isn't it ???

isn't it ???

10.2.12

Για τον Καζαντζάκη ρε γαμώτο!!!

Βλέπω από χθές στο facebook αμέτρητα status με τους στίχους του Νίκου Καζαντζάκη …

Λατρεύω Καζαντζάκη αν και λίγοι το ξέρουν । Λατρεύω και αυτούς τους στίχους। Μπορώ να πώ πως είναι και ο βασικός στόχος της ζωής μου αυτό το τρία στα τρία. Μέχρις στιγμής δεν έχω καταφέρει να κάνω το απόλυτο. Συνήθως είμαι ένα ,άντε το πολύ δύο. Αλλά το απόλυτο ποτέ! Και αυτός είναι ο λόγος που τρελαίνομαι όταν βλέπω να ανεβαίνει σε τοίχους που μια μέρα πριν είχαν, γκομενάκια, τραγουδάκια, φιλοσοφικές μαλακίες του κώλου και δεν ξέρω εγώ τι άλλα, σκουπίδια. Στα σκουπίδια λέω Ναι. Εγώ πρώτη απ όλους. Το τι παπαριές έχω αναρτήσει δεν λέγεται. Αφού καμιά φορά που ψάχνω να βρω κανα τραγούδι για να το ξανακούσω και βλέπω τι έχω γράψει το ντιλιτ πατιέται με ταχύτητα που θα ζήλευε και ο Λούκι Λουκ.

Αλλά θεωρώ ιεροσυλία κάτω από τους κώλους και και τους παπαρες πολιτικούς που είναι πολύ ιν , να υπάρχει ο Καζαντζάκης. Κυρίως επειδή δεν έχει και καμιά σχέση με την πραγματικότητα. Γιατί αν εκφράζουν σήμερα κάποιον αυτοί οι συγκεκριμένοι στίχοι…Σίγουρα αυτός είναι εντελώς σε άλλο πλανήτη.
«Δεν ελπίζω τίποτα»… Απόλυτα σωστό! Είναι και το μόνο ίσως που κολλάει. Βάλτο σκέτο ρε φίλε. Δεν χρειάζεται να γράψεις όλο το logo από το tshirt που σου είχε φέρει πριν χρόνια σουβενιρ η θεια από τη Κρήτη…
«Δεν φοβάμαι τίποτα!» Ναι ε? και ποιος είσαι ο Τσακ Νόρρις? Γιατί όλοι οι υπόλοιποι οι είμαστε χεσμένοι! Αν εσύ τώρα εξακολουθείς να μη φοβάσαι τίποτα… Η έχεις αποφασίσεις να φύγεις από τον μάταιο τούτο κόσμο, ή δεν έχεις καταλάβει τι γίνεται γιατί είσαι ξανθιά ή στόκος ή τώρα βγάζεις δόντια, ή η γεροντική άνοια κάνει πάρτι στον εγκέφαλό σου. Οι δύο τελευταίες περιπτώσεις αποκλείονται γιατί δεν νομίζω πως θα είχες και πρόσβαση σε υπολογιστή πόσο μάλλον παρτίδες με καζαντζάκη.
Πάμε και στο τρίτο που έιναι το καλύτερο αλλά όχι και το μακρύτερο…
«Είμαι Λεφτερος» χαχαχα!!! Εδώ δεν γελάμε απλά, κατουριόμαστε. Ποιος είναι λέφτερος? Εσύ?Εγώ? ο άλλος? Όχι φίλε μου! Δυστυχώς… και λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά γεννηθήκαμε σκλάβοι, μεγαλώσαμε σκλάβοι και στην καλύτερη περίπτωση με βάση τα σημερινά δεδομένα θα πεθάνουμε σκέτο σκλάβοι και όχι τίποτα χειρότερο. Εκτός και αν εννοείς πως δεν είσαι παντρεμένος-η που και εκεί δεν είναι απολυτα σωστή η έννοια αλλά δεν βαριέσαι έχει καθιερωθεί. Αν είναι έτσι πάω πάσο και ζητώ συγνώμη. Αλλά αν δεν είναι άκου τι πιστεύω εγώ. Είσαι σκλάβος! Σκλάβος γιατί άλλοι αποφασίζουν για σένα έχοντας σου δώσει την ψευδαίσθηση ότι εσύ τους επέλεξες. Σκλάβος γιατί είσαι αναγκασμένος να δουλεύεις ατέλειωτες ώρες με το κάθε «αφεντικό» να σε διατάζει και να σε εκβιάζει ώστε να επιτύχει το καλύτερο αποτέλεσμα για την τσέπη του. Σκλάβος γιατί πρέπει να αποκτήσεις περισσότερα από όσα χρειάζεσαι και από όσα πραγματικά επιθυμείς, με κόστος φυσικά να υφίστασαι αυτά που λέει η προηγούμενη πρόταση. Σκλάβος γιατί ζεις σε μια χώρα που πέρα από ήλιο και πολιτισμό τον οποίο ενδεχομένως δεν γνωρίζεις, δεν έχει να σου προσφέρει τίποτε άλλο. Την ξεζούμισαν. Τουλάχιστον αυτή η πουτ@ν@ η ιστορία έχει γράψει και δεν ξεγράφει ευτυχώς τις μεγάλες μορφές που γέννησε στο παρελθόν. Το μόνο που μπορεί να γράψει τώρα είναι αυτούς που την κατέστρεψαν και στα ψιλά γράμματα κάτω κάτω θα αναφέρονται και οι πολίτες της . Εμείς! Πλατειάζω ως συνήθως αλλά παρασύρομαι, γιατί ρε γαμώτο θα ήθελα πολύ να ήμουν ή να ένιωθα έστω,... Ελεύθερη.
Θές να ανεβάσεις Καζαντζάκη σώνει και καλά γιατί σου την έδωσε ρε αδερφέ? Για κοίτα αυτό παρακάτω… δεν είναι πιο ταιριαστό?



Νομίζω πως είναι και πολύ επίκαιρο μεταξύ μας. Βέβαια δεν είναι πολύ τρέντυ γιατί δεν εχει τυπωθεί σε μπλουζάκια ,κουπάκια ,καπελάκια και δεν θα πω άλλη κακή λέξη γιατί έφαγα κωλόχερο χθες(το κωλόχερο δεν είναι κακή λέξη, εντάξει?) αλλά άμα καθίσεις και το μελετήσεις λίγο θα δεις ότι πάει και μπορεί να γίνει καλό γκράφιτι σε κανα τοίχο στα Εξάρχεια . Αν το μελετήσεις λίγο περισσότερο θα δεις ότι είναι και ζόρικο. Για άντρες ντε. Θέλει π@π@ρια για να το κάνεις! (είδες? δεν έγραψα αρχίδια) Έχεις? Εδώ σε θέλω. Εγώ δεν έχω, όχι από τη φύση μου αλλά από την κουλτούρα my ass που κουβαλάω τρομάρα μου. Να σου πω όμως και κάτι. Θα το παλέψω να τα βρώ. Όπως και άλλοι κανα δυο γνωστοί που συνάντησα γυρνώντας σπίτι σήμερα και μου είπαν ακριβώς το ίδιο πράγμα. «την Κυριακή θα είμαι στο Σύνταγμα! Δεν έχω κατέβει ποτέ σε πορεία, όπως και γω, αλλά την Κυριακή θα είμαι εκεί.» Και εγώ θα είμαι εκεί! Για πρώτη φορά στην ζωή μου! Και θα πάω γιατί πρέπει και γω να κάνω κάτι για μια φορά στη ζωή μου που να μπορώ να πω στον εαυτό μου μετά. Είδες? προσπάθησα έστω και λίγο για να νιώσεις ελεύθερη. Κάντο για σένα, για τα παιδιά σου αν έχεις , για τον Καζατζάκη τον έρμο που τα κοκκαλάκια του θα έχουν γίνει πουρές! Κάντο όμως!

Έχω και δωράκι για το τέλος! Αφού άντεξες και διάβασες μέχρι εδώ σου αξίζουν πέρα από συγχαρητήρια και ένα μικρό φιλοδώρημα. Στο χαρίζω με αγάπη και συναδελφικούς χαιρετισμούς. Είναι λίγο βίνταζ αλλά οι γυναίκες κυρίως ξέρουν πόσο μεγάλη αξία έχουν αυτά. Και σύ μπορεί να ξέρεις γιατί μάλλον η δικιά σου τσέπη έχει αναστενάξεις αλλά…πάλι ξέφυγα απο το θέμα. Δεν λέω τίποτα άλλο . Διάβασέ το και κλάψε.

Άγγελος Σικελιανός (Από τον Δελφικό Λόγο) Δελφοί, 18 Οκτωβρίου 1932

“Περιμένω πια την πιο μεγάλη λύτρωσή μου. Θέλω να σαρώσω με μια υπέρτατη αντίσταση, ό,τι μάταιο και ό,τι σάπιο, από το χώμα. Μη μου κλείτε πια τα στήθη σας, τη σκέψη σας και την ακοή σας. Ξεκινήστε. Εβγάτε να συναντηθούμε στην μεγάλη άπλα, που ό,τι τώρα στη φωνή μου, σας φαντάζει φοβερό, αυτού που βρίσκεστε κλεισμένοι, είναι ο Μέλος και το Μέτρο και ο Ρυθμός, όπ’ώχει πλάσει, ό,τι ανώτερο, γλυκύτερο και αδρότερο στο λαό σας και στους λαούς όλου του κόσμου. Είμαι ο ποταμός της Φωτεινής Αγιότητας, που Σας καλεί να ξαναβαφτιστείτε, στα προαιώνια κρυσταλλένια νάματά του.

Βοηθήστε με, να σας βοηθήσω.Δεν μ’ακούτε; Ο βρυχηθμός μου έχει πια ωριμάσει μες στους αιώνες. Μην αργείτε. Ελάτε, ελάτε. Ως πότε πια να σας κράζω;”


Vangelis - Chariots of Fire



Δεν υπάρχουν σχόλια: