isn't it ???

isn't it ???

4.4.07

Πάρε ευχές αμέτρητες



Σαν ξημερώσει η Λαμπρή

κι ο ήλιος Ανατείλει

Πάρε ευχές αμέτρητες

απ΄τα δικά μου χείλη

(Μ. Πετράκης πρόεδρος Συνδέσμου Λασιθιωτών)

~~~~


_Σήμερα την Ανάσταση

άσπρα πουλιά θα στείλω

Να παν να πουν χρόνια πολλά

σε ένα καλό μου φίλο

(Μαρία Σακελάρη)

~~~

Τη μέρα της Ανάστασης

δε θα βρεθώ μαζί σας

Ας γίνει η σκέψη μου φωτιά

ν’ ανάψει το κερί σας.

(Π. Δερμενάκης πρόεδρος Κρητών Γαλατσίου)

~~~

Πάρα τσι πιο καλές μου ευχές

και βάλτις στην καρδιά σου,

δεν θα ‘μαι εγώ μα ας είναι αυτές

όπου κι αν πας κοντά σου

(Πόπη Λουράκη)

~~~




Θέλω να κάνω Ανάσταση

μόνο στην αγκαλιά σου

να μ’ ανασταίνουν σαν Χριστό

τη νύκτα τα φιλιά σου

Γιώργος Πατεράκης, πρόεδρος Κρητών Μοσχάτου

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίες....δεν έχω ταλέντο να σου γράψω κι εγώ μια...

Καλό Πάσχα!!!

an205 είπε...

της θάλασσας τα κύματα
που κάνουν πλάτσα πλούτσα
από μικρή φαινόσουνα πως ήθελες........βαρκάδα!!!

Καλό Ιστερ
και χάππυ πάσχα!

λάστ πάσχα αϊ γκέϊβ γιου μάϊ χαρτ..

Ντάτα Μπέης είπε...

Καλή Ανάσταση σε όλους και ευτυχισμένος ο καινούριος Πάσχας..

Unknown είπε...

Καλημέρα

Καλή ανάσταση
Καλό Πάσχα
Καλές γιορτές

Καλά να περάσεις

Καλό ξημέρωμα
μεγάλη ημέρα σήμερα

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

Τα χρόνια σου η θάλασσα,
που όλη τη γη αγκαλιάζει,
και ότι κι αν θέλεις...τρίαινα,
το κύμα να προστάζει!

ονειροπόλος πάνθηρ....καλοκαίρι 2006...σε ένα φίλο...από Λέρο προς Πάτμο....

Φιλιά κούκλα,
καλό πάσχα να έχετε και καλή ξεκούραση...:-))))))))

zero είπε...

Πολλες ευχες κι'απο μενα.
Καλη Ανασταση.

ζερο.

gademissa είπε...

Καλή Ανάσταση και απο μένα!!!

:-)))

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

To Θείο φως της Ανάστασης

να λάμψει στη ζωή σου

Κι όλου του κόσμου οι χαρές

να’ ναι πάντα μαζί σου

Δεν είναι δικό μου, αλλά κάθε Πάσχα, όταν σκέφτομαι μαντινάδα, αυτό μου' ρχεται στο μυαλό!
Καλή Ανάσταση και καλή Κατάσταση
(και άλλα τέτοια κλισέ!)

Klearchos είπε...

Καλή Ανάσταση!!!

srm1033 είπε...

Καλή Ανάσταση σε όλους παιδιά, να περασετε όμορφα τις ημέρες του Πάσχα και καλή επιστροφή σε όσους και όσες ταξίδεψαν ...

cindaki είπε...

Χρόνια πολλά!
Άντε, και του χρόνου!

Ναταλία είπε...

Χρόνια πολλά φιλενάδα μου.....
Γεμάτα με πράσινες καρδούλες...και κόκκινες (μην το δείξεις αυτό......θα με σουβλίσει!) με πολλά κρασιά κι αγαπημένη παρέα, με πολλές Αναστάσεις αλλά και ανατάσεις....για την πιο όμορφη ζωή που ανοίγεται μπροστά σου.

Φιλί!!!!

An-Lu είπε...

Αναστηθήκατεεεεεε;;;;;;
(κατά το γυρίιιιισατεεεεεε;;;;;;)

soulmates είπε...

xronia polla kai kala!!
filia