isn't it ???

isn't it ???

20.7.18

No discounts here...sorry #not

Λοιπόν άκου να δεις πως πάει το πράγμα σε αυτό το μαγαζί. Μπορεί να έχουμε περίοδο εκπτώσεων αλλά εμείς εδώ είμαστε σαν τη louis Vuitton. Εκπτώσεις δεν κάνουμε ποτέ. Γιατί το προϊόν μας είναι μοναδικό , ποιοτικό και για λίγους. Την ποιότητα δεν την διαπραγματευόμαστε. Παίρνεις κάτι που μπορεί αν δεν το βαρεθείς να το έχεις μια ζωή στα χέρια σου. Αν το φροντίζεις δε όπως του αξίζει και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή θα το έχεις για πάντα ατόφιο. Αν το πετάς από δω και από κει, αν το παραμελείς και αν δεν το αγαπάς μπορεί να φθαρεί αλλά και πάλι η αξία του δεν θα χαθεί. Μπορεί να το εκτιμήσει κάποιος άλλος που ξέρει από ποιότητα ακόμα και αν είναι second hand. Αυτή είναι η διαφορά από τις φθηνές απομιμήσεις. Ότι πληρώνεις παίρνεις. Αντέχεις το κόστος; Θα έχεις ένα μοναδικό απόκτημα. Και θα σε κάνει περήφανο κάθε φορά που το κρατάς δίπλα σου, θα ξεχωρίζεις και θα αποτελείς θέμα προς συζήτηση. Αλλά πρέπει να το προσέχεις όπως είπαμε.  Και να μην το απαξιώσεις. Σίγουρα θα βγουν καινούρια μοντέλα, πιο σύγχρονα πιο μοντέρνα πιο καινούρια και ίσως πιο φανταχτερά. Αλλά να θυμάσαι και τούτο: το κλασικό όσο περνούν τα χρόνια τόσο ανεβαίνει η αξία του.
Και φτάνει με τους παραλληλισμούς. Πάμε στο δια ταύτα. Είμαι γυναίκα. Ώριμη γυναίκα. Και ίσως από τις τυχερές που τα χρόνια έχουν γράψει μόνο στην ψυχή της. Ούτε στο σώμα της ούτε στο πρόσωπό της.  Μοιάζω και φέρομαι όπως όταν ήμουν ακόμη κορίτσι. Απλά με πολύ μεγαλύτερο βιογραφικό. Πλέον ξέρω τι θέλω. Και ξέρω τι μου αξίζει . Και τι μου ταιριάζει. Και το βασικότερο ξέρω ποια είμαι. Είμαι ένας άνθρωπος πολύ ολοκληρωμένος και ανεξάρτητος.ΧΟΡΤΑΤΟΣ. Απο όλα. Απο σχέσεις, αγάπη, δώρα, καλή ζωή, κακή ζωή, εμπειρίες, ταξίδια. Δεν ψάχνω τίποτα για να μου καλύψει κενά. Τα κενά τα κάλυψα μόνη μου με πολύ προσπάθεια και δουλειά. Δεν έχω απωθημένα δεν έχω μιζέριες και το βασικότερο δεν έχω να ζηλέψω τίποτα από κανένα. Μπορώ να θαυμάζω το ωραίο και να το επιβραβεύω. Γιατί δεν νιώθω καθόλου μειονεκτικά με τον εαυτό μου.   Θέλω όσοι είναι δίπλα μου να είναι αληθινοί. Και δεν έχω καμία διάθεση ή αγωνία να τους αλλάξω. Μισοί και ανολοκλήρωτοι άνθρωποι δεν έχουν χώρο στη ζωή μου.  Θέλω ανθρώπους που αγαπούν τον εαυτό τους για αυτό που είναι όπως αγαπώ εγώ εμένα.  Είναι δύσκολο. Έχουμε πήξει στο ψεύτικο και στις απομιμήσεις.  Η πλειοψηφία προσπαθεί να γίνει κάποιος άλλος. Πόσο θλιβερό; Πόσο μίζερο να μην ξέρεις ποιος είσαι και ακόμα χειρότερο να μην αποδέχεσαι αυτό που είσαι. Γιατί αν το αποδεχτείς μπορείς να το δουλέψεις και να το βελτιώσεις. Ευτυχώς είμαστε μοντέλα που δεχόμεθα βελτιώσεις και αναβαθμίσεις. Το θέμα είναι έχεις τα κότσια να μπεις συνεργείο να λυθείς και να ξαναφτιαχτείς από την αρχή; Θα μείνεις κάποιο διάστημα εκτός λειτουργείας , θα δεις τον εαυτό σου διαλυμένο, βίδες και κομμάτια αλλά πίστεψε με αξίζει τον κόπο. Θα πετάς όταν ολοκληρωθείς! Θα βγείς στο δρόμο και θα κυκλοφορείς περήφανος, αστραφτερός και σίγουρος για εσένα. Δεν θα σε νοιάζει καμία σύγκριση και ποιος γκαζώνει δίπλα σου γιατί εσύ μπορεί να μην έχεις τα γκάζια μιας φεράρι , έχεις όμως την αίγλη  την σπανιότητα και την αξία μιας mustang  του 64. Για πες; Δεν αξίζει;. Αξίζει σου λέω.

Πολλά έγραψα πάλι και δεν έχω πει ακόμα αυτό που σκέφτομαι. Αν νιώθεις πως σου αξίζει μια καλή σχέση και ξέρεις ακριβώς ποιος είσαι, πρέπει να αφήσεις δίπλα σου μόνο κάποιον που ξέρει επίσης ποιος  είναι . Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ταιριάζετε σε όλα. Σημαίνει ότι πρέπει να αποδέχεται ό ένας τη  διαφορετικότητα του άλλου και να την σέβεται.  Και προς Διός να μην προσπαθεί ο ένας να αλλάξει τον άλλο. Μπουζούκια εσύ μέγαρο εγώ; Οκ θα πηγαίνουμε εναλλάξ και στα δύο. Και θα περνάμε καλά και στα δύο, γιατί αυτά μας αρέσουν και γιατί προπάντων γιατί  αρέσει ο ένας στον άλλο. Όλα είναι απλά και εύκολα, αν ξέρεις ποιος είσαι, ξέρεις τι θέλεις και δεν κάνεις εκπτώσεις. Οι πεινασμένοι δεν μπορούν να σε βρούν, δεν τους κάνεις. Τα υπόλοιπα είναι να περνάει ο καιρός και να χα με να λέγαμε.

Ακούω: Girls of summer


Δεν υπάρχουν σχόλια: