isn't it ???

isn't it ???

17.2.07

της πυραμίς το κάγκελο....


Μάλιστα. Η μπλογκόσφαιρα αυτοψυχαναλύεται και το απολαμβάνει. Και κάπου εκεί πήρα η μπάλα και μένα. Και μάλιστα τρις!. Το Μαράκι η Ελληνίδα και ο AN205 μου πέταξαν το γάντι. Πρέπει λέει να γράψω 5 πράγματα για τον εαυτό μου και να προσκαλέσω και άλλους 5 να κάνουν το ίδιο. Ρε παιδιά με βάλατε σε μπελάδες. Έλεγα να μην έχω πολλά πολλά με τον εαυτό μου και μια χαρά το είχα καταφέρει μέχρι τώρα. Τι ξύνετε πληγές? Τελος πάντων. Λοιπόν 5 πράγματα για μένα όπως τα βλέπω εγώ….

Υπεραισιόδοξη-Οπτιμίστρια: Εκεί που οι άλλοι σταματούν η convinced συνεχίζει. Πιστεύω πως σε κάθε πρόβλημα υπάρχει και λύση. Όταν όλοι οι άλλοι βλέπουν μαυρίλα εγώ βλέπω και φροντίζω να το μεταφέρω πως με ένα αεράκι θα φύγει.

Πεισματάρα μέχρι βλακείας: Από κούνια το έχω αυτό το κουσούρι. Αν μου κάτσει κάτι στο κεφάλι θα γίνει, ο κόσμος να χαλάσει ακόμα και αν ξέρω πως είναι λάθος.

Παθιάζομαι και δίνομαι ολοκληρωτικά στους δικούς μου ανθρώπους. Αλλά επειδή είμαι και ταυρίνα δηλ μονογαμικό ον, αυτοί δεν μπορεί να είναι πάνω από ένας. Για να γίνω πιο κατανοητή, δεν μπορώ να έχω και να αγαπάω δυο συντρόφους , ούτε δυο φίλους-ες. Από το δημοτικό έχω μια φίλη και αυτή νιώθω απόλυτα φίλη μέχρι σήμερα. Αυτή ξέρει τα πάντα για μένα, ίσως και περισσότερα και αφού με ανέχεται 20 χρόνια τώρα είναι ο άλλος μου εαυτός.

Θησαυρός αρκεί να μην μου πατήσεις τον κάλο όπως λέω και στο προφίλ. Γίνομαι χαλάκι να με πατήσουν ακόμα και άγνωστοι. Αν μου ζητήσει κάποιος βοήθεια θα την δώσω με ευχαρίστηση . Αλλά αν καταλάβω πως με εκμεταλλεύονται γίνομαι πραγματικά «ταύρος σε υαλοπωλείο» και δεν θα σταματήσω αν δεν τα κάνω όλα λίμπα. Μου γίνεται έμμονη ιδέα, όχι η εκδίκηση , αλλά το να φτάσει ο άλλος-η σε σημείο να πεί πως ήταν μαλάκας να το παίξει πονηρά την στιγμή που αν ήταν ειλικρινής θα κέρδιζε πολλά περισσότερα από εμένα.

Τέλος, έχω χαμηλή αυτοεκτίμηση –και αυτό δεν πιστεύω πως θα καταφέρει κανένας ψυχαναλυτής να το εξηγήσει- την στιγμή που καταβάθος πιστεύω για τον εαυτό μου πως είμαι ξεχωριστή και πολύ διαφορετική. Οι δικοί μου άνθρωποι πάντως έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά σχετικά με αυτή την περίπτωση.

Αυτά τα λίγα που για μένα είναι πάρα πολλά. Θα ήθελα να μάθω περισσότερα για την γκαντέμισσα, τη switch off , τη Ναταλία, τον Skipper και το ντέφι.

15 σχόλια:

an205 είπε...

Πως γίνεται να είσαι υπεραισιόδοξη οπτιμίστρια πεισματάρα και ταυτόχρονα να έχεις χαμηλή αυτοεκτίμηση αυτό όντως δύσκολα ψυχαναλητής θα σου δώσει απάντηση, άσε με να το ψάξω να σου πω

srm1033 είπε...

An205 αν καταφέρεις και δώσεις απαντήσεις θα με γλιτώσεις απο πολλά μπινελίκια που ακούω. Φιλιά

So_Far είπε...

Εγώ πάλι το καταλαβαίνω, διότι ταυτίζομαι απόλυτα ( σαν γνήσια Ταυρίνα επίσης ) με όλα τα κουσούρια... ( εκτός του φαγητού).. ¨Ετσι καταλαβαίνω και την χαμηλή αυτοεκτίμηση, συμπασχουμέ σε αυτό... Να είσαι καλά...

Who is So_Far?

srm1033 είπε...

switch off...που να σου εξηγώ τώρα καλή μου ποιο ήταν? Ενας μύθος που εξελίσσεται μάλλον:)

ellinida είπε...

Χμμμ Duracell λοιπόν ε;
Να πως πως έχεις πολύ ωραία φωνή;
Καλημερούδια :)))

Lion είπε...

Ανταποκριση απο την τελευταια βδομαδα - ευχαριστω παντως για την προσκληση.

Ναταλία είπε...

Ήθελα νάξερα πάντως βρε περίεργο πλάσμα, πως σε αντέχουμε εμείς οι ήρωες;;;;;;;;;; :ο)

Ανώνυμος είπε...

Κι εσείς ταυρίνα χοχο είμαστε πολλές πανάθεμα μας!!!

srm1033 είπε...

καλή Σαρακοστή παιδιά και χρόνια πολλά σε όλους....

Ελληνίδα: Κρυβε λόγια, κρύβε λόια.Να είσαι καλά:)

Σκίπερ: Επιμένω στο παλιό σου όομα. Το ξέρω πως με πρόλαβαν άλλοι , το διαπίστωσα εκ των υστέρων:)

Ναταλάκι: Τραβάτε με κι ας κλαίω είσαι και εσύ φιλενάδα. όπως και οι άλλοι.... Αφού βρε κατβάθος είμαι διαμάντι:)

Μαράκι: Είμαστε πολλές, είναι αλήθεια, γιαυτό και το Νταού είναι φίσκα.:0

So_Far είπε...

Πέρασα για να πω καλή μέρα και καλή εβδομάδα... ( σήμερα εργάσιμος.. )

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

....τό'ξερα εγώ παιδί μου ότι δεν πας καλά αλλά.....τώρα...ξεπέρασες κάθε εφιαλτική σκέψη μου για σένα!!!
;-)

Sofogreg είπε...

Με τέτοιο άβαταρ, λέγε ό,τι θες. Όλα καλά μου φαίνονται. Άκου εκεί Ταύρος...

gademissa είπε...

Ολα τα χαρακτηριστικά σου μου φαίνονται πολύ ωραία. Μόνο αυτό με την χαμηλή αυτοπεποίθηση είναι λιγάκι δύσκολο, αλλά ισοσταθμίζεται με την πίστη στον εαυτό σου ... οπότε είσαι μια χαρά!

Thanks για την πρόσκληση :-)))

παράλληλος είπε...

Αχαρακτήριστα τα χαρακτηριστικά του χαρακτήρα σου!
Καλημέρα και σόρυ (ξέρεις εσύ).

srm1033 είπε...

ciao,
katharma: Σαν να πήρες πολύ αέρα μου φαίνεται, καιρό έχουμε να μπινελικωθούμε εεε???

Σοφο: Αυτό που γράφεις τώρα είναι καλό ή να φορτώσω?

φιλενάδα γκαντέμισσα: Μην μου δίνεις και πολύ σημασία, ήταν ανάδρομος ο ερμής όταν τα έγραφα.

Παράλληλε:είσαι εντός θέματος και το άλλο μην το συζητάς, γέλασα σήμερα το πρωί:)