isn't it ???

isn't it ???

7.1.07

Η κατάσταση των πραγμάτων







Κοίτα που θα τα πλερώσω πάλι όλα τα σπασμένα, πού 'σαι ρε Καραϊσκάκη, για να φας κανένα.
Τραβάτε καραγκιόζηδες να βγείτε στο μπερντέ,
ο γάιδαρος εψόφησε κι εσείς του λέτε ντε.

Όσοι με καταλαβαίνουν, λίγο μέσα μου σκλαβώνουν,
κι όσοι ροδανθούς με ραίνουν, πάντα με σταυρώνουν.


Εσύ που λίγο με μισείς και λίγο μ' αγαπάς,

ποτέ σου δεν ξεκίνησες και πουθενά δεν πας.


Τον θεό τονε πουλούνε, μα εγώ δε θα πλερώσω,

κάποια μέρα τους εμπόρους θα τους μαστιγώσω.


Ζωή που μας περίμενες μ' ορθάνοιχτη αγκαλιά,

σε φυλακές, ιδρύματα και πένθιμα σκολειά.


Ήττα μου, γλυκειά δασκάλα και σταυραϊτέ τση νιότης,
η αρρώστεια του καιρού μας είναι η σοβαρότης.

Ένα κουνέλι κλέφτουμε και κάνουμε γιορτή,
κι εσείς κουνέλι γράφετε και τρώτε το χαρτί.

Θλίψη μου γλυκειά μου θλίψη, συντροφιά στην κάμαρά μου,
πως φοβούμαι μη σε χάσω, όπως τη χαρά μου.

?μα ποθάνω ρίξτε με στα όρνια να με φαν,
να πάρουνε τα σπλάχνα μου, στα νέφη να τα παν.


Αφιερωμένο στην σημερινή κατάσταση των πραγμάτων.Μόλις δίαβασα την είδηση για το monitor μου ήρθε στο μυαλό το παραπάνω τραγούδι. Άλλωστε τι είχαμε τι χάσαμε? Μεταξύ μας δεν είμαστε? καθημερινά δεν τα λέμε? Οκ θα επιβιώσουμε .

9 σχόλια:

Rodia είπε...

Οχι μονάχα να επιβιώσουμε κοριτσάκι.. αλλά να θέλουμε να ζήσουμε καλά!
:-)

Rodia είπε...

Οσο καλύτερα γίνεται δλδ...

srm1033 είπε...

Ροδιά αυτό ακριβώς λέω. Επειδή καύλωσε κάποιας κάτι για κάποιο λόγο, κάνει μερικές εκατοντάδες άτομα σήμερα να χοροπηδούν. Ε, όχι δα! Ποια είναι ακριβώς αυτή ? δεν θα μου χαλάσει το κέφι ούτε θα μου καταστρέψει την ζωή. Ηταν συνήθεια το μονιτορ δεν λέω ήταν και ευκολία επίσης ειδικά για εμάς τους "άσημους" αλλά οκ όπως έγραψε και ο μαυρος γάτος θα έρθει ένα νέο μόνιτορ κάποια στιγμή .

gademissa είπε...

Τι έγινε βρε παιδιά με το monitor?

gademissa είπε...

Τελικά πήγα στο μόνιτορ και διάβασα. Πραγματικά κρίμα. Πιστεύω όμως ότι θα βρεθεί μια λύση....

....δεν μπορεί, κάτι θα γίνει

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλά μ ένα μαύρο γάτο και μια γκαντέμισσα για ποδαρικό σε βλέπω να πείθεσαι τελικά....


Σ;)))))

ONOMATODOSIA είπε...

re ti pa8ame .xaxa! ane?aze post ... kala pou exw kamia 200saria links ?alei.kalo ?radu

So_Far είπε...

Τελικά πόσο εύκολα πέφτουν τα προσωπεία.... και από κυρία έγινε η λοκαντιέρα κυράτσα.... Καλό σου βράδυ και ναι, εμείς είμαστε όλοι εδώ για να τα λέμε

srm1033 είπε...

Καλησπέρα miei amici.

Γκαντέμισσα: Και να μην βρεθεί who cares? Εσύ στο φινάλε είσαι η καλύτερη του χωριού. Ούτε μόνιτορ ,ούτε κόμμεντς ούτε γατα ούτε ζημιά(καμιά σχέση με σένα γάτε)

Γατούλη: Τι λες τώρα? ποδαρικό απόλαυση και οι δυο.

Ονοματοδοσία: Εσύ με τόσα λινκς δεν θα πεινάσεις αλλοίμονο σε εμάς τα φτωχά :)))

So Far: Είσαι απόλαυση όπως πάντα και το ποιηματάκι που ανέβασες όλα τα λεφτά.

Στο φινάλε.... Το μοναστήρι να ναι καλά.