isn't it ???

isn't it ???

22.2.07

Οι τσόντες και τα 19χρονα.


Σήμερα ήταν ίσως η πιο χαλαρή μέρα του 2007. Και έγινε εδώ που τα λέμε με το έτσι θέλω. Από τις αρχές του χρόνου με έχει πάει μαμιώντας. Κοιτάω το ημερολόγιο και βλέπω πως έχουμε 22 Φλεβάρη. Αν με ρωτήσεις τι έκανα 50 περίπου μέρες τώρα θα σου πω….blank. Δεν θυμάμαι τίποτα. Ή μάλλον θυμάμαι ένα πράγμα που ευτυχώς είναι ότι καλύτερο μου συνέβη .

Σήμερα λοιπόν , και αφού τακτοποίησα κάποιες δουλειές πέρα από την κανονική δουλειά αποφάσισα να μην γυρίσω σπίτι του σκοτωμού όπως κάθε μέρα αλλά να πάω για καφέ. Παρέα? Δεν είναι και ότι πιο εύκολο να βρεις καθημερινή γύρω στις 2 άνθρωπο στο κέντρο της Αθήνας για να πιείς καφέ μαζί του. Το ξεπέρασα εύκολα. Η φοιτήτρια ξαδέλφη ευτυχώς κάθεται και τα ξύνει μήνες τώρα λόγω καταλήψεων και επιπλέον είναι και η ιδανική παρέα παρόλη την διαφορά ηλικίας.(της ρίχνω 10 χρονάκια άνετα). Συναντιόμαστε και πάμε σε ένα μικρό καφέ στην στοά του βιβλίου. Άνετο με 4-5 τραπεζάκια και μόνη παραφωνία οι διαδηλωτές σε Πανεπιστημίου –Σταδίου να λένε τα δικά τους. Απτόητες εμείς , καφεδάκι και κουβέντα για όλους και για όλα. Κάποια στιγμή την ρωτάω για την συγκάτοικο, (άλλη ξαδέλφη δική της ετών 19).

-«Ρε» μου λέει, «τα μικρά» ( η 21χρονη λέει μικρή την 19χρονη) «έχουν ξεφύγει τελείως. Τραβάνε γυμνές φωτογραφίες με τα κινητά και τις στέλνουν η μια στην άλλη.»

-« Τι γυμνές φωτογραφίες» λέω εγώ? «Γυμνές –γυμνές?»

-« Όπως τις γέννησε η μάνα τους.» Και μου ανοίγει το φάκελο στο κινητό της . Και παθαίνω σοκ.

-Ρε Λενάκι, αυτή δεν είναι η τάδε?

-Ναι αυτή είναι

-Αυτή δεν είναι η δείνα?

-Ναι , είδες πως μεγάλωσε?

-Τι μεγάλωσε? Παραμεγάλωσε, παραθάρρεψε, παραμορφώθηκε…Μα καλά, δεν φοβούνται μην τις κυκλοφορήσει κανένας καλοθελητής στο ιντερνετ?

-Αυτό ρωτάω και εγώ? αλλά απάντηση δεν παίρνω.

Πιο playboy? Η βίβλος είναι μπροστά στο κινητό της Λενιώς. Και μιλάμε τώρα πως όλα αυτά γίνονται σε μια επαρχιακή πόλη 15χιλιάδων κατοίκων που όλοι είναι γνωστοί μεταξύ τους. Όλοι σε γνωρίζουν με το μικρό σου όνομα και ξέρουν ακόμα και τι βρακί φοράς. Μου φαίνεται απίστευτο πραγματικά το όλο σκηνικό και αν δεν το έβλεπα με τα μάτια μου θα έλεγα πως είναι φούμαρα. Αλλάζουν τόσο γρήγορα οι καιροί? Εμείς στα 18 έτρεμε το φυλλοκάρδι μας μην μας πάρουν χαμπάρι που καπνίζαμε, για ραντεβού και φλερτ δεν το συζητώ. Αλλάζουν και οι γονείς τόσο πολύ? Έχουν γίνει πια τόσο ελαστικοί με τα παιδιά τους? Τι διάολο ρε γαμώτο , μόνο εγώ ενοχλούμαι με κάτι τέτοια?


ΥΓ. Για να μην παρεξηγηθώ πάλι, δεν το γενικεύω πως όλα τα παιδιά σήμερα είναι έτσι. Αναφέρομαι στο συγκεκριμένο περιστατικό γιατί μόνο αυτό έχω σαν δείγμα. Και μην μου πεί κανείς "μα καλά δεν βλέπεις ειδήσεις"? Γιατί δεν βλέπω.

12 σχόλια:

Ντάτα Μπέης είπε...

Τς,τς,τς...έχουμε ξεφύγει τελείως, που βαδίζομε....και εγώ όποτε βλέπω τέτοια videos μου σηκώνεται η τρίχα, τι να κάμω όμως που είμαι συλλέκτης και πρέπει να τα μαζώχνω και να τα μελετώ...
Κατά τα λοιπά ελπίζω ΠΟΤΕ να μην αποκτήσω κόρη...

gademissa είπε...

Τι λές!!! Μα τι γίνεται? Τι έπαθαν οι σημερινοί νέοι? ζαβλακώθηκαν τελείως απο την τηλεόραση και τα χαζοπεριοδικά?

Ήμαρτον ρε παιδιά...

ONOMATODOSIA είπε...

για να βλεπαμε κανεναν αφαλο...επρεπε να ιδρωσουμε.και τωρα...ολα χυμα!!!
παλια ηταν καλυτερα.νομιζω...

Unknown είπε...

Καλημέρα

Καλύτερα που δεν βλέπεις
ειδήσεις, δεν χάνεις και τίποτε.
Όλοι αυτοί που βλέπουν χάνουν
την ώρα τους η απλά αργοσχολάνε.

Η ενημέρωση καλή είναι
αλλά όχι και από το κινητό.
Σε λίγο θα βγάζουν και καφέ
τα κινητά εκτός από γυμνές
φωτογραφίες

Τα κινητά γίνανε η διπλανή μας
πόρτα, η παρέα μας, η συντροφιά μας

το που πάμε, αυτό το καταλαβαίνει
ο καθένας από μόνος του

Καλό πρωινό
μη σε εντυπωσιάζει πια τίποτε
όλα συμβαίνουν και όλα μπορούν
να συμβούν σε αυτό τον τόπο

Klearchos είπε...

Και τα έλεγε ο Ευαγγελάτος και δεν τον πίστευα!!

srm1033 είπε...

Καλημέρα σε όλους...
Ντάτα: Κοίτα ότι και να ευχηθείς εσύ έχεις τόσα σπασμένα να πληρώσεις που σε βλέπω με τριδυμες!

Γκαντέμισσα:Ταινία επιστημονικής φαντασίας τα σημερινά παιδιά. Εμείς ήμασταν εντελώς βουρλα μπροστά τους.

Ονοματοδοσία:Ακριβώς όπως τα λες.

Σέϊλορ:Και ασύ πόσο δίκιο έχεις. Καλως ήρθες κιόλας!.

κλέαρχε:δεν ξέρω τι λέει ο Ευαγγελάτος , δεν τον βλέπω με εκνευρίζει, αλλά μου είπανε πως έγινε θέμα στα δελτία ειδήσεων.

An-Lu είπε...

Δεν έχουν γίνει πιο ελαστικοί οι γονείς, απλά δεν ασχολούνται καν με τα παιδιά τους...τόσο απλά...

Ανώνυμος είπε...

Βασικά οι γονείς πια δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν με τα παιδιά τους, δουλεύουν άπειρες ώρες και στην ουσια τα παιδιά μεγαλώνουν παρέα με τη τιβι και τα περιοδικά, αν απο μικρή ηλικία τα έχεις δει όλα τα κάνεις και όλα, κι αν δεν υπάρχει επίβλεψη τι περιμένεις.Οταν εγώ λέω οτι θα είμαι αυστηρή σαν μάνα ή στην καλύτερη θα γίνω σαν τη μάνα μου (και δεν το λέω για κακό) με κοροιδεύουν.
Αν είσαι δίπλα στο παιδί σου και του μάθεις απο νωρίς 5-10 βασικά πράγματα και συζητάς μαζί του δεν θα κάνει ποτέ τέτοιες μ@λ@κίες.
Εγώ που ότι και να μου συνέβαινε έτρεχα να το πω στη μάνα μου πρώτα και μετά στις φίλες μου δεν βγήκα χαμένη ποτέ.

(σόρυ για το σεντόνι, η αδερφή μου είναι 8 φαντάσου πόσο προβληματίζομαι).

srm1033 είπε...

Γοργονίτσα : και εμένα αυτή είναι η άποψη μου. Απλά γεννιέται και το ερώτημα: Γιατί τα κάνουν τότε?

Μαράκι: Καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου. Και επίσης καταλαβαίνω τον τρόπο που σκέφτεσαι και εγώ κάπως έτσι λειτουργώ ,αν και οι σχέσεις με την μητέρα μου ήταν σχέση μητέρας -παιδιού, όχι φίλης-κόρης.Γιαυτό και υπάρχει μεγάλος σεβασμός όσο και αν αυτό ακούγεται μπας κλας.

Ανώνυμος είπε...

Φυσικα και δεν παίζει το φίλες με τη μάνα, εδώ δεν μου βγαίνει να καπνίσω μπροστά της ακόμα, οχι να είμασταν και φίλες στα δύσκολα χρόνια.Είδα σχέσεις μάνας-κόρης που έμοιαζαν με φίλης-κόρης και δυστηχώς περισσότερο κακό έκαναν παρά καλό.

Klearchos είπε...

Ναι, αλλά μου γκρέμισες την κοσμοθεωρία μου... Εγώ ποτέ δεν πίστευα τον Ευαγγελάτο... Τώρα τι θα κάνω; :-D

srm1033 είπε...

Μαράκι:Συμφωνώ και πάλι

Κλέαρχε: Μην ανησυχείς υπάρχει πάντα και ο Τριανταφυλλό-πουλος