isn't it ???

isn't it ???

11.1.07

«o Δεκάλογος της Zωής».

1. Ο Πατριάρχης είναι ο άρχων του λαού

2. Ο βασιλιάς βασιλεύει και αυτός

3. Ο στρατιώτης πολεμά και για τους δύο

4. Ο πολίτης θρέφει και τους τρεις

5. Ο δικηγόρος μπερδεύει και τους τέσσερις

6. Ο γιατρός ξεκάνει και τους πέντε

7. Ο φαρμακοποιός φαρμακίζει και τους έξι

8. Ο παπάς συχωράει και τους εφτά

9. Ο νεκροθάφτης θάφτει και τους οχτώ

10. Ο διάολος παίρνει και τους εννέα

Κι αυτό το αθώο πλασματάκι που λέγεται γυναίκα γεννάει και τους δέκα.



ΥΓ: Δυστυχώς το σαιτ που τον βρήκα είναι ανενεργό και δεν ξέρω σε ποιον να τον πιστώσω....

7 σχόλια:

ONOMATODOSIA είπε...

wraio.kapou to eixa 3anadei.mporei sto asxetos.gr.autoi ?azoun kati tetoia s auto to stul...

a8wo plasmataki e?

Ανώνυμος είπε...

Αχ η γυναίκα γενν αει και τα καλά και τα κακά.

Αθώα γιατι δεν ξέρει τι θα της βγεί το παιδί...

Yonah είπε...

Άντε μην πω πως γεννάει η γυναίκα τώρα...
Μυρίζει τον κρίνο;
Άμα ήταν έτσι να βάλουμε και 11 λόγο οτι ο πελαργός τους φέρνει όλους :-P
αλλά για έναν περίεργο λόγο πήγε για σοκολάτες και δεν γύρισε ποτέ :-P
Εάν δεν καταλάβατε τίποτα... μήν φοβάστε, δεν έχετε τίποτα απλά εγώ είμαι λίγο γιου χου... :P

srm1033 είπε...

onomatodosia: Αγγελουδι δεν το συζητώ. ¨οχι δεν το βρήκα απο τα Ρεμαλια...

Μαράκι: Ετσι είναι.

Χάρη : Μου αρέσει το γιού χου και εγώ είμαι γιούχου :)))

Klearchos είπε...

"Αθώο πλασματάκι";

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

.....το "πυρ" και η "θάλασσα" είναι τα πταίσματα του ρητού...

srm1033 είπε...

ααααααα για να σας πω που σας έπιασε όλους το μάτσο σας και μου χαλάτε έμενα το παραμύθι.....