isn't it ???

isn't it ???

9.11.06

Ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα....

Σήμερα αποφάσισα να βγάλω τα εσώψυχα μου στην φόρα. Να σας προσκαλέσω στους ιδιωτικούς μου χώρους ωστε να με γνωρίσετε καλύτερα. ¨οχι βρε , δεν θα σας πω για την ερωτική μου ζωή(αυτή την φυλάω ως κόρη οφθαλμού μην μου την ματιάσουν οι στερημένοι-ες και κακομαμημένοι-ες) θα σας πω για την επαγγελματική μου . Καταρχήν πήρα προαγωγή και αύξηση. Και το καλύτερο όλων πήρα και δικό μου γραφείο. Να μπορώ επιτέλους να δουλέψω με την ησυχία μου και χωρίς να ανέχομαι τον καθένα στα πόδια μου. Ξέχασα να σας πω οτι αυτό ήταν το όνειρό μου παιδιόθεν Η μανούλα όταν ήμουν ακόμα μικρή μου έλεγε: Θα διαβάζεις τα μαθήματά σου για να σπουδάσεις και να αποκτήσεις και εσύ ένα μεγάλοοοο γραφείο σαν του θείου του Πάρη(δικηγόρος ο Θείος) . Για να βγάζεις χρήματα , να είσαι ασφαλισμένη , να μπορείς να κάνεις την ζωή σου , ούτε λόγος από την μαμά, Το γραφείο ήταν το θέμα. Και επιτέλους έγινε πραγματικότητα. Το απέκτησα , το φωτογράφισα και το έστειλα στην μαμά για να καμαρώσει το κοριτσάκι της που διάβαζε απο μικρή για να το αποκτήσει.....









13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Xexexex απλά φανταστικό


Καλημέρα :D

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

....και στην αρχή του post χαιρόμουν o μαλ..ας αλλά κάτι δεν μου κόλαγε με το όνειρό σου.....τι να σου πω πια.....έχεις ξεφύγει....!!!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
...και γαμώ τις πυροπροστασίες έχει πάντως το γραφείο αυτό!!!....να βάλω μέσα το τριμάλακα απέναντί μου και να κάνουμε ένα τσιγαράκι???? ;-)))

Ανώνυμος είπε...

Πες το designer να παραγγείλω και εγώ επίπλωση απ' τον ίδιο για τα γραφεία μου! Καλημέρααααα! :-)))

Ανώνυμος είπε...

Πάντως σχετικά οικονομικά πρέπει να ήρθε στην εταρία η προσφορά...δεν είναι δα και εποχές για έξοδα...δεν είμαι σίγουρος για το πόσο πρακτικά είναι αυτά τα έπιπλα (άνεση,καθάρισμα,συντήρηση etc.) αλλά μικρή σημασία έχει αυτό...Το θέμα είναι να σου αρέσουν και να γουστάρεις όταν μπαίνεις στο γραφείο σου..

P.S. φαντάζομαι οτι ο διευθυντής σου έχει το ίδιο στυλ γραφείου αλλά μεγαλύτερο???

srm1033 είπε...

Τι έγινε παιδάκια ψαρωσαμαν ψαρώσαμαν, που θα έλεγε και μια ψυχή απο το Βόλο?????

Να πω καταρχήν πως το ποστ γράφτηκε απο το γραφείο όχι αυτό , το άλλο το κοινόβιο οπου σήμερα γινόταν ένας πανικός και ενώ προσπαθούσα να συγκεντρωθώ γυρνάω και λέω στο boss "αααα δεν είναι κατάσταση αυτή , θα πάρω το λαπτοπ μου και θα πάω να κλειστώ στην τουαλέτα." Και έρχεται η απάντηση απο το αφεντικό μαζί με τις φωτό. "Γλυκιά μου αποφασίσαμε να επιβραβέυσουμε την δουλειά σου στην B-O δίνοντας σου ένα γραφείο. Με γειά."

Γκλουπ.... δε μπορούσα να μην μοιραστώ την χαρά μου μαζί σας. Ασε που μορώ να αλλάζω πι σι κάθε βδομάδα άμα θέλω.

ONOMATODOSIA είπε...

xarhkaman xarhkaman.

kai s anwtera !!!

Ανώνυμος είπε...

Όρεξη και ψαλίδι να υπάρχει και όχι πι σί, μέχρι και τα φώτα θα τους αλλάζεις κάθε μέρα...Τα πατρόν φαντάζομαι υπάρχουν γιατί μια ανανεωσούλα -έ- πως να το κάνουμε όλοι μας μπορεί να τη χρειαστούμε...

gademissa είπε...

Άντε και εις ανώτερα!

Δεν σε φτύνω να μη σε ματιάξω, γιατί τα σταγονίδια μπορεί να λοξοδρομήσουν και να φουσκώσουν οι τοίχοι του στιβαρού γραφείου σου, αλλά σου δίνω χάντρα ματάκι και μια...

φαλτσέτα για να αλλάζεις τη διακόσμηση ταχέως και κατά βούληση

:-)

So_Far είπε...

Ολόψυχα συγχαρητήρια και πάντα τέτοια ευχάριστα. Επίσης εύχομαι πολλές καλές και δημιουργικές ιδέες. Το γραφείο μου αρέσει. Έχει character.

srm1033 είπε...

Καλημερες σε όλους
Ονοματτοδοσία: Φαντάζομαι όταν λές εις ανώτερα εννοείς το επόμενο να είναι απο φελιζόλ? :)))

ΝτάταΜπέη: Μην ανησυχείς καθόλου τα έχω κρατήσει όλα, σκέφτομαι μάλιστα να κατοχυτρώσω και την πατέντα.

Γκαντεμισσούλαμου: μην φτύνεις, μην φτύνεις θα λιώσουμε, το ματάκι ευπρόσδεκτο.και η φαλτσέτα επίσης και καμια κούτα αν σας βρίσκεται πρόχειρη γιατί έχω ρημάξει τον Μαρινόπουλο.

SO Far: γράψε μου πότε είναι τα γεννέθλια σου να σου ετοιμάσω ένα και εσένα. είμαι πολύ large όπως έχεις καταλάβει:)))

So_Far είπε...

ΕΥχαριστώ για την προσφορά αλλά το γραφείο σου είναι λιλλιπούτειο για τη δική μου τη δουλειά. Πού να χωρέσουν τα σχέδια, τα παρατημένα καλώδια, τα όργανα, τα εργαλεία, τα τζάκετ και τα κράνη; Μέχρι και φοριαμό για να μη χάνονται οι μπότες έχω βάλει. Βλέπεις ενώ έχω δικό μου γραφείο, αναγκάστηκα να το κάνω και ολίγον απόθήκη γιατί οι συνάδελφοι μηχανικοί τα παρατούσαν όλα όπου εύρισκαν. Anyway,ευχαριστώ για την προσφορά αλλά εάν το παρουσιάσω κάπως έτσι θα πέσει πολύ δούλεμα.

srm1033 είπε...

so far: Βγαίνει και σε μεγαλύτερο μην ανησυχείς. Αν η κούτα είναι απο ψυγείο...