isn't it ???

isn't it ???

19.1.07

Αναβάθμιση ...γκομενικού!

Αγαπητό PC-Solutions,
Πέρσι, έκανα αναβάθμιση από το Αρραβωνιαστικός 5.0 στο Σύζυγος 1.0 και παρατήρησα πως το καινούριο πρόγραμμα άρχισε να κάνει αναπάντεχες αλλαγές στα λογιστικά φύλλα, περιορισμένη πρόσβαση στις εφαρμογές λουλουδιών και χρυσαφικών που παλιότερα, την έκδοση Αρραβωνιαστικός 5.0, δούλευαν απρόσκοπτα.
Επίσης, το Σύζυγος 1.0 απεγκατέστησε πολλά άλλα πολύτιμα προγράμματα όπως το Ρομαντικός Περίπατος 9.9 και εγκατέστησε ανεπιθύμητα Popups, όπως τα Champions League 5.0 και Κυριακή στα Γήπεδα 8.0.
Το Διάλογος 1.3 δεν τρέχει πια ενώ το Καθαριότητα 2.6 προκαλεί κολλήματα και κατάρρευση του συστήματος.
Προσπάθησα να τρέξω το Μουρμούρα 5.3 GOLD edition... αλλά εις μάτην.

Μια απελπισμένη γυναίκα

---------------------------------------------
Απάντηση
----------------------------------------------

Αγαπητή "Απελπισμένη γυναίκα,
Έχε υπ' όψιν πως το Αρραβωνιαστικός 5.0 είναι ψυχαγωγικό πακέτο ενώ το Σύζυγος 1.0 είναι λειτουργικό σύστημα, με απαιτήσεις από τον χρήστη.
Προσπάθησε να δώσεις την εντολή C:\Nomiza_pws_me_agapouses.exe και εγκατέστησε το Δάκρυα 6.2 σε original έκδοση.
Λογικά, το Σύζυγος 1.Ο θα εκκινήσει αυτόματα τις εφαρμογές Ενοχή 3.0 και Λουλούδια 7.0 σε random λειτουργία.

ΠΡΟΣΟΧΗ
Υπερβολική χρήση του παραπάνω προγράμματος μπορεί να προκαλέσει την κλήση των screen saver Κατσούφικη Μουγκαμάρα 2.5 και Μπύρα 6.1 (Το Μπύρα 6.1 ίσως προκαλέσει την αναπαραγωγή WAV αρχείων τύπου "Δυνατό ροχαλητό", που καταργούνται μόνο με επανεκκίνηση).

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνει εγκατάσταση του Πεθερά 1.0 και μην σκεφτείτε καν να τρέξετε τα βοηθητικά αρχεία Εραστής 2005 BETA και Γκόμενος 3.8 unregisterd (δεν είναι συμβατά με το Σύζυγος 1.0 και μπορεί να προκαλέσουν κατάρρευση του συστήματος και πλήρης καταστροφή του λειτουργικού).

18 σχόλια:

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

Αχ αναβάθμιση πικρή,
μού'χεις αλλάξει τη ζωή,
ψάχνω να βρω ανεμελιά,
μα πάει τώρα...αυτά...παλιά...

Πού'ν'τα λουδούδια...κι οι χαρές...
που οι φίλες ζήλευαν μέχρι χθες?
Αν τον εκάνω κερατά....
θα πουν πως φταίω εγώ μετά???

Μπύρες μου πίνει στον καναπέ,
κι όλο πάει στον καμπινέ,
ήθελα άντρα η χριστιανή,
μα αυτός...κουραδομηχανή!!!

Θα τον εστείλω στην πυρά...
αφού τον κάνω κερατά....

:-)))))

Yonah είπε...

Καλά ΡΕ ΣΥ ΟΙΣΤΡΟ ΕΙΧΕΣ; Μηλάμε ΕΓΡΑΨΕΣ, πω πω έμπνευση :-D...

Δεν παίζεσαι τελικά :-D ...
Έχω να σου δώσω μερικές συμβουλές...

Επειδή όπως όλα τα OS μπορεί να προσβληθούν από κακόβουλους κώδικες, όπως το Ερωμένη8.2, καλό είναι να βάλεις στο σύστημα την σουίτα ασφαλείας Κάνω Παιδιά 3.5, αλλά να ξέρεις οτι κανένα σύστημα ασφαλείας δεν είναι τέλειο...

Πω πω :-D ακόμη γελάω με την έμπνευση σου... Μπραβο και εις ανώτερα :-)

Ανώνυμος είπε...

Χεχεχε αυτό το λειτουργικό όλοι το θέλουν επειδή δεν κυκλοφορεί σε demo mode!!!

Βάλε ένα καινούριο screen saver Victoria's secret new edition για δοκιμή και προχώρα σε format για αρχή.

lazinio είπε...

πάω να κάνω unzip το ΖεστόΦαί 6.0 :-)

So_Far είπε...

Πόσο δίκίο έχεις; Βλέπεις δεν λέει το ρημάδι το ψυχαγωγικό πακέτο ότι δεν είναι ολοκληρωμένο πρόγραμμα, και έτσι πέφτουμε στη λούμπα. Νομίζω ότι για συνέρθει το ολοκληρωμένο πακέτο πρέπει να υιοθετήσεις και λίγη κατασκοπία και λίγο μυστήριο, γιατί αλλιώς δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα. Κουράγιο γοβίτσα, συνοδοιπόροι είμαστε σε αυτό... ( 13 χρόνια γάμου στην πλάτη μου έχω, κάτι ξέρω )

παράλληλος είπε...

Μετά από δυο format, λέω το καλοκαίρι να εγκαταστήσω το τρίτο λειτουργικό. Μήπως πετάω τα λεφτά μου; Γιατί δεν μου δίνουν ποτέ εγγύηση; Μήπως φταίει η κάρτα μνήμης;

hracker είπε...

Κοίτα να δεις, προφανώς χρησιμοποιείς Microsoft Nonsense. Μην σε ξεγελάει η πλανητική τους διάδοση. Το σύστημα είναι για τα μπάζα. Κακοσχεδιασμένο, όλο προβλήματα κι ακόμα κι όταν σου λέει "application fault" το πιο πιθανό είναι ότι φταίει το λειτουργικό κι όχι το application που φαίνεται δήθεν faulty.

Επειδή θα είσαι μάλλον πολύ συνηθισμένη με τα MS Win και ίσως δεν έχεις το χρόνο ή τη διάθεση να περάσεις σε ένα σοβαρό λειτουργικό όπως το Linux (για το οποίο yonah οι ιοί που υπάρχουν μετριούνται στα δάχτυλα και σίγουρα δεν μπορούν να καταρρεύσουν το σύστημα) για αυτό λοιπόν σου συστήνω την παλιά δοκιμασμένη και πολύ απλή συνταγή: RESTART ! Ξεκίνα από την αρχή, ξανάνοιξε το αγαπημένο σου πρόγραμμα με καινούργιες παραμέτρους και μπορεί να πας καλύτερα.

Βέβαια, αυτό που σου προτείνω είναι συμπτωματική αντιμετώπιση, με αποδοχή ότι βρίσκεσαι σε ασταθές περιβάλλον.
Η πραγματική λύση παραμένει να δομήσεις την καθημερινότητά σου πάνω σε ένα σοβαρό λειτουργικό σύστημα όπως το Linux

ΥΓ:
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! η σουίτα ασφαλείας Κάνω Παιδιά 3.5 όντως μπορει να σου εξασφαλίσει peace off mind με αναφορά σε κάποιους γνωστούς ιούς όπως ο ΜοναξιαΜουΣτα70 αλλά όταν το εγκαθιστάς σε ένα σύστημα ήδη προβληματικό, θα το γονατίσει και (το χειρότερο) η σουίτα θα πάει χαμένη (ό,τι χειρότερο μπορεί να της συμβεί).

Klearchos είπε...

Εγώ είχα αναβαθμίσει παλιότερα το Secretera 2.0 σε Fiancee 1.0.0 αλλά το σύστημα κράσαρε όταν πήγαινα να δουλέψω το Football 4.5, το Friends 7.1 και το PCGames 3.1

Jason είπε...

Χαχαχα μου το είχαν στείλει κι εμένα και είναι πολύ καλό.

Heliotypon είπε...

Εγώ θα σου πρότεινα να απεγκαταστήσεις το "Σύζυγος" (σε οποιαδήποτε έκδοση) και να τρέχεις μόνιμα το "Γκόμενος". Η Beta έκδοση η καλλίτερη γιατί σου επιφυλάσσει εκπλήξεις και bugs που είναι αλατίζουν το PC σου!

Ανώνυμος είπε...

Θυμήθηκα τώρα ότι πέρυσι τέτοιο καιρό δούλευα με το Γκόμενα 1.2...πολύ καλο πρόγραμμα.Έκανα ότι ήθελα μέχρι κάποια στιγμή που μπήκε trojan στο σύστημα και πιο συγκεκριμένα το Πρώην 3.7 το οποιο δεν ανιχνευόταν με αποτέλεσμα το Γκόμενα 1.2 να αγνοεί κάθε μου εντολή.Το αποτέλεσμα ήταν να αναγκαστώ να παρατήσω το πρόγραμμα.Κάποια στιγμή όμως το trojan "απομακρυνθηκε" λόγω του ότι έγινε expired με αποτέλεσμα το Γκόμενα 1.2 να ψάχνει τον administrator που ήμουν εγώ.Διότι δεν το είχα απεγκαταστήσει έβαλε σε λειτουργία τα Δάκρυα 3.2 (παλιά έκδοση του Δάκρυα 6.2) αλλα αυτό ήταν εντελώς εκνευριστικό γιατί με "διεκοπτε" από το FIFA 2000 την ώρα του παιχνιδιού.Τελικά το απεγκατέστησα τελείως και βρήκα την ησυχία μου...η νόμιζα ότι την βρήκα. Το Γκόμενα 1.2 είχε στείλει κάποια στιγμή που ήμουν συνδεμένος στο Internet ιο στο κινητό μου και από τότε έχει πρόβλημα και το κινητό.Όλα έληξαν αισίως όταν εγκατέστησα το καινούργιο λειτουργικό Τρελή Ξανθιά ΚαψούραFinal Edition που μου έλυσε όλα τα προβλήματα.Τώρα πλέον είμαι πλήρως ικανοποιημένος με το συγκεκριμένο λειτουργικό το οποιο το δουλεύω "8μηνες" και στο οποιο κάθε μέρα βρίσκω κάτι καινούργιο.Έχει απεριόριστες δυνατότητες και έχει εγκατεστημένα όλωντων ειδών τα patches και τα add-ons και κάνει από μονο του update.Αυτά τα "κολοπρογραματα" θα μας φάνε τη ζωή...

srm1033 είπε...

βλέπω το κατέχετε όλοι το άθλημα. Το ποστο δεν είναι δικό μου, με μειλ μου ήρθε και απο ότι ξέρω πρέπει να είναι αρκετά παλιό.
Κάθαρμα: Εσύ παιδί μου χαραμίζεσαι. Τι παραπάνω έχει ο Φοίβος? Γράψε καμια παπαριά και στείλε την σε καμια τραγουδιάρα να χεστείς στο τάλιρο..
Χάρη : Μάλλον σε απογοήτευσα . Δυστυχώς αν και θα το ήθελα πολύ τα γραπτά μου δεν διεκδικούν ποτέ τόσο κολακευτικά σχόλια. Στα προφορικά είμαι μάλλον καλύτερη.
Μαράκι: Στο σκριν συμφωνούμε απόλυτα.
lazinio: lucky you!
Παράλληλε:Τι γλύκα θα είχε η ζωή αν δεν είχε ρίσκο?( ούτε επιστροφές δέχονται?)
hracker : Αυτή η σουίτα που λές μου αρέσει γαμώτο:)))
Klearchos : Δοκίμασε format ξανά.

Jason : Χάθηκες ...:)
Heliotypon : Δεν διαφωνό καθόλου. Μέχρι στιγμής έχω τρεξει το gomenos1 beta, gomenos 2.1fulledition & supergomenos!

Anonymous: Τι έχεις τραβήξει και εσυ βρε κακομοίρη.:)))

giftaki είπε...

Aπίστευτο! Χαχαχαχα!
Θα ήθελα να ακούσω και την άλλη πλευρά βέβαια...
Πρέπει να ξέρεις ότι το Champions League 5.0 «ακουμπάει» στο ΒΙΟS του συστήματος, δεν πρέπει να το μετακινήσεις με τίποτα!

Sofogreg είπε...

I am totally convinced.

srm1033 είπε...

Gyftaki Τι κάθεσαι? Περιμένω την άλλη πλευρά με αγωνία.

Sofogreg :))))

Ανώνυμος είπε...

ΑΙΣΧΟΣ έκανα όσα είπε και το PC μου κόλησε...

phivos είπε...

Μπάχαλο, ε; Γιαυτό σού λέω, χρόνια τώρα, Πάααρε ένα Macintosh! ®

Πάντως εγώ, σε ψήφισα!

Balidor είπε...

LOL...
απίθανο πόστ !