isn't it ???

isn't it ???

26.8.06

Γόβα στιλέτο... Φετίχ αλλά και αντικείμενο must ­ προσθέτει στο χαρακτηριστικό βάδισμα που συνδυάζεται με λίκνισμα της περιφέρειας

Οι αμαρτίες μου είναι δικές μου και μόνο εγώ έχω δικαιώματα σε αυτές.
Ναι λοιπόν είμαι γυναίκα που μόλις πέρασα τα τριάντα και παραταύτα δεν έχω παντρευτεί. Όπως λέει και η μαμά μου μια εν δυνάμει γεροντοκόρη. Και όχι δεν μου λείπει τίποτα , ίσα ίσα είναι γενικώς παραδεκτό πως έχω πολλά περισσότερα απο ότι θα έπρεπε. Και εδώ είναι η αιτία του κακού. Οχι για μένα. Για τους άλλους. Πως είναι δυνατόν μια κοπέλα όμορφη ,έξυπνη ,μορφωμένη ,με πολύ καλή δουλειά, με πολύ καλούς και λίγους γκόμενους να μην έχει οικογένεια? μα τι της λείπει? αναρωτιούνται γνωστοί και φίλοι. Ε λοιπόν θα σας πώ Εγώ . Τίποτα δεν της λείπει γιαυτό και δεν έχει κάνει ακόμα οικογένεια . Φιλους έχει , γκόμενο έχει και όταν νιώσει την ανάγκη να κόνει παιδί θα το κάνει χωρίς να σας ρωτήσει. Αι στο καλό πια . Βαρέθηκα εσάς και τις μικροαστικές ιδέες σας. Πάωτε να μου σπάτε τα νεύρα ,να μου πετάτε μπηχτές και να ρωτάτε με θλίωει : Τι θα κάνεις στη ζωή σου. Θα κάνω ότι θέλω -όπως έκανα πάντα και σε όποιοον αρέσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: