαίκτες θα κολλήσουν;;;;

Ντάτα Μπέης είπε...

Πάντως όταν θέλει κανείς όλα τα συνδυάζει...καλή πρόθεση να υπάρχει...
http://www.mediablog.gr/?p=551

srm1033 είπε...

πρεζα: Τα είπες όλα. Respect.

Ντατα: Αν πιασει ,που θα πιάσει δηλ θα πρεπει να ανοίξουμε κονέ με Πετρομήτσο?

Κλέαρχε: Θα το παλέψουμε ,σε ευχαριστώ

Αρ-σκ-τι-κο: Ευτυχώς που δεν, ο Μάκηε ας κάνει ότι θέλει.

Ντατα: Τι να πω? Τα λέει όλα το ποστ.

παράλληλος είπε...

Σημαίνει ότι ο τίτλος του μπλογκ πρέπει να γίνει "Σινέ-Κεραμεικός"!

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

.....ρε συ θα μπορούσες να δεις και Έφη Θώδη....οπότε καλός ο Καρράς!!!Οι τσόντες τώρα.....????...όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά λέει ο σοφός λαός!!!!Μη μας το παίζεις "οσία παρθενώπη" τώρα???(δε μου λες τα κρυφά links να μην ψάχνω άδικα ρε συ???)+
;-)))))

Εραστες της Γαστρονομιας... είπε...

Στο δικό μου bog μπαίνουν κάποιοι τύποι που χρησιμοποιύν τις λέξεις "ανήλικα" και "sex" μαζί. τι να ψάχνουν άραγε?

Απολαμβάνω αυτά που γράφεις!