isn't it ???

isn't it ???

5.3.07

εγώ πάντως δεν ήμουν!

Μια αληθινή ιστορία!
Μια αμερικάνα (ευτυχώς) φτάνοντας στην Βουδαπέστη νοίκιασε ένα αυτοκίνητο, ένα Citroen C4.
Ξεκίνησε από Βουδαπέστη για το Πεκς, μια διαδρομή περίπου 220km, αλλά επειδή νόμιζε
ότι το αυτοκίνητο είναι αυτόματο, δεν άλλαξε καθόλου ταχύτητα σε όλη την διαδρομή,
δηλαδή
έκανε ολόκληρο το δρόμο με την πρώτη...
Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι των εμπειρογνωμόνων και των τεχνικών
της εταιρίας ενοικίασης αυτοκινήτων.

Και μετά σου λέει "γυναίκες Οδηγοί", εε ,δεν μας τα χώνουν και άδικα ρε γμτ.




14 σχόλια:

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

....τι έπαθες παιδί μου????....κρίση ειλικρίνιας????
....μου το χαλάς τώρα....μου το χαλάς λέμε.....και έχω και τα νεύρα μου που είμαι ακόμα στη δουλειά!!!γκρρρρρρρρρ!!!!

...δεν είστε "γυναίκες οδηγοί"....είστε οι δολοφόνοι με το τιμόνι....!!!
;-))))

ONOMATODOSIA είπε...

χαχα! τελειως...

jojox είπε...

μία απλή καθημερινή ιστορία γυναίκας οδηγού
;p

gademissa είπε...

Είναι πραγματικά Απίστευτο!!!!

Unknown είπε...

Καλημέρα

Μήπως μιλούσε στο κινητό
την ώρα που οδηγούσε
και ξεχάστηκε ?
Λέω τώρα εγώ
Μήπως ?

Καλό πρωινό

So_Far είπε...

Αμερικάνα γυναίκα οδηγός... τί περιμένεις;

Κατουρημένη ποδιά είπε...

αν δεν ήταν αμερικλάνα, θα ζητούσα φωτογραφία (της)..

srm1033 είπε...

Καλημέρα κόσμε,
Κάθαρμα: για αυτό το ξεκαθάρισα πω δεν έχει να κάνει με εμάς, ήμουν σίγουρη πως θα ξεθαρρέψετε όλοι εσείς οι Σουμάχερ της Ελληνικής Ασφάλτου!

Ονοματοδοσία::)

jojox¨τι να κάνουμε και εμείς ? Είμαστε καλές σε τόσα άλλα πράγματα.

Γκαντέμισσα: Είδες ποιοες χαλάνε την πιάτσα?

Σέϊλορ: Μάλλον με τον Θεό πρέπει να μιλούσε τόσες ώρες και δεν πήρε πρέφα:)

Σο Φαρ: Δίκιο έχεις. τι περιμένεις?

Κατουρημένη ποδιά: Μπορώ να σου στείλω καμια χιλιάδα φωτογραφίες ντόπιων περιπτώσεων. Μην με προκαλείς:)

Ναταλία είπε...

Εεεε...χμ.........γκούχου....γκούχου......Το αποφάσισα.....δεν θα δανείσω ποτέ το αμάξι μου σε αμερικάνα!!!!

τι να πεις φιλενάς; Έτσι χαλάνε την πιάτσα σε εμάς τους ντράιβερς!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω οδηγήσει ποτέ αυτόματο αλλά νομίζω οτι καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ πάω με πρώτη και οι ταχύτητες αλλάζουν μόνες.Εδώ καταλαβαίνεις τη διαφορά οταν οδηγάς diesel!

Τι να πω?
Κι εσύ τι το γράφεις?
Εμένα με κοροιδεύει ο δικός μου που παρά το Σουμάχερ που κρύβω μέσα μου στο παρκάρισμα είμαι ανεπίδεκτη!!!

an205 είπε...

πας κι εσύ και καρφωνεσαι...

An-Lu είπε...

Κακιούλες!

srm1033 είπε...

Ναταλάκι: Τι να πω και εγώ φιλενάς, απο τότε που έβαλα αυτό το ρημαδο ποστ για να δείξω πως και εμείς αναγνωρίζουμε τα κουλά , με έχουν ψοφήσει στο δούλεμα. Ο άντρας μάλιστα , μου ξέκοψε πως το τζιπ του δεν θα το δω ούτε ζωγραφιστό.

Μαράκι: Ξανθιά είμαι δεν μπορώ να τα σκέφτομαι όλα μόνη μου.

ΑΝ:Shame on you

An-lu: Είδες σε τι κοινωνία ζούμε?

παράλληλος είπε...

Modern (american) Art!