isn't it ???

isn't it ???

25.11.06

Είδα στο φλυτζάνι τις φετινές αυξήσεις.....

12 σχόλια:

gademissa είπε...

Έχεις χάρισμα, τι να λέμε τώρα? Θύμισέ μου το τηλέφωνό σου 090..

srm1033 είπε...

αμάν ρε φιλενάδα μαλλον σε πήραν τα χρόνια και ξεχνάς εύκολα... 090 69696969

srm1033 είπε...

συμπληρωματικό γιατί και εγώ τα έχω τα χρονάκια μου. Αν σου πω το φλυτζάνι και βγεί κανα τέτοιο θα το δεις θετικά. Κυριολεκτικά όχι μεταφορικά. Καπίσι?

ONOMATODOSIA είπε...

"peo ikes au3hseis" xoxo!
sorry e?

srm1033 είπε...

sorry about what????

roupis είπε...

Δηλαδή το πρώτο που σου ήρθε στο μυαλό ήταν οι αυξήσεις????

Νομίζω ότι εδώ υπάρχει κάτι.... κάτι....κάτι.... περίεργο ας το πώ.

Τεςπα

Την καλημέρα μου

srm1033 είπε...

Καλημερα Ρούπη, Ναι αυτό ήταν το πρώτο, βλέπεις τα υπόλοιπα ευτυχώς δεν περιμένω να τα μάθω απο το φλυτζάνι, τουλάχιστον όχι ακόμα....

cindaki είπε...

χα χα χα!!!
Κ α λ ό !!!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
srm1033 είπε...

Χα,χα. Γελάσαμε και σήμερα. Ευτυχώς γιατί τώρα τελευταία έπεσε πολύ τρέξιμο και ούτε αυτό δεν προλαβαίνουμε να κάνουμε.
Ας είναι καλά οι ανώνυμοι διασκεδαστές που μας βοηθούν να ξεχωρίζουμε απο την μάζα . Λοιπόν έχουμε και λέμε. Γιατί έχουμε να πούμε. Τόνια , που δεν είσαι η Τόνια αλλά ίσως θα ήθελες να ήσουν σαν την Τόνια. Τουλάχιστον αυτή που γνώρίζω εγώ. Αυτή, που ότι έχει να σου πει στο λέει στην ώρα του και καταπρόσωπο. Αυτή που σίγουρα γνωρίζει πως εγώ δεν δουλεύω πια εκεί που δούλευα για κάμποσα χρόνια χωρίς να έχω πάρει όχι μόνο προαγωγή αλλά ούτε και ένα ευρώ αύξηση.Οκ? Καλή η προσπάθεια αλλά αποτυχημένη. Ενα πράγμα θα ήθελα όμως πολύ να μάθω.Ως που μπορεί να φτάσει η ξεφτίλα ενός ατόμου? Αυτό δεν έχω καταφέρει ακόμα να το απαντήσω και δεν ξέρω αν θα το πετύχω ποτέ. Ενα όμως θα πω και δώσε μεγάλη προσοχή.Εμαθα στα 31 μου χρόνια να παλεύω για τα πάντα. Στα ίσια. Και αυτό το γνωρίζουν όλοι όσοι με ξέρουν και το εκτιμούν. Σε αυτό το μπλογκ λέμε ορισμένα άτομα καμια βλακεία να περάσει η ώρα. Μπουρδέλο εσύ δεν θα το κάνεις. Μπορείς να συνεχίζεις να κάνεις το σπίτι σου.Γιατί το δικό μου δεν μπορείς φυσικά. Απο σήμερα λοιπόν μοντερέισον στα κόμεντς όχι για να μην ξαναβγάλεις την ψυχασθένεια σου. Όχι . Αλλά για να μην χρησιμοποιήσεις ονόματα γνωστών μου και συναδέλφων μου. Αν θέλεις επώνυμα. Επωνυμα απο το μέιλ σου αυτό που ξέρω. Εκει θα δω αν έχεις παπάρια ή είσαι απλά μια παπαριά .Αν και την απάντηση την γνωρίζω.Και κάτι τελευταίο. Μου το λέει πολύ συχνά ο άντρας μου. Να φοβάσαι απο την οργή της περιφρονημένης γυναίκας. Σωστό αλλά έλα που δεν φοβάμαι.

ναυαγός είπε...

Να και ένα Post που μιλάει περισσότερο για τα προβλήματα μας και λιγότερο για το πρόβλημα μας (σχέσεις κλπ). Ελπίζω να μην αναστείλεις τη λειτουργία σου, όπως απείλεισες. Εντυπωσιακή η πραγματεία περί βλακείας.

So_Far είπε...

Πόσο χαίρομαι που ξαναγύρισες για να ξεδώσεις λίγο από τη δουλειά, δε λέγεται... εμένα μου λείπεις πολύ. Να είσαι καλά και να μη μας ξεχνάς...