isn't it ???

isn't it ???

17.2.12

Dont mess with me...for your own good!


Θα σκάσω! Είμαι μες τα νεύρα και δεν ξέρω τι απ όλα μου φταίει περισσότερο για να κάνω focus ώστε να το πλαντάξω με το κωλομάτι μου. Αφού ξέρω ότι θα πιάσει, de facto, αποδεδειγμένο πολλάκις και παντοιοτρόπως. Και αυτό με νευριάζει ακόμα περισσότερο γιατί δεν μπορώ να αποφασίσω ποιον να περιλάβω. Με έχουν πιάσει και τα ψυχοπονιάρικα μου ρε γαμώτο.  Ναι μεν μου έχουν τσακίσει το νευρικό μου σύστημα απ την μία, απ την άλλη δεν θέλω να τους διαλύσω. Ακόμα νιώθω ένα μικρό τσιμπιματάκι όταν ακούω για τον Σωτήρη. Πέρασαν τόσα χρόνια και κεφάλι δεν  σήκωσε. Ούτε αυτός ούτε η καριέρα του…. Βέβαια τα ήθελε ο κώλος του αλλά και το κάρμα μάλλον το παράκανε με δαύτον. Ηταν αγενής, δεν λέω, αλλά δεν με έβρισε κιόλας. Μου είπε απλά σας ξέρω? Γιατί με παίρνετε τηλέφωνο? Βέβαια αυτό εγώ το άκουσα σαν «άντε μωρή πατσαβούρα που μου έχεις ζαλίσει τα @@ρια με τα τηλέφωνα» Δεν φταίω εγώ όμως! Η τύχη του τον εγκατέλειψε και σφηνώθηκε στο μυαλό μου. Για ολόκληρο το Σκ δεν μπορούσα να σκεφτώ τίποτα άλλο. Μόνο τον Σωτήρη! Και δεν τον σκεφτόμουν γυμνό! Τον σκεφτόμουν να υποφέρει! Να μένει με το αμάξι στην μέση του πουθενά και να του την πέφτουν ξαναμμένα πακιστάνια, να τον πιάνει κόψιμο στο γήπεδο, να βρίσκει την γκόμενα του παρέα με δύο και άλλα τέτοια όμορφα. Την Κυριακή με το που ξεκινάει το ματς, δεν περνάνε 5 λεπτά ζητάει αλλαγή ο Σωτήρης. Εκεί  κάτι σάλεψε μέσα μου και λέω…Ρε λες? Εμ δεν το είπα μόνο εγώ. Να σου τα τηλέφωνα από το ραδιόφωνο…. «Μωρή σκύλα τον έφαγες τον άνθρωπο!!!» το Κοριτσάκι μου πρώτο και καλύτερο. Τώρα να σου πω ότι δεν τον έφαγα εγώ? Δυσκολεύομαι να το πιστέψω της λέω. Αφού μου έγινε ψύχωση το ακαλλιέργητο κατσίκι που ήθελε να μου πουλήσει και πνεύμα! Υπάρχει Θεός βλαμμένη , κανόνισε γιατί πολλές μαλακίες έχουμε κάνει τώρα τελευταία και Αυτός κρατάει σημειώσεις όπως φαίνεται .Και πληρώνει και γρήγορα αν κρίνω από το σημερινό.  Long story short… ο τύπος έμεινε 7 μήνες εκτός , έχασε όλη τη χρονιά και μετά την έκανε για άλλες πολιτείες όχι και τόσο εξωτικές που γυαλίζει πάγκους τώρα.
Αυτό ήταν το πρώτο κραυγαλέο… Μετά μας πήρε μπάλα. Το δοκίμασα και σε άλλον αγράμματο αλλά δεν θα πω περισσότερα γιατί δεν παίζεις με την τύχη σου τέτοιες εποχές…. Και  όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Ένας πολύ καλός φίλος μου είπε πριν λίγες ημέρες. Πες κάτι για την Μέρκελ μωρή σαύρα! Και κόλλησα. Ναι ρε πούστη μου. Δεν μπορώ να βάλω αυτή στο μυαλό μου που μου έχει κάνει πολύ χειρότερα εδώ που τα λέμε? Εμ έλα που δεν μπαίνει. Προς το παρόν δηλαδή. Γιατί αν φάω και τρίτη μείωση θα μπει αβασάνιστα και θα κερδίσει επάξια μια θέση στο σατανικό μου μυαλό. Δεν θα χρειαστεί πολύ. Δυο μέρες μόνο. Αν ακούσεις πως την χτύπησε κεραυνός, μην με πάρεις τηλέφωνο. Σίγουρα έφαγα μείωση.  Κι άλλη 

Ακούω....

Δεν υπάρχουν σχόλια: