isn't it ???

isn't it ???

11.4.07

free willy



Χρόνια πολλά και καλά…και του χρόνου καλύτερα για όσους δεν ευχαριστήθηκαν φέτος. Πάει και αυτό το Πάσχα , ευτυχώς που ξεκινήσαμε δουλειά μπας και ξεκουραστούμε λίγο…Δε λέω καλό το φαγοπότι η παρέα, αρνιά, σούβλες , κοκορέτσια και τσουρέκια αλλά πολύ χειρότερο το μετά. Ευτυχώς για εμάς ήρθε από την επόμενη κιόλας μέρα. Ξεσκονίσαμε τους ατμομάγειρες, γεμίσαμε το ψυγείο φρούτα και λαχανικά, εξαφανίσαμε αρνί και γλυκά(το κτήνος μου έχει ένα βλέμμα ικετευτικό που λέει φέρτε μου σόδες και από σήμερα κροκέτες light ),πήραμε και μια ολόσωμη φορμούλα ένα νούμερο μικρότερο και ήμαστε έτοιμοι για μεγάλες δοκιμασίες. Ήδη χθες στην πρώτη βόλτα που κάναμε στην θάλασσα βλέπαμε παντού οράματα. Πινακίδες που έγραφαν «απαγορεύονται οι φάλαινες».Άσε που έχουμε και το βραζιλιάνικο μπικίνι που έφερε η ξαδέλφη από το πρόσφατο ταξίδι της στα ξένα. Κρίμα να πάει χαμένο. Προς το παρόν δεν το δοκιμάζω καν. Θα πάρει τα μάτια του και θα πάει πίσω στη Βραζιλία από την τρομάρα του. Έτσι πέρασε άλλο ένα Πάσχα στην εξοχή Κατά τα άλλα ….αυτά! Δεν έχει άλλα.







ΥΓ. Στις φωτό δεν χρειάζεται να εξηγήσω πως είναι το ΤΩΡΑ πάνω και το I wanna be κάτω....

22 σχόλια:

an205 είπε...

Από Δευτέρα....

zero είπε...

Το μετα ειναι πολυ ελκυστικο.
Χριστος Ανεστη.

ζερο.

Ανώνυμος είπε...

Αχ εμένα μου λές....μαρούλια-κουλούρια-πορτοκάλια τρως 3 μέρες τώρα αλλά πάλι τον αχώνευτο έχω...παρακαλάω να μην ανέβει κι άλλο η θερμοκρασία (26 βαθμούς είχαμε χτες) και ποιος εμφανιζεται με αυτά τα χάλια παραλία...

ONOMATODOSIA είπε...

free willy

πετυχημενο...

Unknown είπε...

Καλημέρα

Δεν χρειάζονται και άλλα
όλα τα έγραψες

Του χρόνου και πάλι
Όσοι έφαγαν, άφαγαν
Όσοι όχι, ας φάνε του χρόνου αυτοί

Απλά τα πράγματα

Τώρα και πάλι στην καθημερινότητα
μια χαρά είναι εδώ
Εγώ καλά πέρασα εδώ

Τα σέβη μου

Καλό πρωινό

So_Far είπε...

Μία από την απέναντι όχθη σας χαιρετά: δεν τα τρώω τα πασχαλινά με τίποτα, γενικά με το φαί έχω μία σχέση μίσους. Αλλά συνιστώ προσοχή, σε σένα γοβίτσα μη μου γίνεις από τις δίαιτες και τις γυμναστικές σαν τον διπλανό ( την εκδοχή αυτή σε γυναίκα ούτε να τη φανταστώ όποτε την πετυχαίνω σε γυμναστήρια και τηλεόραση, απλά αλλάζω δρόμο ).
Καλές μεταπασχαλινές μέρες...

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

άντε, θα τα πούμε στο γυμναστήριο!!!!

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

....η θεωρία καταρέει....οι χοντροί είν'οι ωραίοι!!!!
Μην μου τρελένεσαι γειτόνισσα....
και εγώ με μήλα την βγάζω...άστα-άστα!!!:-)))))

srm1033 είπε...

An205: παρουσία????

Ζερο:Το μετά είναι το απόλυτο.Προς το παρόν την φοράω στην κουζίνα για να την βλέπω και να φτιάχνω μόνο σαλατες!

Μαράκι μου: Εγω το γύρισα στην κηπουρική. Τσάπα όλη μέρα και απο την κούραση μου κόβεται και η όρεξη.

Ονοματοδοσία:Αυτογνωσία λέγεται...

Καπετάνιε μου: Τα απλά πράγματα κάνουν την διαφορά τα υπόλοιπα κρατάνε λίγο.:)

Καφέ απο την Βραζιλία: Ουτε εγώ τρώω αρνακι κοκκορέτσι και γενικά κρεατικά, αλλά ήρθαν κάτι τσουρέκια απο Ιταλία και κάτι προφιτερόλ που το βράδυ στο δρόμο για το ψυγείο υπήρχε απίστευτο μποτιλιάρισμα. Αυτά με κατέστρεψαν. Κατά τα άλλα ...όλα με μέτρο. Διατροφή κάνουμε όχι δίαιτα. Και γυμναστήριο χαλαρά.

Σπύρο μου: σε έχω χάσει ελπίζω να τα πούμε για καφέ γιατί το δικό μου γυμναστήριο σου πέφτει λίγο μακρια:)

Τσίρκο:Βλαζω τις μπανάνες και τις φράουλες κάθαρμα γείτονα

an205 είπε...

Εννοείτε!!!

Ναταλία είπε...

Αντε να χαθείς φιλενάδα......
Εγώ που είμαι έτσι ΚΑΙ το Πάσχα....και όχι μετά το Πάσχα;;;;;
η Greenpeace μου το δήλωσε:
Αν δεν φορέσω φέτος το φούξια μαγιώ που μου πήραν για να μπορούν να με αποφεύγουν όλα τα πλοία και συνεχίζω να είμαι δημόσιος κίνδυνος θα αποσύρουν την υποστήριξή τους!!!!!

Φιλούθκια!

An-Lu είπε...

Παρόλο που δεν προσκυνήσαμε την θεϊκή χοληστερίνη, κάποια γραμμάρια βαραίνουν και τις κοψές κορμάρες μας...αλλά δίαιτα...τσου!
Βαριούμαστε τρελλά!

zero είπε...

Κακως που την φορας μονο στην κουζινα, πολυ κακως.
Σαλατες ε?

ζερο.

srm1033 είπε...

Φιλεναδα: Θα πάμε στην wwf ή στην ΡΕΤΑ μετά:)

Γοργονίτσα: Και εμείς διατροφή όχι δίαιτα και την έχουμε καταβρεί. Μια εβδομάδα τώρα και νιώθεις ήδη άλλος άνθρωπος.

Ζερο: Να πηγαίνω και στο γραφείο με αυτήν λές???

zero είπε...

Στο γραφειο με αυτην...
Χμμ...
Πολυ ενδιαφερον.

ζερο.

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

ε, στείλε mail να βρεθούμε!

παράλληλος είπε...

Κι εγώ που έχασα 3 κιλά, τι φαντάζεσαι ότι πέρασα καλά;
Μακάριοι οι φουλάροντες την κοιλία!

Τις ευχές μου!

tzonakos είπε...

Aσταναπάν... πάλι καλά, δεν πήρα πολλά φέτος, είμαι ανάμεσα στο πριν και το μετά στις φωτο λέμε :)
Ε, λίγο πιο κοντά στον επάνω αφού.
Μη βαράτε. Σε ενα μήνα θα μαι καλύτερος, θα βάλω και φωτό ( ποιανού δεν ξέρω ) :Ρ

phantom_pad είπε...

Άσχετο το comment στο συγκεκριμένο post αλλά επειδή είδα οτι σ'άρεσαν τα ΚΙΤΡΙΝΑ ΦΩΤΑ έπρεπε να σου πω ευχαριστώ...

Κατουρημένη ποδιά είπε...

τον κακόμοιρο τον willy, τι τραβάει και αυτός..

ellinida είπε...

Απορία ελληνίδος.
Mετά από πόσο καιρό το ΠΡΙΝ γίνεται ΜΕΤΑ? Το έχω ρίξει στας βόλτας με τους σκύλους αλλά γυρνάω και πεινάωωωω.
Καλημερούδια

david santos είπε...

22 de abril, día de la tierra. Quién no la respeta, no respeta la humanidad.
22 of April, day of the land. Who does not respect it, does not respect the humanity.

22 d'avril, jour de la terre. Qui ne la respecte pas, ne respecte pas l'humanité.
22 نيسان يوم الارض. فمن لا يحترم ومن لا يحترم الانسانيه.
22 von April, Tag des Landes. Wer es nicht respektiert, respektiert nicht die Menschlichkeit
22日,一天的土地. 谁不尊重,不尊重人性. 4月の22、土地の日。
4月の22、土地の日。 それを尊重しないかだれが、人間性を尊重しない。
22 апреля - День земли. Кто не уважает его, не уважать человечество.
22 de Abril, dia da terra, quem não a respeita, não respeita a humanidade
22 της ημέραης Απριλίου, του εδάφους, που δεν το σέβονται, δεν σέβονται το Ανθρωπότητα
David Santos