isn't it ???

isn't it ???

20.3.07

Συγνώμη ρε φίλε...


15 σχόλια:

Θάνος είπε...

Πες τα πες τα...

(και μάλιστα χωρίς διαλυτικά)
Και ανώμαλος και αγράμματος...

an205 είπε...

Του Χάρρυ Κλυν είναι:
"αγροτικό ειδύλλιο, ο έλληνας ντυμένος βουκόλος με την καπότα του ρωτάει:
-Πε μου μωρή μ' αγαπάς;;;
και κείνη απαντά
-Μπεεεεεεεεεεε"

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

Καλημερούδια γειτόνισσα,

η ζωή σου είναι γεμάτη εκπλήξεις βλέπω ε???

;-)))))))

Unknown είπε...

Καλημέρα

Ας τον να ψάχνει αφού αυτό νομίζει
ότι είναι το σεξ
Τι λες να του στείλω την Πάπια μου?

Καλό σου πρωινό

. είπε...

εγώ πάλι πρόσεξα ότι σητν εικόνα φάινεται ένα μέηλ και όχι αυτό που δίνεις και στο προφίλ σου ;)

zero είπε...

Αστα να πανε μωρε
Εχει παραγινει το πραγμα.

ζερο.

gademissa είπε...

Ελα ντέ!

Τι ψάχνει άραγε? Ελπίζω μόνο να ψάχνει και να μην "κάνει".
Εμένα πάλι γεμίζει το exteme tracking μου με "προλακτίνη" "αδένωμα" "υπόφυση" "θυρεοειδής" ενώ θα ήθελα να γεμίζει με "αγάπη" "ευτυχία" "υγεία" "ζωή" "χαρά".
Τι να κάνουμε δεν είναι στο χέρι μας...

srm1033 είπε...

Sorry guys, αλλά αυτός ο ακατονόμαστος μπλογκερ μου έχει σπάσει τα π@π@ρια σήμερα. Εχω γράψει 3 φορες μύνημα με ξεχωριστή απάντηση στον καθένα και δεν το ανεβάζει. αν δεν το δείτε και αυτό και αν δεν δείτε στο προσεχές μέλλον καμιά απάντηση απο μένα σημαίνει πως το έχω σπάσει το ρημάδι.

david santos είπε...

hELLO, CONVINCED!
lOVE YOU WORK. THANK YOU
GOOD DAY

Lion είπε...

Ελα, λυθηκαν τα προβληματα;

Απο περιεργεια εψαξα κι εγω τις στατιστικες για το δικο μου μπλογκ. Στις 20 πρωτες αναζητησεις, οι 10 ειναι "Ελλαδα - Τουρκια". Τρεχα γυρευε γιατι (ειχα γραψει περυσι τον Γεναρη ενα ποστ με τις 2 λεξεις στον τιτλο).
Καμμια αναζητηση για σεξ - φαινεται εμενα με ψαχνουν μονο για σοβαρα πραγματα ;-)

Debby είπε...

Και γιατί να μην εννοείς σεξ αναμεσα σε ζώα?
Μπορεί να έψαχνε λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο που κάνουν σεξ τα ζώα! :-)

παράλληλος είπε...

hELLO, CONVINCED!
lOVE YOU WORK. THANK YOU
GOOD DAY

have you seen δω γύρω ΖΩΙΚΟ ΣΕΞ?

srm1033 είπε...

santos:αντε,παιδακι μου κανε καμια δουλεια και ασε τα μπλογκς στη ησυχια τους.

Dralion ;ειναι η μαχη αυριο γι αυτο ψαχνουν ολοι.

Debby θα εβαζαν ζωα -αναπαραγωγη. τα ζωα δεν κανουν σεξ.

παράλληλε,εισαι μορφη στο εχω πει;

ellinida είπε...

Χιχι το να ψάχνει κανείς γκόμενο-α στο διαδίκτυο σύνηθες, το να ψάχνει προβατίνα όμως... Καλά ξεράθηκα στο γέλιο. Λες εκτός από sites παιδικής πορνογραφίας να υπάρχουν και κτηνοβασίας; :))

Zissis είπε...

Όπα ρε παιδιά, όπα. Μήπως έγινε λάθος;
Μήπως είναι κανα γεροντάκι που ψάχνει ΖΩΤΙΚΟ σεξ;

Ε;

....καλά σκάω.....