isn't it ???

isn't it ???

28.8.06

ΤΣΑΓΚΑΡΟΔΕΥΤΕΡΑ


και μετά σου λέει η καλή μέρα απο το πρωί φαίνεται..... Ελπίζω να μην πιάνεται και όλη η εβδομάδα απο το πρωί Δευτέρας γιατί την κάτσαμε την βάρκα.
Ξεκίνησα στην ώρα μου όπως πάντα για την δουλειά. Πεντακόσια μέτρα απο το σπίτι σταμάτησα στο ΑΤΜ να βγάλω χρήματα γιατί το πορτοφόλι μου ήταν σε σκληρή δίαιτα. Αρχικά όλα καλά. Πιν οκ. Ποσό οκ. Κόλλημα. κόλλησε το γαμωμηχάνημα πριν μου βγάλει τα χρήματα. Τώρα? Το κινητό μου είχε πάθει λαλα απο χθες το βράδυ και αναβόσβηνε. Ελεγα θα του περάσει αλλά αυτό το χαβά του. Μάλιστα ωραία σκέφτηκα. Λεφτά γιοκ , η κάρτα στο μηχάνημα και εγώ μέσα στο θερμοκήπειο Ατμ της Μαραθώνος. Ξαφνικά εκεί που΄δεν υπήρχε ελπίδα άρχισε να κάνει ριστάρτ. Ουφ λέω πάλι καλά. Αλλά τι να το κάνεις το φάγαμε το μισάωρο Πάλι άργησα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: