isn't it ???

isn't it ???

8.1.07

είμαι σε σύγχυση η δαιμονισμένη!


buona sera a tutti!!!! mi scuzi για το Ιταλικό αλλά πλάκωσαν τα μαθήματα πάλι και τα μόνα ζωντανά πλάσματα που έχω για εξάσκηση είναι ο Γάτης μου και το κτήνος. Ο ένας κοιμάται ως συνήθως και η άλλη μετατρέπει την αυλή σε ναρκοπέδιο. Οπότε μου μείνατε μόνο εσείς.

Αυτό το ποστ ξεκίνησε από comment. Ήθελα να απαντήσω στα σχόλια σας στο προηγούμενο ποστ που αφορούσε το monitor. Ξεκίνησα να γράφω αλλά ήταν τόσες πολλές και διαφορετικές οι σκέψεις μου που δεν κατάφερα να τις βάλω σε τάξη.

Είπα λοιπόν να γράψω ένα ποστ γιατί είναι πιο εύκολο έτσι να μου λυθούν και εμένα κάποιες απορίες. Καταρχήν τι είναι λινκμπλογκ? Και πόσο σοβαρό είναι αυτό? Διάβασα στο μπλογκ του Γατούλη για την τρομολινγκμπλογκίαση και σοκαρίστηκα. Είναι κάτι που σου αλλάζει την ζωή? Εγώ τον τελευταίο καιρό ανακάλυψα τι σκοπό είχε ο λογαριασμός στο Monitor και μάλιστα βρήκα μεγάλη ευκολία ειδικά όταν ήμουν στο γραφείο να τσεκάρω τα ποστ που με ενδιέφεραν για να μπω να τα διαβάσω στο σπίτι. Και επειδή από τα γεννοφάσκια μου είμαι στοιχείο αντιδραστικό αυτά που είχαν πολλά τσεκ δεν τα τσεκάριζα εγώ. Ήταν καλό ή κακό αυτό που έκανα? Έσφαλα? Αν έσφαλα να επανορθώσω.

Πάμε παρακάτω.

Συμβαίνει κάτι πολύ τρομακτικό και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. Αυτό το μπλογκ το ξεκίνησα τον Αύγουστο. Πριν από αυτό είχα άλλα δυο που το τέλος τους ήταν άδοξο. Ξέχασα στις διακοπές τους κωδικούς. Ναι πολύ καλά το έγραψα. Λίγο η αμμωνία της βαφής τόσα χρόνια , λίγο η ηλικία , λίγο η μαλακία…όλα μαζί μας κάνουν εμένα. Έκανα φιλότιμες προσπάθειες να μπορέσω να μπω στους λογαριασμούς αλλά φευ. Εδώ ανοίγω μια παρένθεση και εξηγώ πως έχω τρομερό πρόβλημα με την απομνημόνευση. Δεν έχω καταφέρει ποτέ να μάθω την πινακίδα του αυτοκινήτου μου. Αφού αν υπάρχουν δυο ίδια κοντά ανοίγω το συναγερμό για να βρώ το δικό μου. Τέλος πάντων , άσχετο.

Όταν ξεκίνησα αυτό το μπλογκ δεν το ήξερε κανείς γνωστός μου. Μετά από ένα μήνα το έμαθε ο καλός μου , μετά από δυο και ένας φίλος μου . Αυτός.

Και εδώ αρχίζουν τα πολύ σουρεαλ. Ο φίλος μου, έφτιαξε το μπλογκ του σχετικά πρόσφατα μετά από δική μου παρότρυνση. Είναι πολύ ευχάριστος άνθρωπος γενικά και γράφει με πολύ χιούμορ. Του είπα λοιπόν όσα ήξερα εγώ από το μπλόγκινγκ(παπαριές δηλ) ,έβαλε και αυτός το μουσικό του ταλέντο και το αποτέλεσμα κατά την γνώμη μου είναι πολύ όμορφο. Αυτά ήταν τα καλά!

Υπάρχει και ένα αγκάθι στην ιστορία. Το μπλογκ αυτό είναι δαιμονισμένο. Ναι ! Πολύ δαιμονισμένο σας λέω. Έχω και αποδείξεις. Τα Χριστούγεννα μπήκα και του άφησα ένα comment , να μου κάνει την χάρη να βγάλει από τα mp3 αυτόν που ουρλιάζει (james Braun) και να βάλει ένα τραγούδι που ήθελα εγώ. Την επόμενη μέρα ακούω στις ειδήσεις πως πέθανε ο Αρχηγός. Προχθές μπαίνω και του αφήνω στο shout box ένα σχολιάκι , «συγχαρητήρια μπήκες στο monitor». Εχθές έκλεισε το monitor. Σήμερα βρίσκω αυτό το μέιλ: Ρε συ δεν μπορεί να είναι τυχαίο….Δεν πρέπει να ξαναμιλήσεις για λίγο καιρό……!!

Τρομοκρατήθηκα. Τόσες συμπτώσεις πια? Αφού πλέον αποφεύγω να σκέφτομαι οτιδήποτε για οποιονδήποτε. Μόνο τον Μπούς έχω στο μυαλό μου. Τώρα έτσι για ποικιλία σκέφτομαι να φορτώσω και τον Μπιν Λάντεν( και κανά δυο ακόμα , αλλά δεν λέω ονόματα για να μην καρφωθούμε) Κυκλοφορώ και οπλοφορώ με τα λιβανιστήρια και τα ξόρκια.Αυτή λοιπόν είναι όλη η αλήθεια για το Monitor. Δεν φταίει ούτε ο Παναης ούτε η …«Ορμόνες μου τρελάθηκαν» πως την λένε.

Τέλος, να σοβαρευτώ και λίγο.

Τα ματάκια σας δεκατέσσερα και είναι κυριολεκτικό αυτό που λέω. Τα πιο όμορφα μάτια που έχω αντικρίσει στην ζωή μου είναι της μητέρας μου. Απίστευτος συνδυασμός χρωμάτων. Το γκρίζο της στάχτης με το γαλάζιο της θάλασσας. Σήμερα λοιπόν με κοψοχώλιασε. Στα καλά καθούμενα μια απλή μόλυνση –όπως έδειχνε αρχικά-μετατράπηκε σε σηψαιμία στον δακρυγόνο αδένα ή όπως αλλιώς λέγεται. Πρέπει άμεσα να χειρουργηθεί αλλιώς το λιγότερο που μπορεί να συμβεί θα είναι να χάσει το μάτι της, όπως μας είπαν στο ΓΝΑ και η επέμβαση αυτή γίνεται μόνο σε δυο νοσοκομεία στην Ελλάδα. Στο Γ. Γεννηματάς και στο Ελπίς. Ήταν πολύ δύσκολο λοιπόν να πας σε ένα νοσοκομείο ,χωρίς ραντεβού , χωρίς γνωστό γιατρό και να βγάλεις άκρη. Τελικά βρέθηκε λύση και την Τετάρτη μάλλον θα γίνει η επέμβαση. Χρωστάω ένα ευχαριστώ στο νοσηλευτικό προσωπικό αλλά και τους γιατρούς του Γ.Γ για το ενδιαφέρον τους.

Κατά τα άλλα όλα καλά , θα επιβιώσουμε και χωρίς το Monitor.

A domani!

15 σχόλια:

Yonah είπε...

Χαιρετώ...

Πω πω, καλά εσύ είσαι για να κάνεις ποδαρικό την πρωτοχρονιά :P
Τώρα άμα κανεις προχωράει δίπλα σου και του έρθει κανένα αμόνι στο κεφάλι, πρέπει να σκεφτείς σοβαρά το ενδεχόμενο εξορκισμού...

Καλή χρονιά είπα ; Όχι... Ε, καλή χρονιά λοιπόν... :D

gademissa είπε...

Μα τι λές???
Κάτι τόσο απλό να εξελιχθεί σε τόσο σοβαρό! Περαστικά στη μητέρα σου και όλα να πάνε καλά

Ανώνυμος είπε...

Το πρωτο δικο σου ποστ που διαβασα ηταν εκεινο με το αποσπασμα απο τον Γκαμπριελ Γκαρσια Μαρκες.Την ιδια μερα αποφασισα να το στειλω ως ευχη σε ενα αλλο ατομο.Απο τοτε δεν εχω λαβει email του.Τυχαιο?

Μαύρος Γάτος είπε...

Για τα linkblogs: δε σού λέω τίποτα! Ξέρεις πόσοι έχουν καταλήξει στα ναρκωτικά και στα ιδρύματα εξ αιτίας τους ;)))))))))))

Περαστικά στη μητέρα σου, εύχομαι να πάνε όλα καλά.

Σ;)

Κατουρημένη ποδιά είπε...

Μην κάνεις ποτέ σχόλιο στο blog μου.. Φοβάμαι..

Περαστικά (της)..

srm1033 είπε...

καλημέρα σε όλους, έγω τρομάξει τόσο που δεν μπαίνω ούτε στο δικό μου μπλογκ :) Πιστεύω απλά πως είναι μια κακή στιγμή.Πιστεύω επίσης πως στην ζωή μου είμαι πολύ τυχερός άνθρωπος.
Χάρη: σε σημείωσα για να σου κάνω ποδαρικό το 2008, τον εξορκισμό τον σκέφτομαι σοβαρά προς το παρόν κυκλοφορώ με ένα τριαξονικό σκόρδα :)))

Γκαντέμισσα: Κι όμως , σε ευχαριστώ πολύ

Φιγκο: Δεν τσεκάρεις με ένα τηλεφωνάκι πως αυτό το άτομο είναι ακόμα καλά?:))

Γατούλη : σε ευχαριστώ απο δω και πέρα θα υποστηρίζω στο www.artclik.gr πέρα απο το stray και τον ΟΚΑΝΑ.

Κατουρημένη ποδιά: ερχομαι για σχόλιο για να δούμε ρε παιδί μου τι άλλο μπορεί να συμβεί. Αν αύριο μου έρθεις σαν Χεσμένη ποδιά , θα φύγω μετανάστρια στην Αυστραλία :)))

Ανώνυμος είπε...

Βλακείες σε μένα πάντως μόνο γούρι φέρνεις.

Περαστικά στη μανούλα σου.

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

τώρα εγώ μάλλον είμαι ηλίθιος που δεν έχω καταλάβει περί monitor αλλά δε πειράζει!
Τις πιο γουρλίδικες καθαρματικές ευχές μου ρε συ!!! :-)

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

Λοιπόν.......
πολυαγαπημένη μου....παινεμένη μου....τριανταφυλλομυρωδάτη μου.....convinsed....!!!!....που αν ανατέλει και δύει ο ήλιος το χρωστάμε στην μοναδική και παραμυθένια ομορφιά και εξυπνάδα σου....που πάντα κάνω σύγκριση με σένα κι όλες δεύτερες τις βγάζω(που έλεγε και ο Στράτος...κι ας μην σε έχω δει και ποτέ)....μήπως????.....λέω μήπως...θα μπορούσες να μην με ξανασκεφτείς ποτέ????....λέω γω τώρα....αν και μόνο αν είχες την ευγενή καλοσύνη και γουστάρεις δηλαδίς!!!!....κάνε με delete...πως το λέτε εκεί στην γειτονιά σου!!!...φτου μου σκόρδος και γαρυφαλλάκι....

Ντεφι είπε...

belissima signora continua cosi..

tutti hanno paura della la belezza e della verita

bacioni

(Mετά του θανόντος monitor θα νεκρανασταθεί κλώνος του, αλλά μη μασάς... γερά στο στιλέτο σου)

Lion είπε...

Περαστικα στην μητερα σου.

Το μονιτορ θ' "αναγεννηθει" (γιατι το χρειαζομαστε οι περισσοτεροι).

Καλο απογευμα

So_Far είπε...

Καλή επιτυχία στην επέμβαση και γρήογορη ανάρρωση στη μαμά σου. Να μας γράψεις πώς πήγε σχετικά. Καλή σου μέρα!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Αδειάστε το μυαλό σας από ο,τιδήποτε - ει δυνατόν και από την ανησυχία για την μητέρα σας... Απ' ό,τι καταλαβαίνω, μόνο καλό μπορεί να της κάνει!
Εύχομαι όλα να πάνε καλά, μέχρι τέλους... για την μητέρα σας, γιατί για το Monitor δεν μου καίγεται καρφί!

srm1033 είπε...

καλησπέρα σε όλους. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας και εύχομαι καλώς ορίσατε στους νεοφερμένους.
Δυστυχώς ο φόβος δημιουργεί προβλήματα και στην περίπτωση της μητέρας μου πήραμε αναβολή λογω φλεγμονής και σακχάρου.Καλά να είμαστε να αγωνιούμε. Θα το ξεπεράσουμε και αυτό όπως έχουμε κάνει με τόσα άλλα.

Μαράκι:Πέστα εσύ για να το πιστέψω και εγώ.

Κάθαρμα:Τώρα τελευταία σε μελετούσα. Που χάθηκες ? όλα καλά? Ελπίζω να μην την έκανες για άλλες πολιτείες....

Ντέφι: grazie mille

Dralion: κάτι διάβασα σχετικά στο μπλογκ σου και χαίρομαι. Προχώρα!

So Far: Είσαι μοναδική ...για πολλούς λόγους.:)))

Asteroid: Πίστεψε με αυτό κάνω χρόνια τώρα και πραγματικά δουλεύει. Για το μόνιτορ πολύ καλά κάνεις. Ναί ήταν ένα σημαντικό εργαλείο αλλά...ουδείς αναντικατάστατος.

Ανώνυμος είπε...

Καλέ.......πες στο Μαράκι να μου δώσει λίγο από την τύχη του....
Γιατί αν ακούσω τους άλλους, πρέπει να σου κόψω την καλημέρα λέμεεεεεεεεε!!!!