isn't it ???

isn't it ???

10.2.07

...


ΥΓ: .....

27 σχόλια:

Klearchos είπε...

Εγώ νόμιζα ότι το πάνω ήταν παιχνιδάκι και έκανα κλικ να παίξω... ;Ρ

srm1033 είπε...

παιχνιδιάρικο είναι απλά Κλέαρχε.Την Καλησπέρα μου

Ναταλία είπε...

Η φωτογραφία η πρώτη ......έχει τίτλο YES???????????
Μαρί........;;;;;;;;;;; ΥΕΣ είπες;;;;;;;

Καλά του έκανες!!!!!!!! ;ο)

Ανώνυμος είπε...

Με το καλό!

Ανώνυμος είπε...

Και γω σαν τον Κλέαρχο την έπαθα! ;)
Καλημέρα

srm1033 είπε...

Ναταλάκι:Εσύ θα μπορούσες να του πείς όχι? Αφού είναι η ζωή μου όλη!

Confused: Να είσαι καλά.

Δελφινάκι:Καλημέρα και σε εσένα!

an205 είπε...

Καλή-τρόπος του λέγειν-μέρα

srm1033 είπε...

Καλώς ήρθες an205 στο νησί έχω περάσει πολύ χειρότερες μέρες απο την σημερινή. Δεν το βάζουμε κάτω.:)

Ναταλία είπε...

΄Χμ......φαντάστηκα να του στέλνεις την απάντηση με γράμμα, να απεργήσουν τα Ελτα για κανά δίμηνο και ...πάει λέγοντας.......;ο)

Α, και ενημέρωσέ μας για να ξεκινήσουμε δίαιτα....ε;
Αλλιώς να πάω να πάρω τέντα...επίσημη!:ΡΡΡ

Ανώνυμος είπε...

Ισως φταίει η κούραση ίσως που το μυαλό μου είναι γενικά αλλού αλλά γιατι δεν καταλαβαίνω γρι???

Και δεν είμαι και ξανθιά για να πω οτι φταίει το οξυζενε!!!

srm1033 είπε...

nat:άσε τις δίαιτες και ψάξε για άνετα παπούτσια που να ταιριάζουν με την τέντα.Τώρα που έχει ακόμα εκπτώσεις σου λέω...
Μαρακι μου:Εσύ μπορεί να μην είσαι ξανθιά, για ρώτα όμως και εμένα που το ποσταρα. Αν διαβάσεις τα σχόλια θα βγαλεις νόημα:)

παράλληλος είπε...

Γύρισα την οθόνη ανάποδα, αλλά πάλι νόημα δεν έβγαλα.

srm1033 είπε...

Ελεος παράλληλε εδώ βγάζω νόημα εγώ απο τα δικά σου συνθηματικά. Δεν ξέρω να στο πω και στα αρβανίτικα ρε γμτ.

tatine είπε...

....κι εγώ για παιχνιδάκι το πέρασα. τα παιδία παίζει, ότι θυμάμαι χαίρομαι κτλ.

καλημέρα και χαμόγελο σαν αυτό στο ποστ.
:-)

Ανώνυμος είπε...

Αν είναι αυτό που φαντάζομαι τότε καλή κρεμάλα...(λένε αυτοί που ζηλεύουνε!!!)

srm1033 είπε...

Ναι Μαράκι μου αυτό είναι , σε ευχαριστώ και αντ΄εύχομαι:)

Tatine:the same to u

An-Lu είπε...

Καλημερούδια!
Καλη-εβδομαδούδια!

srm1033 είπε...

καλώς την γοργόνα. Και σε εσένα το ίδιο:)

Ντάτα Μπέης είπε...

Μη μου πείτε....αν υποψιαστώ....σοβαρά???!!!¨!:)))

Brewtus_Tripelius είπε...

Παραπλανητική η ονομασία αυτού του blog. Περίμενα να δω πόδια, γόβες και φετίχ αλλά rien de tout. Διαμαρτύρομαι εντόνως.

srm1033 είπε...

Ντατα: Κι όμως ναι , έχεις χάσει πολλά τις τελευταίες ημέρες.

Brewtus_Tripelius :Εχετε δίκιο , θα επανορθώσω πάραυτα.

Ναταλία είπε...

Δεν κατάλαβα.....;
Παπούτσια;
Με την επίσημη τέντα καλή μου δεν φοράω ποτέ παπούτσια...

Σε γάμους φίλων χορεύω πάντα ξυπόλυτη...!! :ο)

Αλήθεια....σου είπα πόσο χαίρομαι για σας...;

gademissa είπε...

Τι λές? Ηρθε η ώρα η καλή????? Αντε, μόνο χαρές απο δω και πέρα, μόνο χαρές!!!!

:-))))))))

So_Far είπε...

Γοβίτσα, ναι εγώ το ραντεβού της περασμένης Τετάρτης... από νέο "σπιτικό"... το παλιό πάει πέταξε .. το πήραν τα γεγονότα ...so far

ellinida είπε...

Σου άφησα κάτι στο μπλογκάκι μου. Xιχι μιά πρόσκληση για την πυραμίδα.
Καλημέρα :)))

Ανώνυμος είπε...

Χαχα ελληνίδα κι εγώ το ίδιο της άφησα...ανάρπαστη είσαι convinced όλη την αυτοψυχανάλυσή σου θέλουμε!!!!

srm1033 είπε...

καλημέρα παιδάκια. Υπήρχε κάποιο κώλυμα και δεν κατάφερα να μπω στο μπλογκ κανα δυο μέρες τώρα γιαυτό και άργησα να σας απαντήσω.
Ναταλία μου, το ξέρω και το πιστεύω.

Γκαντέμισσα:Και σε σένα το ίδιο εύχομαι και να μην χάνεσαι επίσης.

Σο Φαρ: Δεν ξέρω τι έγινε αλλά ελπίζω να είναι για καλό,θα σε Επισκεφτώ πάραυτα:)

Ελληνίδα: Τι είναι η πυραμίδα ? έρχομαι και σε εσένα τώρα:)

Μαράκι : Τι έγινε ρε παιδιά? Τι μου αφήνετε όλοι και δεν έχω πάρει πρέφα?