isn't it ???

isn't it ???

23.4.07

γυρίζω σελίδα...


thursdaynight.stumbleupon.com

Βαριέμαι , βαριέμαι απίστευτα να γράψω οτιδήποτε. Ακόμα και αυτό που γράφω τώρα το γράφω για να δω αν θυμάμαι το πληκτρολόγιο. Αλλάζω φάση στην ζωή μου. Σαν τα φίδια που αλλάζουν δέρμα. Ζω άλλα πράγματα διαφορετικά. Όμορφα πράγματα που θέλω να κρατήσω μόνο για μένα, θέλω να τα μοιραστώ μόνο με τους αγαπημένους μου. Υπάρχουν , βέβαια και κάποιες στιγμές μαυρίλας. Κι αυτές όμως δικές μου είναι. Αυτές δεν θέλω να τις μοιραστώ με κανέναν. Κάνουν τον κύκλο τους στο μυαλό μου και…πουφ…. Εξαφανίζονται.

Sorry guys αλλά δεν έχω να καταθέσω σκέψεις, εμπειρίες, βαθυστόχαστα συμπεράσματα από την ζωή μου, ώστε να προκαλέσω τα σχόλια σας. Ταξιδεύω με τον συνεπιβάτη των ονείρων μου και …θέλουμε να μείνουμε για λίγο μόνοι…. Επιτέλους

Επειδή όμως είστε και εσείς ένα κομμάτι της καθημερινότητας μου σας χαρίζω το τραγουδάκι ακριβώς απο κάτω...

Ο έρωτας Ενδελέχεια

Στίχοι: Δημήτρης Μητσοτάκης
Μουσική: Δημήτρης Μητσοτάκης

Δε είναι υπόθεση ο έρωτας φτηνών σουξέ.
Δεν είναι της μαθήτριας το πρώτο δάκρυ.
Είναι απειλή-είναι ζημιά.
Δεν είναι βάρκα με καρδιές στην άκρη.

Είναι σιωπή - είναι φωτιά.
Είναι αυτός που καίγεται στη μέση της πλατείας.
Είναι σιωπή - είναι φωτιά.
Είναι σιωπή - είναι φωτιά.
Είναι αυτός που φεύγει πρίν το τέλος της ταινίας.
Είναι θεός κι εγκληματίας.
Είναι σιωπή - είναι φωτιά...

Ο έρωτας βουτάει απ'τις ταράτσες στο κενό.
Χώνει το χέρι σε νερό,νερό που βράζει.
Δεν έχει σώμα-ούτε μυαλό.
Δεν αρρωσταίνει-δεν πονάει-δεν δειλιάζει.

Ο έρωτας δεν είναι η μελωδία που θα φάς,
ούτε μπουκέτο με λουλούδια να στολίσεις.
Τραβάει μακριά-καθώς τραβάς,
απ'το συρτάρι της καρδιάς δυο μάτσα αναμνήσεις.

Δεν είναι "μπόμπα"σε σκυλάδικο ο έρωτας,
ούτε ο εύχαρις και πλούσιος μαλακας.
Είναι αυτόχειρας φυγάς.

21 σχόλια:

zero είπε...

Σεβαστη η επιθυμια σου.
Καταπληκτικο το τραγουδι αυτο.

ζερο.

an205 είπε...

Μπράβο!
Βλέπω ότι τα ιδιαίτερα δεν πήγαν στα χαμένα...
Ζήσε το στο έπακρο!!!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

να μείνετε όσο θέλετε μόνοι σας. Εμείς θα περνάμε από δω, αν έχει κάτι να το μοιραστούμε, έχει καλώς...
Αν όχι, δεν πειράζει...

An-Lu είπε...

Keep living gal! ;-)

Ντάτα Μπέης είπε...

Ναι ναι γύρισε σελίδα!!!
Αλλά να ξέρεις οτι έχει πολλές ακόμα το γαμ***νο!!!

gademissa είπε...

Εύχομαι να περνάτε πάντα όμορφα με τον συνεπιβάτη των ονείρων σου :-)

Ωραίο πράγμα να αλλάζεις φάσεις στη ζωή, να προχωράς μπροστά!

ONOMATODOSIA είπε...

ναι.καλη μελετη...

ωραιος ο ερωτας!

tzonakos είπε...

Δε θέλω να γράφω τίποτα οταν δεν βγαίνει απο μέσα μου.
Πώς να γράψεις αν δεν εισαι εσύ ;
Να παίξει η μουσική... χρίτςςςς... αλλαγή σελίδας.

srm1033 είπε...

Ζερο: Ναι είναι πολύ αγαπημένο.

Αν: Είμαι καλή μαθήτρια ,ανέκαθεν ήμουν.Είχα όμως και καλό δάσκαλο.

Σπύρο:Θα υπάρχει καφές.

An-lu: thanks

Ντατα:Τουλάχιστον αυτές οι σελίδες τώρα είναι ευχάριστες

Γκαντέμισσα: Ναι είναι πολύ όμορφα.

Ονοματοδοσία: Οι στιγμές είναι ωραίες.

Τζονακο: Καμιά φορά η μουσική τα λέει όλα απο μόνη της.

ellinida είπε...

Γράφε όποτε σου κάνει κέφι ή και καθόλου. Είναι υπέροχο να σε γεμίζει ένας άνθρωπος. Ζήστο. :)))))
φιλιά

Klearchos είπε...

Όλοι θέλουν κάποτε να κάνουν αυτό το ταξιδάκι... Εμείς θα περιμένουμε να επιστρέψετε!

Kallitexnes είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Kallitexnes είπε...

φοβερό τραγούδι όπως και η "Διαμαντένια προβλήτα"

-Γιώργος

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

Μια απ'τα ίδια κι εγώ αυτή τη περίοδο...σε νιώθω!

Ναταλία είπε...

Ψιτ;
Μας λείπεις....

tzonakos είπε...

Αισθάνομαι τόσο μα τόσο μόνος σήμερα, κι ας ειχα μια όμορφη μέρα, που δεν μπορώ να γράψω τίποτα.
Καληνύχτα :)

So_Far είπε...

Όποτε θελήσεις να γράψεις ... έχω μια πρόσκληση για σένα !!!!

tzonakos είπε...

so_far ... για μένα ; ; ;

tzonakos είπε...

Ακυρον... σόρρι, οχι για μενα :)

Fibi είπε...

Είναι λογικό καλή μου, ο καιρός μας εμπνέει, τέτοιες μέρες δεν είναι να κάθεσαι μέσα και να σπαταλιέσαι στο πισι, υπάρχουν πολύ καλύτερα πράγματα καλησπέρες :)

παράλληλος είπε...

Τα καλύτερα είναι ΕΞΩ από το μπλόγκιν.

ΕΥΤΥΧΕΙΤΕ!