isn't it ???

isn't it ???

28.8.06

Το φίδι

Όφις: ο Όφις δεν πεθαίνει ποτέ.
Κάποια μέρα θα με δείς να βγαίνω απο αυτό το πανέμορφο δέρμα, ένα καινούριο φίδι με καινούριο, ακόμα ωραιότερο δέρμα. Αυτό είναι γέννηση...

Εύα: Το έχω δεί , είναι υπέροχο.

Όφις: Αφού μπορώ να κάνω αυτό , υπάρχει τίποτα που να μην μπορώ να κάνω?
Στο λέω είμαι πολύ ικανός.Όταν μιλατε εσύ και ο Αδάμ ακούω να λέτε "Γιατί?"
Όλο "Γιατί?"
Βλέπετε πράγματα και λέτε "Γιατί?". Μα εγώ ονειρεύομαι πράγματα που ποτέ δεν υπήρξαν και λέω "Γιατί όχι?"
_ Τζώρτζ Μπέρναντ Σο , Πίσω στον Μαθουσάλα_



"Γιατί όχι?"| Θεέ μου πόσες φορές το έχω πει στη ζωή μου? Πόσες φορές έχω κρυφτεί πίσω απο αυτή την φράση και έχω κάνει πράγματα που δεν σκέφτηκα ούτε για μια στιγμή. Πόσες αποφάσεις δεν πήρα και πόσα πράγματα που θα μπορούσα να είχα κάνει και δεν έκανα? Λάθος χρόνος. Ακόμα και σήμερα το ίδιο κάνω. Απο μικρό παιδί λειτουργώ αυθόρμητα και απερίσκεπτα με μόνο σύμβουλο το ένστικτο και την επιπολαιότητα μου. Και το αστείο της υπόθεσης είναι οτι το κατάλαβα μόλις σήμερα. Ετσι απλά χωρίς λόγο και αφορμή διαβάζοντας σε ένα καταπληκτικό βιβλίο την παραπάνω φράση του Μπέρναντ Σο. Σήμερα μόλις επιτέλους αποδείχτηκε περίτρανα σε εμένα την ίδια _απο εμένα την ίδια- ότι για όλα τα πράγματα _κυρίως τα πισωγυρίσματα και τις ατυχίες- της ζωής μου, δεν φταίει η κακή μου τύχη .Φταίει ο κακός μου ο καιρός και ότι είμαι η μετενσάρκωση της Εύας μάλλον.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: